Guest BrudenFie

Fotografering

10 indlæg i dette emne

I har muligvis tænkt over det alle sammen, men jeg kom selv først til at tænke på det forleden. Der bliver taget en masse billeder til et bryllup, og det er primært i kirken, udenfor kirken, og til festen.

Er det ikke som om festbillederne af gæsterne ligner meget de andre festbilleder vi har liggende i vore albums? De er fine, men husk at der sker meget på en bryllupsdag, og bagefter vil i alt fald jeg gerne se andre billeder end lige de vanlige.

Så husk at fotografere hele dagen. Ved morgenkaffen og ved frisøren osv. Alle de sjove situationer skal med. Husk også at både brud og gom skal have et kamera med hele dagen. Jeg vil i alt fald glæde mig til at se billeder af, hvad min gom og ungerne har lavet, mens jeg har gjort klar. Lidt fotos fra bryllupsnatten kunne vel også godt bruges af brudeparret bagefter.

Det var bare lige min tanke, at der måske var andre, som ikke havde tænkt på det, så nu er tippet givet videre :balloons:

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var med, da min veninde fik lagt make-up hjemme i stuen, og det synes jeg er kanon, at også disse billeder er kommet med!! Derfor spurgte jeg vores fotograf, om han var frisk på at være med fra starten af, hvor jeg skal gøres lækker-smækker, og det er han!! Altså fra kl. 9 om morgen, vildt frisk gjort af ham!!

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er helt sikkert værd at skrive sig bag ved øret :biggrin: En af vores venner som skal med til brylluppet skal fungere som "videomand" og han har tænkt sig at filme os hver især mens vi gør os klar i timerne optil. (vi er et par huse fra hinanden, så han kommer til at rende frem og tilbage mellem husene den formiddag... :biggrin: )

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Det vil vi da også lige skrive os bag øret.

Er da helt rigtigt at man godt kan savne noget andet end bare det sædvanlige, som alle gæsterne tager, så man også har billeder til at huske spændingen op til det hele.

Men om vi lige tager billeder af forløsningen på bryllupsnatten er jeg lige lidt i tvivl om (y) Der er i hvert fald ingen der skal have noget at vide om det. ()()

0

Del dette indlæg

Jeg er helt sikker på at jeg skal have taget billeder fra hele dagen. Det skal min far nok sørge for.

Dog er min kæreste helt alene indtil 10 min før han kører. Så det er nok lidt svært for ham at få taget billeder. Måske han skulle lære det med selvudløser på kamaraet?

Jeg ville nemlig gerne have haft et par billeder af ham når han gør sig klar....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig at tage masser af billeder af min kommende svigerinde og vi to brudepiger (mig og hendes søster).. vi skal alle 3 sove ved bruden og gøre klar sammen, så der blir taget masser af billeder lige fra vi står og og til vi går hjem fra fest.. Ved at hun vil sætte pris på de billeder hvor hun gøres klar.. samt aftenen før hvor vi skal hygge vi 3 tøser.. Gommen (min bror) sover ved sin forlover, som skal tage bryllupsbillederne.. så han tager også billeder af ham og gommen der gør sig klar, og gæsterne der ankommer til kirke.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer