EilaL

Susanne og Niels 24.06.06

70 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

JJJJAAAAAAA TYSKLAND SCOREDE LIGE - men som good bridezilla får i også de sidste billeder

Skulle lige til at skriv det til dig.

Det er nogle super flotte billeder Peter har taget, kan han ikke også komme med til mit bryllpu?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ja og så nogle bridezilla billeder og nu vil jeg se fodbold - håber i er tilfredsstillet - synes Peter har lavet en utrolig god job og der er masser billeder Susanne kan vise jer seneer.

Smukke Susanne og Niels - til jer - have en rigtig god fest - glæder mig at se billeder derfra også og gave og billedr får i hurtigst muligt (send lige en PM med adressen)

:balloons: Sandra

post-7399-1151162239.jpg

post-7399-1151162286.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare nogle gode billeder, Peter fik taget. Det var da virkeligt alletiders han påtog sig det job og så flittigt rende rundt og tog billeder (y) Du har da vist opdraget ham godt Sandra :hug::lol:

Til Susanne:

Tillykke igen :balloons:

Jeg er glad for, at jeg fik lov til at være med i dag. Både du og Niels var så smukke og søde at se på. Det var bare en fornøjelse at være med og se jer blive viet. Jeg blev rigtig rørt og var lige ved at tude :huh: Sad og fik minderne frem fra min egen vielse for halvanden måned siden. :hug:

Hvor var det også bare en god tale præsten holdt... personlig og smuk.

Må I forsætte med at se så lykkelige ud, som I gjorde i dag. Det var så smukt, så smukt :loveshower:

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JJJJAAAAAAA TYSKLAND SCOREDE LIGE - men som good bridezilla får i også de sidste billeder

Skulle lige til at skriv det til dig.

Det er nogle super flotte billeder Peter har taget, kan han ikke også komme med til mit bryllpu?

Det kan vi da måske snakke om.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare så smukt!!!

Jamen jeg sidder her og har så mange tårer i øjnene!!!! Det er jo vildt, er dybt fascineret af hvor smuk du er!!!!!!!!!!!!!!!!!! :loveshower:

Alt er gennemført hår, kjole, buket, gom, vejr, kirke....jamen jeg kunne blive ved. Det er jo bare perfekt!!!

Glæder mig til at se flere billeder og høre mere om den store dag!

-og turen til Paris!

:balloons: Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer