Guest A-M

askepotampul

40 indlæg i dette emne

Jeg er lidt i tvivl om rækkefølgen mht. ampullerne :balloons:

Jeg forestiller mig det som følger:

Vaske mit ansigt (Murad) - tonic - "Askepot-ampul" - dagcreme - Serum (Murad) - Make up.

Men er der nogen der har forstand på det og som kan fortælle mig om jeg er på vildveje??

:bearhug:

Birgit

Hej Birgit

Askepotampullen skal på inden dagcremen, så jeg tror du har helt styr på sagerne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder helt forrygende. Må da prøves.

Jeg har sat og tør hud, så foundation "tørrer" ofte ind i løbet af et par timer og så ligner jeg bare en "pudderkvast" - er der nogen der kender det ???

Nå, men det ku jo være at ampullen kunne hjælpe på det - må da prøves.

Tak for tippet.

:balloons:

Stine

0

Del dette indlæg

Hej :balloons:

Blot et lille tip, så kan ampulerne købes på strawberrynet.com til 110 kr. Så der er da lidt at spare. Man skal ikke betale for fragt, men kommer oftest til at betale told. Det refundere Strawberrynet bare man mailer dem en kopi af toldfakturaen. Det er rigtig nemt, men der er selvfølgelig mere arbejde i den, end at gå i Matas og købe dem :bearhug:

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt sådan tre askepotampuller fra Biortherm i går. De hedder "BIO-EFFET". De er HELT FANTASTISKE og fortjener derfor lige at blive fremhævet igen.

Jeg har brugt en af dem under make-uppen i dag, hvor jeg har været inde og få lavet fotos til morgengaven til Brian.

Der er klart forskel på, hvordan make-uppen sidder!!!

- Og selv efter regnvejr sidder den perfekt!

Kan altså klart anbefales!!!

Tre stk. for 150 kr. i Matas.

:heart: Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg kan kun sige - KOM AFSTED TIL MATAS I EN FART!

Jeg fik lagt make-up af en god veninde som arbejder hos Lancome

og hun sælger også Biotherm, så der blev selvfølgelig brugt en

askepot ampul til min brude make-up. :heart:-HAHA--HAHA-

Det er bare noget der holder og jeg har også mega sart hud,

men der var ingen problemer.

knus fra

Nu Heidi Blum

0

Del dette indlæg

Det lyder helt forrygende. Må da prøves.

Jeg har sat og tør hud, så foundation "tørrer" ofte ind i løbet af et par timer og så ligner jeg bare en "pudderkvast" - er der nogen der kender det ???

Nå, men det ku jo være at ampullen kunne hjælpe på det - må da prøves.

Tak for tippet.

:heart:

Stine

For at tilføre lidt fugt til huden i løbet af dagen har jeg købt følgende fra Clinique. Den kan sprayes ovenpå makeuppen, så man stadig ser frisk ud.

Har også købt en "creme" der kan bruges ovenpå makeup, bruger den nu under.

post-21218-1157574530.jpg

post-21218-1157574611.jpg

0

Del dette indlæg

Ja, så har jeg også fået købt de smarte ampuller. Jeg kan godt huske min kosmetolog sagde, at når jeg kom i morgen fredag og får sat make-up på så vil holde i 12 timer. Jeg tænkte faktisk at når jeg kom i morgen vil jeg spørge hende hvad det var hun brugte som holder så mange timer. Nu er jeg lidt spændt på om det er de samme ampuller hun bruger eller om der er flere typer. Jeg skal i hvert fald prøve en ampul til næste morgen når vi spiser brunch sammen med vores gæster.

Tusind tak for tippet piger.

Hilsen Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er lidt i tvivl om rækkefølgen mht. ampullerne :biggrin:

Jeg forestiller mig det som følger:

Vaske mit ansigt (Murad) - tonic - "Askepot-ampul" - dagcreme - Serum (Murad) - Make up.

Men er der nogen der har forstand på det og som kan fortælle mig om jeg er på vildveje??

:blush:

Birgit

Hej Birgit

Nu kender jeg ikke helt murad's produkter men de fleste mærker hedder rens-serum-creme, men jeg kan se din hedder rens-creme-serum?

Jeg tror jeg ville springe serum over den ene dag... bare for at være sikker http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:balloons: Christina

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg bruger Smashbox, de har lavet noget der hedder "Photo-Finish", det er nærmest sådan noget gele, der går ind i de fine rynker, og så lægger man make-up oven på.. Den holder bare rigtig længe ! Den bruger jeg, og så har Elisabeth Arden lavet en lille tube med "Eye-Fix" primer ( 180 kr) som man smører på hele øjet, inden man lægger make-up (så får man ikke den der sorte streg, når øjenskyggen klumper) Det er bare nogle GENIALE produkter..

Anna

0

Del dette indlæg

Jeg købte askepot ampullerne en dag jeg følte mig som en hængt kat. Brugte en og følte mig 10 år yngre - udvendigt!

Desværre har min hud været HELT ad helvede til lige siden, Meget fedtet og uren de sidste 2 mdr. hvor jeg brugte ampullerne- det har den ellers aldrig været før??

Ved ikke om det hænger sammen.

Helene :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg bliver 44 år om nogle få dage og jeg har lagt mærke til de sidste gange jeg har lagt den store festmake-up, så bliver mine små rynker om øjnene meget mere tydeligt (mine to "søde" :heart: søstre har overrasket udbrudt, jamen Vibeke du har jo rynker :bearhug: ). Så vil jeg lige høre om de der ampuller kan "fjerne" dem, det er jo ikke ligefrem det man gerne vil fremhæve lige netop den dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer