Guest Lena2007

Dansk Vincenter

7 indlæg i dette emne

Ja - usikkerheden om hvor vi skal holde vores bryllupsfest er ikke ovre endnu... :biggrin:

Nu vil jeg lige høre, om der er nogen herinde, der kender Dansk Vincenter i Hvidovre? Deres lokale ser faktisk rigtigt hyggeligt ud - og prisen er til at leve med. Men personlige erfaringer med stedet ville jo være super!! :bearhug:

Åååh hvor jeg glæder mig til vi har fået det sk*** sted på plads!! :biggrin:

Redigeret af Lena2007
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja - usikkerheden om hvor vi skal holde vores bryllupsfest er ikke ovre endnu... :biggrin:

Nu vil jeg lige høre, om der er nogen herinde, der kender Dansk Vincenter i Hvidovre? Deres lokale ser faktisk rigtigt hyggeligt ud - og prisen er til at leve med. Men personlige erfaringer med stedet ville jo være super!! :bearhug:

Åååh hvor jeg glæder mig til vi har fået det sk*** sted på plads!! :biggrin:

Er det ikke der hvor der er udsigt over vinmarkerne???

Hvis det er der har jge kun hørt gode ting om dem. Et kort øjeblik overvejede vi selv art holde festen der, men der er lidt langt fra kirken til Hvidovre.

Jeg har hørt at deres drivhus skulle være ekstremt hyggeæligt, dog meget varmt om sommeren og utæt om vinteren :-)

Nogle af vores venner holdt deres bryllup der og var helt vildt tilfredse.

Med venlig hilsen

M

0

Del dette indlæg

Uh det lyder godt - ja det er det med udsigt over vinmarkerne!! Vi ville nok vælge lokalet frem for drivhuset, hvis det skulle være - netop pga. temperaturen. Hvis det bliver lige så varmt næste år som det er nu, ville det godt nok være ulideligt...

Tak for tilbagemeldingen - flere er meget velkomne!! :biggrin::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen så har vi været ude og få stedet fremvist i dag - og Dansk Vin Center it is... :):bearhug:

Stedet var bare super hyggeligt, og damen, der viste det frem, meget meget sød! :biggrin:

Vi får hele stedet for os selv: Stort festlokale til at danse i, drivhuset til at spise i og skøn terasse med smuk udsigt over vinmarkerne. Og vi må feste til den lyse morgen uden brok! :carrot:

De renoverer drivhuset henover efteråret, så der kommer nye ruder i overalt med automatisk åbning, så der ikke bliver så varmt som nu, samt lette gardiner til at skærme for solen. Der bliver også plantet vinranker i resten af drivhuset (pt er det kun i den ene halvdel), indkøbt nye stole mv. Skønt!

Det er ikke noget "fornemt" sted, men rustikt og med masser af charme og stemning. Jeg tror det komer til at passe perfekt til vores stil.

Jeg har vedhæftet et billede af den ene ende af drivhuset - der bliver dækket op med runde borde på dagen.

Postet billede

Og af terassen:

Postet billede

Og af udsigten:

Postet billede

:bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer