Julibrud

Brudebuket - ej kastes!

6 indlæg i dette emne

Jeg vil meget gerne gemme min brudebuket og overvejer derfor at få den tørret efter brylluppet - eller balsameret som jeg har hørt man også kan :)

Jeg vil ikke kaste den til de ugifte, da jeg synes det er lidt synd og min kæreste vil også blive såret over det hvis jeg ikke gemmer den :blush:

Jeg har læst at mange vælger at ligge deres på et gravsted - hvilket jeg synes er en meget smuk tanke! Men jeg har gudskelov ikke nogen der står mig meget nær liggende på en kirkegård.

Så hvad med jer der valge at tørrer jeres (eller på anden vis fået den bevaret) - Hvor fik I det gjort? Og hvad har I givet for det? Og tilsidst er i tilfredse med resultatet?

Håber nogen kan hjælpe mig - har forsøgt at "Google" mig frem til nogle steder, men det er ikke rigtigt lykkedes mig at finde et firma der klarer den slags :blush:

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusinde tak for det link! :balloons:

Utroligt jeg ikke kunne finde det med google!

Er der andre der kender nogen steder ?- måske på fyn eller i jylland! Vi regner nemlig ikke med at skulle til København i de første på dage efter brylluppet - og som der står på linket så skal buketten helst afleveres hurtigt!

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Prøv at tjekke denne adresse www.aarhusblomsterpres.dk

Jeg har lige afleveret min buket hos hende, og jeg glæder mig meget til at få den igen. Det tager mellem 6 0g 8 uger at tørre den, og jeg skal give 1700 kr for den.

hilsen Susanne

Tak for svaret :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg kan varmt anbefale Lillian Brøndberg og Aarhus Blomsterpres! :bearhug:

Hun pressede min brudebuket, da jeg blev gift første gang for 12 år siden. Resultatet blev meget smukt og jeg fik en super betjening.....

Jeg har siden deltaget i flere kurser i blomsterbinding hos hende.

Det skal lige siges at jeg dengang helst ville have haft tørret buketten, men teknikken fandtes ikke så resultatet ville blive ordentligt.... derfor blev den presset i stedet for.

:biggrin: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer