Kalland

Nogen der vil med???

10 indlæg i dette emne

Altså havde lige en ide om at jeg ville ud og kigge på undertøj idag, men jeg er så dårlig til det og kan slet ikke lide at shoppe alene... Men skulle der være nogen der alligevel ikke skal noget idag, så kunne det da være hyggeligt at mødes og dele dagen *SS*

Knuz Trine aka Morfar

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er ikke sådan at I lige kan smutte forbi Fjerritslev i Nordjylland og hente mig, for så vil jeg da gerne med ud og shoppe :bearhug: Håber I må få en dejlig shoppe-tur og at der stadig må være monetos tilbage til kost når I kommer hjem..

0

Del dette indlæg

Når vi kommer hen i slutningen af august skulle ben-tøjet være nogenlunde klar igen....

Og så er jeg HELT frisk på en shoppingtur.... kunne nemlig skide godt tænke mig at hilse på dig IRL..... :bearhug:

:biggrin: fra Marianne

Det kunne være super hyggeligt, men så må vi sq nok vente til i september for slut august er lige lovlig tæt på den store dag *SS* Men ellers kunne det være super hygger... ELSKER bare at møde nye mennesker *SS*

Knuz Trine

Hey Trine....er du hjemme fra shoppeturen?????Vi er jo nok en deeeeeeeeel der gerne vil se billeder af dagens fangst -HAHA- ;) .

Håber i hvert fald det var en go tur.....

:biggrin:-HAHA--HAHA-:super:-HAHA-

HEhe... Fik bestilt noget undertøj jeg skal ind og prøve, så det er der ingen billeder af... Og så fik jeg hentet mine smukke smukke ringe.... Det jeg fik købt mest af var nu hyldedrik som mig og Linda nød i stor stil... Masser af hylde, kung-fu is og snacks *GG*
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når vi kommer hen i slutningen af august skulle ben-tøjet være nogenlunde klar igen....

Og så er jeg HELT frisk på en shoppingtur.... kunne nemlig skide godt tænke mig at hilse på dig IRL..... -HAHA-

-HAHA- fra Marianne

Det kunne være super hyggeligt, men så må vi sq nok vente til i september for slut august er lige lovlig tæt på den store dag *SS* Men ellers kunne det være super hygger... ELSKER bare at møde nye mennesker *SS*

Knuz Trine

Ja, det er da rigtigt....

Du får med garanti rigeligt at se til på det tidspunkt! :super:

Vi tager bare den helt store tur i hen i september i stedet for :bearhug::biggrin::biggrin:

-HAHA- fra Marianne

0

Del dette indlæg

Og så er jeg HELT frisk på en shoppingtur.... kunne nemlig skide godt tænke mig at hilse på dig IRL..... :bearhug:

:biggrin: fra Marianne

Knuz Trine

Hey Trine....er du hjemme fra shoppeturen?????Vi er jo nok en deeeeeeeeel der gerne vil se billeder af dagens fangst -HAHA- ;) .

Håber i hvert fald det var en go tur.....

:biggrin:-HAHA--HAHA-:super:-HAHA-

HEhe... Fik bestilt noget undertøj jeg skal ind og prøve, så det er der ingen billeder af... Og så fik jeg hentet mine smukke smukke ringe.... Det jeg fik købt mest af var nu hyldedrik som mig og Linda nød i stor stil... Masser af hylde, kung-fu is og snacks *GG*

Dxet er nemlig rigtigt........MEGET LÆKRE ting fik vi ()()

Beatles

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer