Sign in to follow this  
Followers 0
JannieE

Polterabend bøvl

2 posts in this topic

Jeg er kommet i lidt af et dillemma....Min søster var her i formiddags for at rette slør til og fortalte at min veninde som hele tiden har sagt hun ville stå for mit polterabend har trukket sig. hun magtede ikke at arrangere det. Jeg har for ½ år siden givet hende min søsters tlf.nr og sagt hun kunne få hjælp af hende, men min søster har intet hørt. Min søster sagde at hun godt vidste jeg ikke måtte vide noget, men hun var så tosset over hun pludselig og med kun en uges varsel skal planlægge mit polterabend. (y) Hun ville gerne bede om tlf.nr. til dem jeg ville have med og fortalte at hun flere gange er kommet med ideer til dagen, men er blevet afvist. Det var noget ens bedste veninde stod for! Så nu ved jeg hvad dag mit polterabend skal holdes, en af tingene der var planlagt men som vidst nu er aflyst og hvad dag Erik skal poltes. Og at hans bliver det helt store arrangement, for det har været planlagt i min. ½ år....

Jeg har det sådan lidt dobbelt med det hele, på den ene side forstår jeg godt min søster bryder alle regler og spørger mig om hjælp, men på den anden side ville jeg helst kunne overraskes. Nu ved jeg at det bliver fredag og nok noget hurtigt arrangeret. Jeg forlanger ikke det store, sagde jeg også til min søster, men alligevel håbede jeg på en dag med oplevelser ud over det sædvanlige og ikke kun druk og snak. Jeg vidste godt min veninde ville knække halsen på opgaven og derfor har jeg flere gange sagt at hun bare skulle ringe til min søster hvis det kneb. Men hun har kun ringet til min mor som bare har givet besked videre til min søster. ()() Jeg er ikke skuffet over min veninde, for hun vil jo så gerne men magter ikke ret meget pga. psykiske problemer. Men jeg ville ønske hun havde taget i mod den hjælp jeg kunne tilbyde uden at blande mig. Erik er selvfølgelig blevet sur på min søster, for han syntes ikke det kom mig ved. Han har talt med min veninde om det og mener at de bare skulle finde på noget og så ikke blande mig ind i de problemer. Men hvordan skulle min søster så få de tlf.nr og vejledninger for mig ang. mine ønsker?

Lige nu er jeg bare skuffet og føler mig snydt, selvom jeg jo slet ikke ved om jeg går glip. -HAHA- Og måske er det hele bare snyd for at vildlede mig, men det tvivler jeg nu kraftigt på.

Ja ville egentlig bare af med det, men hvis nogen har en genial idé til hvordan jeg kommer videre tager jeg gerne imod. Jeg skal pludselig også til at lave aftale med Eriks ex. om vedr. hentning af hans piger, for hvem skal passe dem når vi er på polter fredag og lørdag? Og jeg vil jo heller ikke afsløre for Erik hvornår han skal afsted! SUK!!! :thanks:

0

Annonce ♥

-HAHA--HAHA-

Hmm, kan da helt klart godt forstå dine frustrationer, kan slet ikke sige noget, andet end jeg da godt kan forstå at de har spurgt dig ad, de kunne selvfølgelig have spurgt din kæreste om tlf nr. m.v. Men din søter har jo bare været frustreret.

Måske du skal sætte dine forventninger ned til ingen ting i forhold til hvad du gerne ville have oplevet og tro mig, jeg kan sagens forstå dig, men havde selv en lettere øv oplevelse og mine forventninger var måske også for høje.. forventninger som dine..

Det lyder til der ofte er problemer med disse arrangementer og din veninde lyder det til har virkelig villet det her og måske ikke indset at det ikke gik fordi hun så gerne ville?

Kunne en af jeres mødre ikke hjælpe med børnene?

Selvom du ved datoen ved du jo ikke indholdet og det jo deri overraskelsen ligger.

Måske du bare skal tage dagen ovenfra og ned, den virkelige spændende og helt vidunderlige dag ligger jo foran dig, det det jeg tænker er det vigtigste.

Håber du kan bruge det lidt og ellers er der lige en masse :bearhug::blink::blink:

til dig :iloveyou:

Hilsen Nuller

Edited by Nuller2406
0