Sandra Brix

Jullemor fik sin Mikael

150 indlæg i dette emne

Det var jo lige før, man burde starte med: DER VAR ENGANG... :bearhug: Men I får den på Jullemor manér :)

Dagen før dagen. Mine forældre, min søster og hendes mand med deres to børn kom om eftermiddagen fredag den 30 Juni. De kommer fra jylland - og vores bryllupsdag ville jo blive lang pga. rådhusbesøget om morgenen! Så det var nemmere for dem og os - at de allerede kom der. Jeg mærkede stadig absolut INGEN sommerfugle endnu - og jeg tog alt med ophøjet ro. Jeg manglede stadig at få lavet den store bordplan til indgangen af spisessalen og div. udprint af taler og sådan.

Der var dog ingen rigtig energi til det helt store alt muligt hoppen rundt denne dag. :) Så det blev da også kun til en gang spagetti med kødsovs :cowsleep: Vi råhyggede dog om aftenen - Mikael havde tændt op i vores "bålfad - hvor ham og Jesper sad længe.

post-5883-1152000824.jpg

Ungerne kom i bad og blev lagt i seng ved en 20:30 tiden - så det var perfekt. Så vidste jeg, at de nok skulle klare sig dagen efter.post-5883-1152000873.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mikael tog en hurtig beslutning den aften - han ville sove hjemme alligevel. Planen havde ellers været en anden, men han var ikke til og hugge og stikke i :) Han ville være hvor jeg og Julius var - og desuden mente han - at vi alligevel ikke havde fulgt op på så mange traditioner - så hvorfor denne?????? Og det havde han måske ret i :bearhug:

Ved en 23:30 tiden - beslutter jeg mig for at lave bordplanen alligevel (havde jo overvejet at lade være*GG*)

Min søster og Mor hjalp til - bagefter gik jeg igennem talen til Mikael sammen med Søs - og blev rædselslagen over, at finde ud af, at den tog mig 7 min at læse op ret hurtigt :cheerleader3: Den er for laaang, blev jeg ved med at sukke :cowsleep: Men min søster synes jeg skulle holde fast i det der var - for hun synes ikke der var noget der skulle udegå. Så jeg lavede intet om - men gik i seng. Stadig INGEN :butterfly: - men jeg kunne ikke rigtig sove (mærkeligt ikke) :super:

Næste morgen spiste vi alle morgenmad sammen - det var faktisk enormt hyggeligt - jeg startede - jeg var MEGA sulten - Mikael begyndte at stryge noget af alt vores tøj :blink::)

post-5883-1152001504.jpg

post-5883-1152001566.jpg

0

Del dette indlæg

Mikael gjorde sig klar først - han skulle heller ikke se min rådhuskjole før deroppe - så han smuttede over til sin bror og svigerinde før jeg kom i kjolen. Jeg følte det hele tiden som om, at jeg bare gjorde mig klar til en andens fest. Det var meget mærkeligt. Jeg fattede slet ikke, at lige om lidt ville jeg give Mikael mit første JA :bearhug:

Da vi ankom til rådhuset - var jeg stadig utrolig rolig og fattet. Mikael var SÅ flot i hans smoking - og jeg smilede konstant over hele femøren :) Det var dejligt at se familien der - de mennesker som var tættest på én var lige så glade som os. Det varmer sq om hjertet.

Viceborgmesteren viede os - og der var ingen slinger i valsen :)

post-5883-1152001983.jpg

0

Del dette indlæg

Til min store overraskelse - blev jeg ikke særlig bevæget - men både Mikael og jeg havde jo også indstillet os på, at vi ikke rigtig følte vi var gift før præsten havde velsignet os. Så måske det var grundet.

Det var dog ikke mindre dejligt - vi fik masser af ris bagefter :bearhug:

post-5883-1152002187.jpg

Jo jo - Hr. og Fru Lerche :):)

post-5883-1152002221.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter rådhuset tog vi hjem til os for at skåle i boblevand og få lidt forfriskninger. Ungerne fik hoppeborgen op og de RÅHYGGEDE bare sir' jeg :bearhug: Det var et rigtig dejlig tidspunkt på dagen - solen skinnede om kap med mig ;) og jeg fattede altså STADIG ikke - at vi nu var ægtepar - eller måske nærmere - følte det i hvert fald ikke :)

Ved en 12 tiden blev ungerne lagt ud og sove og Mikael tog igen afsted til sin bror (der bor nede af vejen)

Nu kunne jeg dulles op i ro og mag, nåede aldrig at få min rådhuskjole af :cowsleep::)

post-5883-1152002877.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så så tøzer - jeg honey mooner :):)

Fortsættelsen:

Gæsterne ER begyndt at ankomme mens jeg gøres klar derhjemme :bearhug:

Her er da f.eks en flok Bridezillas på vej :cowsleep:

Lisa med kommende ;)

post-5883-1152018814.jpg

Morfar og Morfar

post-5883-1152018842.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vejret var bestilt i god tid - og det blev sørme også leveret :bearhug: Slottet var bare så ufattelig smukt den dag!

Her omme fra parken hvor vi skulle velsignes

post-5883-1152019039.jpg

post-5883-1152019052.jpg

Udsigten ned over parken med slottet i ryggen

post-5883-1152019126.jpg

0

Del dette indlæg

Mikael får budt præsten velkommen alt imens Gospelkoret øvede sig lige inden - Gæsterne begyndte, at indtage deres pladser

post-5883-1152020101.jpg

post-5883-1152019752.jpg

Bemærk venligst en flok mennesker - der flander lidt ude i højre side :bearhug:

post-5883-1152019705.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser jo helt fantastisk ud, men hvorfor rådhus først og velsignelse bagefter?

Hilsen en nysgerrig

:) Lone

Fordi de danske præster ikke vil/må (for biskoperne) vie par udenfor. For at få denne drøm til at gå i opfyldelse - har vi derfor måtte tage på rådhuset først (så vi med "lov" er ægtefolk) derefter hyrede vi en frimenighedspræst til at velsigne os. Han kan desværre ikke gøre det på "lovlig" vis - da vi ikke er medlem af hans kirke - men af folkekirken.

Gav det mening :bearhug:

0

Del dette indlæg

Lige pludselig fik vi smadder smadder travlt. Ungerne havde ikke fået tøj på kl 14 (der skulle vi kører) og heller ikke jeg selv :) Min far havde valgt først at se mig på dagen i kjolen - men han havde travlt med at hjælpe Julius :cowsleep: 1-2-3 så afsted. Først i bilen begynder min spænding at melde sig. Bilen er pyntet og Julius sidder sammen med mig og ser bare så bedårende ud. Glædede mig helt vild til vi skulle ankomme - og det kunne ikke gå stærkt nok. :bearhug:

Da jeg ankommer til slottet og ser både fotografen og vores videokvinde - flyver hele danmarks samling af sommerfugle rundt i maven på mig. :butterfly: Vi ankom 5 min over halv tre. :)

post-5883-1152020698.jpg

post-5883-1152020733.jpg

post-5883-1152020741.jpg

0

Del dette indlæg

Det første jeg ser - er min veninde Katrine stå i døren med børnene - det syn glemmer jeg bare aldrig. De stod så fint og flot og ventede på mig - og de var så flotte alle sammen. Jeg taler lidt med korlederen om hvornår de skal gå i gang - og så begynder de små at gå ind - sikke et sug i maven det gav :)

Julius og vores nevø Mikkel startede - åhhhh - hvor var han bare sød, sådan som han tog Julius i hånden og gik ned ad den røde løber - som om de aldrig havde bestilt andet :bearhug:

post-5883-1152022633.jpg

post-5883-1152022691.jpg

Mikkel viser Julius hvor de skal hen :)

post-5883-1152022841.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja - så kom øjeblikket - hvor man stod der med farmand ved armen *SNØFT* Lige inden vi går ind, vender han sig om og kigger på mig imens han siger: Hvor er du bare ufattelig smuk min skat!........*VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL* Det er sq da ikke tidspunktet farmand - nu hyler jeg jo allerede :bearhug:

Her er en heeeel følgeton af billeder. Havde jo papparazi alle steder :)

post-5883-1152028786.jpg

post-5883-1152028858.jpg

post-5883-1152028953.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer