xenobia

Se min kjole

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:thanks: Hvor er det altså bare en skøn kjole! ()() Gav det ikke lidt kriller i maven, sådan at blive rettet til....? :butterfly: Jeg skal til første prøvning på torsdag og jeg glæder mig helt vildt! Syntes samtidig også at det hele nærmer sig med HASTIGE skridt! :yay: Og det giver altså kriller i maven samtidig med at jeg glæder mig super meget til festen. :carrot: :carrot: :carrot:

(y) Hyllemor

0

Del dette indlæg

:thanks: Hvor er det altså bare en skøn kjole! ()() Gav det ikke lidt kriller i maven, sådan at blive rettet til....? :butterfly: Jeg skal til første prøvning på torsdag og jeg glæder mig helt vildt! Syntes samtidig også at det hele nærmer sig med HASTIGE skridt! :yay: Og det giver altså kriller i maven samtidig med at jeg glæder mig super meget til festen. :carrot: :carrot: :carrot:

(y) Hyllemor

Jo for pokker det hav totalt mange :butterfly: :butterfly: :butterfly: i maven, da jeg var inde og prøve den. Så kan man virkelig mærke hvor hastigt den helt store -HAHA- dag nærmer sig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er da bare helt vild med skørtet, det er bare super flot! Måske synes jeg det fordi det minder lidt om skørtet på min kjole....som jeg bare ikke kan vente med at komme i igen, men butikken siger, at tre uger før den store dag er tidligt nok - så der er lang tid til, at jeg skal se min kjole igen.

Nok om mig - du bliver den smukkeste brud -HAHA-

Mvh

Stine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer