ruksen

Anderledes minderige bordkort

16 indlæg i dette emne

Nu er det snart en 1 1/2 mdr siden vi blev gift men derfor kan jeg jo godt vise nogle af mine kreative ide´er :bearhug: Min svigerinde og jeg malede 45 bordkort på små lærreder, købt i søstrene Greene ti 1,48 , - pr stk. Vi holdte dem i sammen farver og alle blev malet i temaet "kærlighed, hjerter og to mennesker" ... Nogle fik to siluetter , andre hjerter , nogle ringe o.s.v.

Vi er selv ret stolte over resultatet og har kun fået ros og positiv respons fra gæsterne. Alle var glade for at få et lille minde med hjem ...

- Synes bare lige I andre skulle dem og I er velkomne til at stjæle ide´en ..

Disse to er selvfølgelig vores :blink:

post-15000-1150834572.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er virkelig en super ide og flot arbejde, du har lavet :bearhug: Jeg ville have gjort det samme med vores gaveæsker... Lavet dem i hånden og malet dem, og så skulle de også have fungeret som bordkort... Efter 3 stk gav jeg op.. det var for tidskrævende, så endnu mere :bearhug: til dig :griner:-

:blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WAAUUW

Det er altså bare nogle super lækre ting du har haft lavet til dit bryllup!!

Denne ide er nu også med det samme røget direkte ind i min inspirationsmappe!!

Knus Nanna.

:blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...hvor ER det da bare en super go' idé!! Den snupper jeg lige og smutter i min kobberbryllupsplanlægningsmappe; jeg BURDE da lige kunne få malet 60-80 stykker til den tid, tror du/I ikke?? :) Så kan jeg jo bare lave malerierne, og smutte navnene på lige før festen :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer