Guest Tina11

Vores bryllupsdag.

32 indlæg i dette emne

her er lige kort om vores bryllupsdag den 29/11-2003. Aftenen inden kom nogle af vores venner og satte en meget smuk ranke op hjemme hos os.Bagefter kom de lige ind og drak en øl,og vi hyggede os et par timer.Bagefter skulle vi liige øve os lidt mere på brudevalsen :) Næste morgen tog jeg afsted til kosmetologen klokken 09.00,for at få lagt make up og ordnet negle. Det tog et par timer,og derefter var det tid til frisøren. klokken 12.45 kunne vi ( min kusine og jeg) tage hen til min bedstemor for at få frokost, og klæde om. Ole havde leveret brudebuketten deromme om formiddagen,og jeg fik tårer i øjnene da jeg så den.Den var præcis som jeg havde drømt om :hjerte: klokken 14.45 kørte vi hjem til mine forældre for at hente min far,men da vi så kom til kirken kom de sidste gæster netop,så vi tog lige en omvej :o Ja så blev jeg ført op,og det er sjovt,for jeg havde gået meget op i pyntningen af kirken,men jeg så kun Ole :hjerte: men jeg kan jo se på billederne at det var orange roser :o Det gik rigtig godt i kirken,og vores 2 unger opførte sig eksemplarisk! men hold op hvor går sådan en vielse hurtigt.Efter 35 minutter var vi ude igen,hvor Oles arbejdskammerater stod espalier,og vi fik frygtelig mange ris ned i tøjet og håret.Efter lykønskningerne tog vi til fotografen.det tog ca.en time,og bagefter afleverede vi den mindste hos hans barnepiger,hvorefter vi tog til kroen hvor festen skulle holdes.Klokken 18.30 gik vi til bords,fik dejlig mad,6 gode,sjove og rørende sange,4 taler,og hylende morsom underholdning.Klokken 23.15 dansede vi brudevals,som gik perfekt :o og så dansede vi ellers løs med gæsterne, som alle så ud til at more sig gevaldigt.Klokken 01.30 fik vi natmad,og 02.30 blev vi hentet af en taxi,som kørte os til kroen der hvor vi bor.her havde min mor og far arrangeret champagne og chokolade, og blomster osv. det anede vi ikke,så det var dejligt :hjerte: Efter at vi lige havde sat lidt ned og pustet ud fik jeg min morgengave,som var en halskæde i hvidguld med et hjertevedhæng med en diamant i :wub: Den er bare så smuk,og slet ikke noget jeg havde forventet. Så gik vi i seng,og resten må i tænke jer til :) Men husk at NYD jeres bryllupsdag,for tiden går så ufatteligt hurtigt!

post-13-1070370564.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hjælp ()() jeg har en del billeder,men de er for store....... er der en venlig sjæl der kan fortælle hvordan jeg gør dem mindre? jeg får hele tiden at vide.at jeg ikke kan vedhæfte denne type fil,men det har jeg gjort hele tiden,så det må være størrelsen? Please hjælp :)

Hej Tina,

Jeg vil gerne hjælpe dig med dine billeder...

Højreklik på billedet når det ligger som fil. Så får du en boks op ... der klikker du på: åbn med.... derefter klikker du på: Paint..

Så kommer dit billede frem i programmet paint. Oppe foroven skal du klikke på : billeder og igen på: stræk og vrid... du får nu en ny boks frem med nogle tal.

Der står som regel 100 % i de to øverste bokse, de to tal kan du slette og for eksempel skrive 50% eller hvad der nu skal til for at ramme den størrelse du skal bruge.

Prøv dig lidt frem, og skriv igen hvis det ikke lykkes... Vi glæder os til at se dine billeder !! :tu:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer