peach

Mascara eller eyelash extensions?

9 indlæg i dette emne

Hejsa.. :)

Har lige kigget hurtigt igennem, men kan ikke finde en tråd om emnet..

Kan i anbefale en super mascara, der giver flotte fyldige vipper og samtidigt er vand og tårefast? Og her mener jeg tårefast, så jeg kan stortude dagen lang..

Eller har i erfaringer med eyelash extensions? Evt. hvor er det lavet (fyn/kbh)..

Eller kan det betale sig med almindelige kunstige vipper, evt. buketter?

Jeg skal til min brors bryllup i august, og ved at tårene vil trille i lange baner, så vil jo selvfølgelig gerne undgå sorte plamager på kinderne (skal være brudepige, så kommer en del med på billederne).

Kom endelig med råd.. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.. :)

Har lige kigget hurtigt igennem, men kan ikke finde en tråd om emnet..

Kan i anbefale en super mascara, der giver flotte fyldige vipper og samtidigt er vand og tårefast? Og her mener jeg tårefast, så jeg kan stortude dagen lang..

Eller har i erfaringer med eyelash extensions? Evt. hvor er det lavet (fyn/kbh)..

Eller kan det betale sig med almindelige kunstige vipper, evt. buketter?

Jeg skal til min brors bryllup i august, og ved at tårene vil trille i lange baner, så vil jo selvfølgelig gerne undgå sorte plamager på kinderne (skal være brudepige, så kommer en del med på billederne).

Kom endelig med råd.. :biggrin:

Min makeup artist har anbefalet mig at få sat buketter på i stedet for extensions, når det kun er for denne ene dag. Det er ret så omfattende (og dyrt) at få sat extensions på!

0

Del dette indlæg

Jeg bruger Gosh amazing lenght build waterproof mascara!

Det er helt klart den bedste macara jeg har haft - holdte tale for min svigerfar i lørdags, og jeg stortudede, men ingen vaskebjørn!

Det var først dagen efter da jeg havde stået og gnubbet vand i øjnene i 10 min at der kom en vaskebjørn frem i spejlet!

Jeg får også nogle mega lange vipper af det, men har så også lange vipper i forvejen, men som kæresten sagde, Hold da ferie, du ligner jo en fra en tegnefilm, så lange blev de!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det er lange, fyldige vipper du vil have, kan jeg anbefale dig at prøve dobbel extension fra loreal. Den er simpelthen bare skide god, og så vidt jeg ved, fås den også i vandfast.

Det er den hvor man først kommer noget hvidt på, og derefter den sorte mascara.

Den er bare :bearhug:

Knus...

0

Del dette indlæg

Hey Girls....

Hvis i ønsker længere vipper, men ikke orker besværet med extensions så invester istedet for i en god primer... En hvid "mascara", der lægges på vipperne først, derefter lægger man den sorte (evt. vandfaste) mascara ovenpå...

Gode mascara'er

Christian Dior - Dior Show 210,- (ved ik' om den fås i vandfast)

Helena Rubinstein - Lash Queen 185,- (Findes i vandfast udgave)

M.A.C. - Splashproof lash : Pris ukendt (Fås kun i Magasin)

Gode primere

M.A.C. - Prep + primer lash : Pris ukendt - (Fås kun i Magasin)

Clinique - Lash building Primer : Pris ukendt

Håber i kan bruge det til noget....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej..

Jeg er kommet til den beslutning at jeg ikke vil have eyelash extensions.. Tror ikke jeg tør, efter at have hørt historier om nogle der mister deres egne vipper.. Tar jo for evigt at gro ud igen!! Så jeg tror jeg får mine vipper farvet og limer buketter på, så de får mere fylde.. Tør ikke bruge mascara - heller ikke vandfast.. stoler ikke på dem!

Men 1000 tak for alle jeres svar - skønt i gider bruge tid på det God dag til alle -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer