Guest Lykke

Den røde tråd.

8 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg sidder her og forsøger, at finde ud af hvordan bryllups invitationerne skal se ud - og det er bestem ikke nemt ;)

For at gøre det lettere, vil jeg finde nogle ting/farver, som skal være den røde tråd gennem vores bryllup. Jeg har nogle idéer, men jeg skal have sorteret lidt i det, så det ikke bliver for voldsomt og rodet.

Så var det jeg ville høre, hvad I gør?

Hvad er Jeres røde tråd?

Og hvordan gennemføre I den?

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har valgt at lade vores "røde tråd" være hjerter - HJERTERNES FEST, du ved :)

Dvs der kommer hjerter på bordene, invitationerne, bordplan etc. Men ikke for meget eller overdrevet.

/arno

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm, vi er blevet enige om, at vi skal have et monogram, som skal være gennemgående bla i form af vandmærke.

Jeg har siddet og læst lidt i en kort-bog, og regner nu med, at farverne bliver i rosa, råhvid/hvid og med et strejf af guld.

Den rosa skal så gå igen på servietter med vores dato og navne, og på bånd også med dato og navn på.

Så langt, så godt ;)

Nu må vi se, hvad jeg mere finder ud af http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Knuser

0

Del dette indlæg

Okay, nu har jeg rodet lidt med at lave udkast til invitationer, men kan ikke helt finde ud af, om jeg kun skal have rosen, eller om jeg skal forsøge, at få hjertet med - det skal jo heller ikke virke for voldsomt!

Tror jeg vælger guld farven ;)

Det var da lidt længer :iloveyou: ja ja, jeg ved, jeg har laaang vej endnu :lol: hi hi

Knuser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer