rareditte

invitationer

12 indlæg i dette emne

Hej!

Jeg er ny her inde og er stadig igang med at finde rundt her inde.. hehe

Nå men jeg har fundet de invitationer jeg vil lave, men så har panduro udsolgt i guldringe.. sådan nogle fake nogle man kan hænge i en snor ved kortet. Nogen der har set dem andre steder end i panduro hobby?

Venlig hilsen Ditte ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogle gange kan man få det i en god boghandel... Tit har de en afdeling med sådan nogle ting til dåb, bryllup og konfirmationer, måske er der en mulighed der *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Her ser det ikke ud som at de er udsolgte.

Panduro

Mvh AM

Detaljeret information

--------------------------------------------------------------------------------

Artikel: 022830

Varenavn: GULDFARVEDE RINGE 24 STK.

Vareinformation: Guldfarvede ringe, diam. 18 mm, af-metal. Flotte på in- vitationerne til brylluppet og på fx bordkortene. Pk. med 24 stk.

Katalogside: 05H s.121

Pris: 21,00 DKK

Redigeret af kaehne1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Ved ikke hvor mange du skal bruge men jeg har to pakker i overskud og der er 24 stk. mi hver pakke...

Så dem må du da godt få.

Orv.. hvor sødt af dig. Det vil jeg da meget gerne.. vil skam også gerne betale dig for dem.. Hvordan gør vi det praktisk. Vil helst ikke smide min privat adresse i et forum -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg har da købt nogle i panduro for nyligt og skal da også bruge flere, så jeg håber da ikke at de har udsolgt nu.

-HAHA--HAHA-

Okay.. Jeg må prøve at gå ned i en butik og se om de har dem. Jeg ville købe det over nettet fordi vi ikke lige har en butik i nærheden, men der var de udsolgt da jeg kom frem til kassen. Så blev jeg jo lidt bekymret for om de ikke fik dem igen.

Men tak for hjælpen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her ser det ikke ud som at de er udsolgte.

Panduro

Mvh AM

Detaljeret information

--------------------------------------------------------------------------------

Artikel: 022830

Varenavn: GULDFARVEDE RINGE 24 STK.

Vareinformation: Guldfarvede ringe, diam. 18 mm, af-metal. Flotte på in- vitationerne til brylluppet og på fx bordkortene. Pk. med 24 stk.

Katalogside: 05H s.121

Pris: 21,00 DKK

Jo når man kommer helt frem til kassen så står der de er udsolgt.. det var nemlig der jeg var ved at bestille til kortene.. men ville jo ikke købe alt muligt andet til kortet hvis så ikke man kunne få ringene mere.

0

Del dette indlæg

Hejsa

Du kan bare sende en PM med din adresse det er kun mig der ser den også sender jeg dem til dig...

Det er hermed gjort.. HVis altså jeg har gjort det rigtigt. Så hvis ikke der dukker noget op, så sig lige til

KNus Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer