Guest miss-x

Hvad koster jeres bryllup???

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Postet billede

Hejsa

Vi regner med at bruge ca. 40.000 kr. på vores bryllup.

Vi har lavet en bog, hvor vi skriver alle udgifterne ind.

Jeg ved ikke lige om det skal bruges til noget, men det er sikkert sjovt at kigge i bagefter.

I den bog skriver vi også alle mulige nyttige ting, såsom ting vi skal huske, gode råd mm.

Det er vil en slags dagbog.

Postet billede

Knuser fra MSH

0

Del dette indlæg

Hej og glædelig jul til dig!!

Vi har afsat 80.000 til den store dag, Det lyder af mange penge...men vi har så overnatning til 70 mennesker med i budgetet. Vi gør ligesom Msh, altså at fører en slags dagbog, hvor vi skriver ind når vi har undersøgt priser ovs. vi har besluttet at de 80.000 skal række...så sådan noget som bryllupsrejse må blive senere....også kigger vi efter musik der også lægger inde for prisrammen på 5000 som er afsat til det. jeg håber det hjælper lidt

Glade julehilsner

Kærbær

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heysan! *S*

Vi kommer til at bruge ca. 10.000,- eller mindre for et bryllup med 45 gæster. Vi har valgt, at gøre det lidt utradionelt, blandt andet skal vi have fondue, som er superhyggeligt, og ikke så dyrt.

Og så har vi ellers trukket på alle de kontakter vi overhovedet har kunnet komme i tanke om: Onklen der er fotograf, søster som er god til at sy, venindes frisør som ordner hår for 200,-, én arbejder på grønttorvet og kan skaffe billige blomster, veninden er dygtig til det der med at binde buketter. Her til Jul & Nytår er der virkelig mange gode tilbud på vin, sprut m.m. Og maaaaange andre ting.

Så selv om vi kan gøre det så billigt, kommer der ikke til at mangle noget.

Glæder mig for vildt!!!

June

Redigeret af June
0

Del dette indlæg

Hej

Vi har afsat ca 20000 af til det og vi ha en bog vi skriver de ting vi køber og hvor meget det koster så vi kan holde øje med det.

Vi har lige betalt maden den koste 5250 for 30 mennesker og det er med arbejdes løn.

Hilsen Myztina.

Redigeret af Myztina
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

100.000+ (er ikke klar over det samlede beløb, da vi fik en del af tingene i gaver fra mine forældre og forskellige gæster - bl.a. lavede min veninde bryllupskagen).

Vi havde først regnet med at bruge omkring 80.000, men det greb så om sig... Så vi var jo ikke særlig gode til at holde budgettet, kan man sige...

Men noget som jeg følte vi fik meget ud af (ja brugte mange penge - men jeg syntes virkelig at vi fik meget for dem!), var at bruge vores kontakter mest muligt. Tænk jer grundigt om: Hvem kender vi, som vi kan få brug for i denne sammenhæng? Måske kommer man så i tanke om man kender en fra et vin-firma, en bager, en ven der er god til at lave mad, en fætter der spiller guitar osv.

På den måde fik vi mange ting billigere eller fik en mere skræddersyet løsning på de enkelte poster.

Mvh Mia

0

Del dette indlæg

Vi regner med omkring 40.000kr for alt - mad, tøj, kørsel, forsamlingshus m.m. Vi regner med at invitere lidt over 80 mennesker, så det bliver cirka 500kr per person alt inkluderet.

Det er med hjælp fra fotograf-ven, en veninde som bager bryllupskagen, musikken som er nogle af min far's venner, kokken er en af mine veninder, serveringspersonalet er FDF'ere fra min gamle FDF-kreds etc...

Med venners hjælp kan MEGET lade sig gøre!

/arno fool

0

Del dette indlæg

100.000 incl bryllupsrejse. Puha, får varmen af at skrive det tal.

Vi har lavet en mappe hvor de tilbud vi indhenter sidder i plus et stort overslag af budgettet med lidt luft i. Dermed ved vi hvilken poster der er og hvor meget vi ca. skal regne med pr. post. Så drejer det sig bare om at få et par gode tilbud og slå til. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores budget er på 70.000 kroner. Prøver ellers at holde det nede, men det løber hurtig op når man ikke har nogle "gode kontakter".

Jeg har lavet en mappe (ringbind) med A-Z faneblade. Deri gemmer jeg alt ang brylluppet, lige fra udklip af billede af en flot brudebuket til boner fra indkøb til brylluppet. Herved er det ret overskueligt. Ex. ligger udkast til menukort i en plastlomme under "M", udkast til kirkehæftet i en plastlomme under "K" osv. Derved kan jeg tage det frem og pusle lidt med og tilbage i mappen igen. Det synes jeg er en fordel når der endnu er 9 mdr til brylluppet, og man kun i perioder tager fat på forberedelserne.

Kh Linse

0

Del dette indlæg

Hej Allesammen..

Tak for jeres "beskrivelser"...det er rart at høre hvad I andre regner med at bruge og ikke mindst hvordan.

SÅ BLIV BARE VED MED AT SKRIVE!!!!!

Og Linse...

Det var da en rigtig god idé..

Og så kan man jo også gå lidt frem og tilbage til det :wub:

Knus Miss-x :juhule:

0

Del dette indlæg

Vi regner med at bruge 85.000 kr på vores bryllup (ca 60 mennesker). Det er godt nok mange penge, men det er også incl. bryllupsrejse.

Heldigvis har vi begge søde forældre, der er villige til at give en hånd økonomisk.

Da jeg endnu er studerende er det virkelig heldigt. Man bliver jo ikke just rig af SU.

Vi har lavet et budget med et cirke beløb på de forskellige poster, men noget bliver billigere og noget dyrere end vi havde regnet med, så vi har måttet flytte lidt rundt på midlerne. Ellers er vores flosofi lidt at dette her kun er noget vi gør én gang i livet (forhåbentlig) og så skal det gøres 'rigtigt'.

bennerpigen

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke helt hvad vores bryllup kommer til at koste, vi har ikke lagt noget budget, eller talt om et maks beløb, men det bliver et "billigt" bryllup.

Jeg har købt en ny kjole til 2000,-

vi leje lokaler i gennem mit arbejde det koster 1200,- inkl. rengøring

Maden og drikkevarer for vi forærende i bryllupsgave, af en bekendt som har sin egen gode restraurant (skylder os en tjeneste, den ville han betale tilbage på den måde)

Indbydelserne har jeg selv lavet det kostede ca. 150,-

Bryllupsregsen går til et dejligt sommerhus vi lejer igennem mit firma kr. 800,-

Så alt i alt, skulle det ikke blive en "bondegård".

Jeg ved godt jeg mangler en del endnu: blomster, transport, osv. man kommer jo hele tiden i tanke om noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes den 31. juli 2004 og er nu blevet enige om at vi vil spendere mellem 30 og 40 tusinde på dagen.

Min søster og svoger blev gift i sommers og fra dem har vi fået deres budget så vi har noget at gå ud fra med hensyn til udgifter, meget hjælpsomt. :)

Vi bruger en ven og min far som fotografer, min veninde vil ligge makeup, kjolen håber jeg også jeg kan finde til billige penge og så bruge lidt flere penge på håret. Her vil jeg nemlig gerne have sat ekstra på så det kan blive noget længere og fyldigere.

Rikke :wub:

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes den 31. juli 2004 og er nu blevet enige om at vi vil spendere mellem 30 og 40 tusinde på dagen.

Min søster og svoger blev gift i sommers og fra dem har vi fået deres budget så vi har noget at gå ud fra med hensyn til udgifter, meget hjælpsomt. :)

Vi bruger en ven og min far som fotografer, min veninde vil ligge makeup, kjolen håber jeg også jeg kan finde til billige penge og så bruge lidt flere penge på håret. Her vil jeg nemlig gerne have sat ekstra på så det kan blive noget længere og fyldigere.

Rikke :wub:

Hejsa Rikke

Bor du i Jylland vil Askepot-modeller i Skanderborg være en god butik.. Der er magne fine kjoler til billige penge...

Du skal bare bede om at komme til at se Katrines kjoler, det gjorde jeg og har nu den dejligste kjole, med udstyr til billige penge :wub:

Tanker

fra

Nethe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej..

Vi skal vies på rådhuset, men regner alligevel med at bruge ca 20.000 på det..

De 12.000 er til 23 gæster, med spisning, drikkelse, og kage..

Mine forældre betaler musikken, så det ville koste ca 5000 ekstra hvis de ikke var så søde..

Jeg vil meget gerne have en uforglemmelig dag, så vi har valgt at bruge så mange penge lige på det..kuvertprisen pr person ligger på 528 kroner og det er inkl øl/vin/vand ad libitum, så jeg syntes egentlig ikke det er galt, når det nu bliver holdt på en kro. Og det er 3 retters menu..

Vi har også lavet en bog der hedder "vores bryllup".

Der bliver alt hvad der omhandler vores bryllup skrevet ned.. Vi har i biografen for nogle dage siden og se American Wedding, der har vi også gemt billetterne.. Det bliver sjovt en dag og se i bogen igen..

Hilsen Maibritt :hjerte:

Giftes den 14 Maj med min personlige prins

0

Del dette indlæg

Mig og min kæreste skal holde fest til september. Vi bliver ialt ca. 90 gæster hvoraf 20 er børn.

Vi har lejet en stor spejderhytte hvor alle kan overnatte og så kommer der en kok og laver maden til os.

Fest, brudetøj, bryllupsbillder regner vi med at kunne gøre for ca. 80.000 kr, og vi har endda forsøgt at gøre det så billigt som muligt ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer