Rikkemarie

Har fundet min kjole, men er forvirret

10 indlæg i dette emne

Hej - Jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg har købt min kjole i går, men hun mente at jeg skulle købe den jeg havde prøvet - men de ville ikke rense den, så derfor sagde jeg at jeg ville have at hun bestilte en ny. Men hvordan kan jeg være sikker på at hun gør det?? Jeg overvejer at spørge min veninde som er skrædder at lave tilretningen, for jeg synes ikke at kun virkede særlig kompetent - en lidt skuffende oplevelse. Og jeg måtte ikke tage billeder - så I må nøjes med modellen

:blink: Rikke

post-13230-1150840795.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis kjolen ikke er 110% ren efter at du (og evt. andre tidligere) har prøvet den er det da klart forretningens ansvar at den er det når du skal bruge den, hvadenten det sker ved rensning eller bestilling af ny kjole... Og det kan du vel så se når du skal prøve din kjole igen.

Hvis der ikke er noget i vejen med kjolen mener jeg derimod ikke at du kan forvente at der bliver bestilt en ny kjole hjem til dig. Det er ikke mit indtryk at det er skik og brug. Jeg købte den samme kjole som jeg prøvede i forretningen :bearhug:

:blink: Tina

0

Del dette indlæg

Jeg synes helt sikkert at du skal forlange at få en ny kjole... med mindre du selvfølgelig har fået en rabat for at købe "udstillingsmodellen" men det lyder det ikke som om... man kan IKKE sælge kunder en kjole der er beskidt med pletter på... SLET IKKE en brude kjole... I normale butikker ville de enten tage blusen væk fra hylderne eller give en rabat så man kan få den renset... Så bare stå fast i hvad du mener og så fa den rettet til et andet sted... Lyder ikke som nogen jeg vilel stole på med min specielle kjole *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Jeg synes også det lyder underligt, man kan da ikke sælge en beskidt kjole..............

Når du kommert il tilretning, så må du jo tjekke om det er den samme.............

Ellers må du jo klage igen :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

da jeg købte min kjole hos House of Brides fik jeg modellen i butikken da vi ikke kunne nå at få en hjem. de ordnede rensning og det hele! var meget tilfreds...synes det er underligt butikken ikke giver ordenlig service!

0

Del dette indlæg

Det lyder meget underligt i mine øre, hvis det ikke er fordi de ikke vil kunne nå at få en hjem til dig - men de skal da rense den.

Jeg fik da bestilt en helt ny end den jeg prøvede - den var så også to år gammel og ikke nær så hvid som min efter alle dem som havde prøvet den, så den ville jeg da ikke have!

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er endt med at jeg har været nød til at "nøjes" med den jeg prøvede, fordi de først kunne skaffe den hjem til d 1 oktober og da vi skal giftes d 7, turde jeg ikke vente. Min søster tjekkede dan da hun hentede den og den har ingen pletter og hun ville ikke give rabat eller give mig et diadem, for kjolen var 600 kr billigere pga en prisstigning fra Nixas side - det var i hvert fald det hun sagde. Godt jeg ikke skal have mere med dem at gøre, min veninde retter den nemlig til. Jeg kiggede slet ikke på priser, men valgte min drømme kjole - til kun 3800 ! Mange tak for jeres svar.

-HAHA- Rikke

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

godt at det nu er på plads.

Håber ikke du føler du skal nøjes - men at du er glad for at du har fået din drømmekjole.

Det er så trist at have en dårlig fornemmelse ovenpå at have prøvet kjole - hvad der jo normalt skal være en KÆMPE go oplevelse. Dårligt de ikke renser den!!!!! Uha gad vide om vi var i samme butik og prøve - any way.

GODT at du har fundet din kjolen - og den er tilmed billig syntes jeg, så det er ikke så slemt at du ikke har fået afslagi prisen.

Og super dejlig at du kan finde en anden der kan tilrette den.

Held og lykke

-HAHA- Mona

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer