birthe2210

Sikke noget rod

7 indlæg i dette emne

Hej.

:) Fik afvide da jeg bestilte kirken, at vores egen præst ikke ville kunne vie os, da han skulle på orlov, så vi skulle have en kvindelig, fint nok.

Så vil jeg jo overraske med en sang i kirken, og ringer til hende præsten, og hun siger at det er vores egen præst der skal vie os, for han holder kun orlov august med. HM. Jeg spørger hende ang sangen og hun siger at for hende må jeg godt, men det er jo ikke hende der skal vie os og jeg kan ikke få fat i præsten før starten af sep, så det er ikke særlig smart. -HAHA-

Tilgengæld er det den kvindelige præst vi skal tale med d.18 august, for der har vores egen præst stadig orlov. jeg synes at det er noget frygteligt rod.

hvad skal jeg gøre med hensyn til den der sang????? synes godt nok det er noget kort varsel ikke at vide noget før sep.

:biggrin: Birthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

:) Fik afvide da jeg bestilte kirken, at vores egen præst ikke ville kunne vie os, da han skulle på orlov, så vi skulle have en kvindelig, fint nok.

Så vil jeg jo overraske med en sang i kirken, og ringer til hende præsten, og hun siger at det er vores egen præst der skal vie os, for han holder kun orlov august med. HM. Jeg spørger hende ang sangen og hun siger at for hende må jeg godt, men det er jo ikke hende der skal vie os og jeg kan ikke få fat i præsten før starten af sep, så det er ikke særlig smart. :hug:

Tilgengæld er det den kvindelige præst vi skal tale med d.18 august, for der har vores egen præst stadig orlov. jeg synes at det er noget frygteligt rod.

hvad skal jeg gøre med hensyn til den der sang????? synes godt nok det er noget kort varsel ikke at vide noget før sep.

:biggrin: Birthe

Hvis det er hende i skal snakke med den 18. august og hun siger god for sang i kirken, så tror jeg da ikke at jeres egen præst kan have noget at sige til det -HAHA-

0

Del dette indlæg

Når præster har orlov må de under ingen omstændigheder kontaktes - og det har jeg fuld respekt for, men når så den pågældende præst kommer tilbage må han da også tage ansvar for de aftaler der er lavet med de andre præster. Ellers kan der da hurtigt komme bøvl.

Men hvorfor er det vikarpræsten I skal tale med? Ødelægger det ikke lidt formålet med den samtale nemlig at præsten skal lære jer at kende?

0

Del dette indlæg

Når præster har orlov må de under ingen omstændigheder kontaktes - og det har jeg fuld respekt for, men når så den pågældende præst kommer tilbage må han da også tage ansvar for de aftaler der er lavet med de andre præster. Ellers kan der da hurtigt komme bøvl.

Men hvorfor er det vikarpræsten I skal tale med? Ødelægger det ikke lidt formålet med den samtale nemlig at præsten skal lære jer at kende?

jo det synes jeg jo også, men det ham selv der har fastsat den dato da vi talte sammen, sidst og nu er han jo så på orlov, og kommer først tilbage til sep.

Tænk sådan noget kan godt gøre mig helt ude af den, vil jo gerne have styr på tingene, og gerne i god tid, og det her kan jeg bare ikke have. :biggrin:

:) Birthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er vi ved at undersøge om vi kan få lov til at få vikar præsten til at vie os, vi kommer privat sammen med graveren fra kirken og han sagde idag at det måtte man gerne. så det håber vi lidt på, hun virker rigtig rar og daa det jo er hende vi får samtalen med, så kunne det være ret godt. Skal lige siges at vores egen præst også er sød, men han glemmer tit ting og er lidt forvirret, så vi vil gerne have den anden.

:balloons: Birthe

0

Del dette indlæg

Nå så fik jeg talt med vikar præsten, og hun skulle lige tænke over det. Hun sagde at fik vi nej var det ikke fordi hun ikke kunne lide os, men hun havde 4 andre kirker, hvor hun er vikar, men vi får endeligt besked når vi skal tale med hende i midten af august. Krydser fingre for at hun kan (y) Hun synes også at det var meget mærkeligt at præsten havde lavet aftaler når han ikke selv var der.

()() Birthe

Redigeret af birthe2210
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer