blomst78

Blomst78 skal giftes d.23-08-2008

245 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nå nu har vi besluttet os for vores vielses ringe :balloons: eller rettere dem min mor skal inspireres af for det er nemlig hende der skal lave dem (Jeg er bare så stolt) :loveshower: så vi har lige lidt ting der skal laves om men i hoved trækne bliver de som dem her

:bearhug: Glæder mig til at kunne fremvise de originale :bearhug:

Dok1.doc

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Nå nu har min planlægning godt nok stået stille alt for længe så her kommer lige lidt op datering for ringene som vi ellers har valgt kan min mor måske ikke lave helt så præcist så det kan være at vi skal lave lidt om på dem... men det ved vi først når min mor har fået snakket med den guldsmed der skal hjælpe hende lidt på vej :blush: Jeg hader at vente nå men det haster jo heller ikke -HAHA-

Nå men fest stedet nu er vi endelig blevet enige om et sted der hedder fjeldsted skovkro

her er lige et par billeder

post-17920-1159725998.jpg

0

Del dette indlæg

:lol2: Ja man lære jo noget nyt hver dag :lol2:

Ja det er nogle fine lokaler og de laver bare super mad og har i det hele taget et rigtig godt rygte... Men det er sjovt med de lokaler vi var til bryllup på stedet for nogle år tilbage og jeg husker det slet ikke som lysserødt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Hvor er det bare en flot kirke, den er virkelig smuk. Godt vi også lige fik navnet på plads -HAHA- .

Dejlige festlokaler i har fundet. De er super smukke. Det var da dejligt at de havde tid til jer, tillykke med det!

Glæder mig til at følge din planlægning

kram

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:blush: Ja det er ikke sådan når der går lidt zilla i en lidt for tidligt :bearhug: så man ikke lige får det hele med fra start

Man bliver bare så vildt glad :thumbsupsmileyanim: når det hele klapper for en jeg tør slet ikke at tænke på hvordan jeg bliver når vi kommer tættere på -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Så fik jeg lige kigget lidt i din tråd - herligt med endnu en fynbo. (y) Selv bor jeg i Odense og er egentlig indvandret fra jylland, meen lidt fynsk er jeg jo nok blevet hen ad vejen.

Flot kirke og feststed. Og nogle skønne knægte du har dig. :boohoo:

- Laila

0

Del dette indlæg

Hejsa

Så fik jeg lige kigget lidt i din tråd - herligt med endnu en fynbo. :) Selv bor jeg i Odense og er egentlig indvandret fra jylland, meen lidt fynsk er jeg jo nok blevet hen ad vejen.

Flot kirke og feststed. Og nogle skønne knægte du har dig. :cheerleader3:

- Laila

:carrot: Ja de ser så søde og fredelige ud på billeder :angry: Ej de er mine øjesten og uden tvivl det vigtigste i mit liv :balloons:

Ja helt fynbo er jeg nu heller ikke for vi er i sin tid indvandret fra Lolland... Hæ hæ så har vi lidt mere til fælles

0

Del dette indlæg

Nu ser jeg pludselig, at du er fra Lolland? Jeg har boet det meste af mit liv i Nykøbing F., så det er jo tæt på! Hvor på Lolland er du fra?

Og så må vi da have detaljer om alt det, du har fået på plads. Det lyder da super.

:respekt: Camilla.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen på side 2 er der også sådan en lille vedhæftet fil som man lige skal klikke likke lidt på for de ligger nemlig i et word dokument... men det kommer da lige igen

det er min mor der skal lave dem (hun har været på en masse kurser) men laver dem i samråd med en guldsmed

vores_ringe.doc

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:respekt: Jeg kan da også lige fortælle lidt om hvordan jeg gerne vil ha det til at forløbe inde i kirken inden vielsen.

:bearhug: inden jeg kommer ind bliver der holdt 1min. stilhed til ære for min elskede fætter der døde i år den 5 maj

:biggrin: der kommer ikke orgel musik på når jeg skal gå op min mosters veninde skal synge en smuk sang (den er ikke besluttet endnu)

:blink: når jeg når op til alteret så går vi over og tænder et stort lys i fælles skab for min fætter

-HAHA- efter vielsen og billederene i kirken slukker vi lyset, tager det med samt blomsterne fra kirken... Får taget billeder og når billederene er taget går vi over på min fætters grav og pynter med blomsterne fra kirken og ligger min buket og tænder lyset igen

Åh det varmer helt at skrive ens tanker ned..

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Super at se, at du skriver i tråden igen!

Kan ikke lade være med at spørge, hvordan du har båret dig ad med at tabe dig så meget - det er da vildt flot!! Kæmper selv med overflødige kilo, så jeg ved, hvor svært det er.

:cheerleader3: Camilla.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer