Magleby

Sidder med en klump i maven!!!

6 indlæg i dette emne

IKKE skulle leve op til ens forventninger!!

Jeg kan se at der er nogle af jer der har været utilfredse med jeres bryllup som er blevet holdt på Hotel Marienlyst....

Ja jeg ved ikke hvordan jeg skal have det lige nu, men kan nogen give mig en forklaring på hvad der ikke var tilfredsstillende??????

Gæt hvor vores fest skal holdes henne..................Hotel Marienlyst

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uuuhhh..rolig nu!

Jeg har deltaget i fester og der var INGEN problemer med mad, værelser eller personale!!!!

Jeg arrangerer meget store events af og til og har før brugt Marienlyst uden problemer.

Men mit bryllup, som skulle holdes der fordi det var stedet gommens forældres blev gift, måtte flyttes fordi de 1. Ikke havde givet det korrekte tilbud på prisen (det blev 40 %dyrere end de havde sagt) 2. ikke kunne tilbyde værelser alligevel til gæsterne og 3. Kun kunne have os til fuld begloelse i restaurenten da de havde booket konventioner i alle lokaler.

Men de var søde nok da vi sagde nej tak! Og jeg kastede mig ud i at huse, bespise og køre 80 gæster med ENDNU en ny plan *Grrrrrr *

Tak og lov at mine gode kontakter reddede mig...og jeg sagde da også pænt til Marienlyst at jeg nok ikke holdt flere arrangementer hos dem! (Og Vupti! Så røg der lige 3 store ordrer til det nye hotel på de næste ting jeg skal arrangere!)

Men som de sagde; det er en beklagelig fejl, men vi forstår din skuffelse! Dejligt at de er profesionelle!

0

Del dette indlæg

Vi spillede til bryllup på hotel Marienlyst sidste år og har kun positivt at sige om stedet. Det var meget proffessionelt og personalet var meget venligt.

Vi talte med brudeparret som også kun havde ros til hotellet.

Så vores indtryk af stedet var i hvert fald positivt.

Mange hilsner

Michael og Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror ikke du skal være så bekymret :blush: Jge kender et par stykker der 'bare' har holdt fest der og det er kun gåett 'galt' een gang og den eneste fejl var at værelserne ikke lå ved siden af hinanden, resten havde været helt perfekt :)

Så glæd du dig bare til du skal holde dit bryllup og slap helt af og nyd tiden op til :balloons:

0

Del dette indlæg

Rolig det behøver i vel ikke at synes. :bearhug:

Skal også selv holde det på Marienlyst men er ganske rolig... Indtil nu har de gjort alt det vi har bedt dem om.

Hvilket lokale har i bedt om at få og hvad gør i med musikken?????

Hilsen Anne

Musikken tager vi (jeg) mig af :) Jeg har aldrig tidligere spillet bryllup på Marienlyst men de virker yderst professionelle. Jeg kender stedet fordi vi var med på messen deroppe i januar (hvor jeg bl.a. talte med Magleby og gom).

Herudover har flere kolleger, herunder Sikken Fest, været deroppe og kun haft godt at sige om stedet.

Bemærk også at ingen af de to der udtaler sig kritisk har deltaget i en bryllupsfest der er afholdt på Marienlyst, og jeg vil heller ikke sige at der er tale om negativ kritik:

Den ene der udtaler sig omtaler dem her ovenfor som professionelle og egentlig positivt. Der var gået koks i tilbudsgivningen, for hendes vedkommende hvad der selvfølgelig ikke er acceptabelt hvem der så end har fejlen. Man må formode at Magleby har check på den del (Birgitte deroppe har ihvertfald helt styr på at de skal holde deres fest der - for det talte jeg faktisk med Birgitte om i januar).

Den anden der udtaler sig har udelukkende været til et dagmøde deroppe, og det hun siger er egentlig bare at hun foretrækker en anden form for feststed. Det kunne hun sikkert have sagt med 100 andre feststeder som mange andre har rost til skyerne. Folk er forskellige og har forskellige ønsker.

Næ prøv lige at se hvad andre har skrevet om Marienlyst:

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...=250755&st=0)

At Fluff så, som nogle måske, ved valgte at holde bryllupsfesten et andet sted var ikke på grund af Marienlyst. De valgte bare en anden form for feststed (forsamlingshus).

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer