ullac

BLOMSTER I KIRKEN

14 indlæg i dette emne

HEJ

JEG HAVDE DA IKKE TÆNKT OVER, AT MAN SELV SKULLE SØRGE FOR BLOMSTER TIL KIRKEN........

PRÆSTEN HAVDE IKKE SAGT NOGET OG JEG HAR IKKE FÅET SPURGT.......... :blushsmiley:

MEN MIN SVIGERFORÆLDRE VAR TIL SØLVBRYLLUP IGÅR OG DE SKULLE FØRST I KIRKE( DEN HVOR VI SKAL GIFTES)....... :loveshower:

DER HAVDE HAN SAGT, AT DET VAR NORMALT FORÆLDRENE DER STOD FOR DET, SÅ MINE SVIGERFORÆLDRE MÅTTE HEN OG SNAKKE MED GRAVEREN, INDEN DE KUNNE GÅ TIL SØLV BRYLLUPS FEST :blink:

SÅ ER MEGET SPÆNDT PÅ HVAD DE HAR VALGT, VED GODT DET BARE ER NOGLE SMÅ BUKETTER, MEN ALLIGEVEL... NÅR MEN MIN SVIGERMOR PLEJER, AT HAVE GOD SMAG INDEN FOR BLOMSTER :butterfly:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har selv bestilt buketter til kirken, da det var den eneste mulighed for at vi kunne få blomster i kirken - vi måtte slippe 945 kr for 21 små buketter inkl. små plastik dutter med vand i så blomsterne holder sig bedre....

:blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har selv bestilt buketter til kirken, da det var den eneste mulighed for at vi kunne få blomster i kirken - vi måtte slippe 945 kr for 21 små buketter inkl. små plastik dutter med vand i så blomsterne holder sig bedre....

DET LYDER DYRT......... MEN SOM SAGT HAR JEG IKKE UNDERSØGT NOGET, SÅ SVIGERMOR BESTEMMER :bearhug:

0

Del dette indlæg

DET LYDER DYRT......... MEN SOM SAGT HAR JEG IKKE UNDERSØGT NOGET, SÅ SVIGERMOR BESTEMMER :bearhug:

Det er også en anelse pebret - plastikdutterne alene koster 10 kr stykket, så det er alligevel 210 kr af de 945 kr.... Tilgengæld gav Lars kun 720 kr for min buket, min søsters buket (brudepigebuket) og tre knaphuls blomster.... Ovenikøbet skulle min buket være en flot størrelse.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Det er også en anelse pebret - plastikdutterne alene koster 10 kr stykket, så det er alligevel 210 kr af de 945 kr.... Tilgengæld gav Lars kun 720 kr for min buket, min søsters buket (brudepigebuket) og tre knaphuls blomster.... Ovenikøbet skulle min buket være en flot størrelse.

:bearhug:

BLOMSTER BUTIKKEN KUNNE IKKE HELT FAST SÆTTE EN PRIS PÅ MIN... MEN MELLEM 500-700 PLUS BRYSTBUKET OG BRUDE PIGE BUKET TIL MIN NIECE, MEN DEN KOSTER KUN CA. 40 KR :griner:-
0

Del dette indlæg

Hvad med at førhøre sig om der er andre par der skal giftes den dag og evt. får deres tlf. og spørge om I ikke kunne splejse om udgiften til kirkepynt, og holde det i nogle farver som passer jer alle sammen. Det vil jeg gøre, hvis jeg skulle giftes i en kirke. Så vil jeg spørge ham, om der var andre han skulle vie den dag, og evt. hvordan man kunne komme i kontakt med dem?

Synes jeg har hørt, at det er ret dyrt, at pynte en kirken.

Det var bare en ide.

Krebsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEJ

JEG HAVDE DA IKKE TÆNKT OVER, AT MAN SELV SKULLE SØRGE FOR BLOMSTER TIL KIRKEN........

:bearhug: Øhhhh - skriver du altid med stort??

Hvad med at førhøre sig om der er andre par der skal giftes den dag og evt. får deres tlf. og spørge om I ikke kunne splejse om udgiften til kirkepynt

Det gjorde vi og det var bare dejligt - og så slap vi også lidt billigere :blink: .

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Tja... Vi har snakket med det par der skal giftes før os, og de har ikke noget imod at sørge for blomster til kirken, så det er bare dejligt. En ting mindre at bekymre sig om.

Vi deler så bare regningen.

Er glad for at vi er ret enige om farver, så det er heller ikke noget problem.

Hun snakkede om at hun gerne vil have en rigtig mørk rød/bordoux rose, og det passer super i vores farver. Sagde til hende at vores farver er bordoux og creme, og det passede hende fint også. Mere perfekt kan det jo ikke være.

0

Del dette indlæg

Jeg glæder mig også vildt til at se hvad min svigermor og mor finder på i kirken! Min svigermor er super fiks på fingrene til at binde blomster og sammensætte farver. Og min mor er gartner - så mon tro ikke de får lavet noget flot :bearhug:

Men jeg ved altså ikke om jeg synes at det er pebret at give 900 kr som nogen skriver..... Det tager da immervæk en rum tid at binde så mange buketter, blomsterne er da heller ikke gratis - og hvis hun sågar skal ud af butikken for at pynte kirken - ja så synes jeg faktisk det er en meget rimelig pris.... :bearhug:

Bare tænk på hvad det koster at have en håndværker ude i en time :griner:-

0

Del dette indlæg

Jeg har også selv sørget for blomster til kirken og jeg skulle af med 1690 for 12 røde roser og 2 alterblomste og 3 knaphulsblomster og min brudebuket og det skal hentes og så aflevere vi det selv til graveren og så pynter han kirken så den er pæn og vi skal give 5 kr pr lys og der skal vi have 14 stk men det e jo også kun den ene dag man skal giftes 2 dage endnu hi hi :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer