Guest A-M

askepotampul

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

En "askepotampul" er et produkt fra Biotherm det hedder oprindeligt bio-effekt. :blink:

Man knækker toppen af ampullen af og sætter gummihætten på. Ryster den godt. Herefter er det lige til at få ud på fingerne og smøre i ansigtet. Herefter smøre man sin normale cremeprodukter i ansigtet og slutter med noget foundation.

Produktet kan mindske ansigtets fine linie (rynker) og få huden til at føles stram - men virkningen holder kun i tolv timer.

Husk at vaske gummihætten efter brug.

Jeg synes at det virker. :bearhug::bearhug::griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :blink:

Jeg har købt Biotherms "Bio-Effet" i Matas til 150 kr. Der er så 3 ampuller i pakken - dvs. til 3 behandlinger.

Ud over at "stramme op" på huden, skulle det efter sigende også gøre at make-up'en holder længere.... Men jeg har ikke prøvet det, så jeg skal ikke kunne sige om det også passer....?!??!

:bearhug: Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg brugte såden en ampul til vores bryllup, og den kan kun anbefales :balloons: Make-up'en holdt hele aftenen og natten :huh:

Jeg fik den anbefalet af en veninde der arbejder i Matas (det var også hende der lagde min make-up på dagen), men det er bestemt ikke allei Matas der kender den, for da jeg skulle ind og købe den (min veninde var ikke på arbejde) anede de andre ekspedienter ikke hvad det var (y) Jeg forklarede og forklarede, og det endte med jeg selv måtte ind bagved og finde den :lol:

Til deres forsvar skal det lige siges at jeg ikke kunne huske navnet på den, så jeg forklarede det bare som en askepot-ampul :)

0

Del dette indlæg

:balloons: Hjesa...

Jeg har også lige købt et sæt. Jeg spurgte bare i Matas (Herlev) efter aksepotampuller og der kendte de dem heldigvis under det navn, for jeg kunne ikke huske det andet hæ hæ....Ekspedienten sagde forresten også at det bare var super godt og hvis man får noget i overs, hvis huden ikke kan suge mere, så kan man smøre resten i håret og det skulle være rigtig godt.......Så det skal da prøves;-)

Knus Diana

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en veninde som er kostmetolog og det er naturligvis hender der skal læge make-up på mig til brylluppet - hun arbejder for Lancome og sælger også askepotampullerne.

Hun sagde, at hun ville bruge dem på mig også - de skulle holder 24 timer, så jeg er meget spændt på resultatet. (jeg får dog een ampul til tasken just in case)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa -HAHA-

Nu har jeg så købt de 3 ampuller fra Biotherm. Nu vil jeg så gerne vide om der er nogen der har erfaringer med at det er "hårdt" for huden? Jeg spørger da jeg har en meget sart hud, og selvfølgelig nødigt vil få grimme udslæt på dagen :blink:

-HAHA-:bearhug::blink:

0

Del dette indlæg

Hejsa -HAHA-

Nu har jeg så købt de 3 ampuller fra Biotherm. Nu vil jeg så gerne vide om der er nogen der har erfaringer med at det er "hårdt" for huden? Jeg spørger da jeg har en meget sart hud, og selvfølgelig nødigt vil få grimme udslæt på dagen :iloveyou:

Hej,

Jeg har prøvet en her i weekenden (en af dem fra biotherm) - for jeg skulle også lige tjekke, at jeg ikke slog ud i hele hovedet - og der var ingen problemer.

Man kan mærke, at de strammer huden lidt op, jeg kunne især mærke det omkring øjnene. De virkede også fint ifht. make-up'en.

:blink: Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa -HAHA-

Nu har jeg så købt de 3 ampuller fra Biotherm. Nu vil jeg så gerne vide om der er nogen der har erfaringer med at det er "hårdt" for huden? Jeg spørger da jeg har en meget sart hud, og selvfølgelig nødigt vil få grimme udslæt på dagen :iloveyou:

Hej,

Jeg har prøvet en her i weekenden (en af dem fra biotherm) - for jeg skulle også lige tjekke, at jeg ikke slog ud i hele hovedet - og der var ingen problemer.

Man kan mærke, at de strammer huden lidt op, jeg kunne især mærke det omkring øjnene. De virkede også fint ifht. make-up'en.

:blink: Lene

Jeg regner også med at prøve dem inden dagen. Der er jo 3 i en pakke, så du kan jo sagtens lige prøve en gang.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj.....det lyder som verdens syvende vidunder. Skal så absolut også udstyres med sådan nogle. Er det dem her? Var lige inde på bioterms site for at finde foto. Skulle jo gerne kunne hjælpe ekspedienterne med at finde dem, hvis de ikke selv kan..he...he :denmarkflag:

Kh

Xzenia

post-15138-1153073063.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer