blomst78

Blomst78 skal giftes d.23-08-2008

245 indlæg i dette emne

Det var mig der friede igår så nu er det officielt vi skal giftes efter 15 år og to dejlige drenge...... men først D.23/8 2008 så er det nemlig lige på vores 17 års dag..... Nå men vi er på ferie og jeg havde bare lige tusket mig ind på en internet cafe for at fortælle hele verden det så må jeg komme med en nærmere beskrivelse når jeg kommer hjem igen ()()

Redigeret af blomst78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

IIh hvor er det skønt at være hjemme igen... ude godt men hjemme bedst.... Hvor er det skønt at jeg endelig kan være "rigtig" med her inde jeg har været med på en kigger side januar også skal jeg vente sååå lang tid før jeg kan være rigtig BrideZilla.... Men mange af detaljerne har jeg nu styr på oppe i hovedet hæ hæ.... Tror jeg vil lave en mappe med alle ideerne.... Tak for alle de søde velkomster :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men når jeg nu ikke kan fortælle så meget om planlægningen endnu.... så fortæller jeg lige lidt om hvordan vi mødte hinanden..... Vi mødte hinanden i 1991 på en burger bar meget romantisk ikke... Nå men der kiggede vi lidt til hinanden i sommerferien som man nu gør når man er 13 og 14 år :biggrin: men det var først efter at sommer ferie var slut at der ligesom skete noget... For min veninde var godt træt af os og en dag hvor Lars hvde været og besøge os så sage hun da han skulle gå "nu syntes jeg godt nok du skal gå ud og gi ham det farvel kys" :bask: Nå men jeg gik da med ud i gangen men jeg stivnede helt og kunne slet ikke bevæge mig så da vi havde stået der en rum tid bare og snakket og min veninde havde gået små irreteret frem og tilbage et par gange så trak Lars mig hen til sig og gav mig et kys :loveshower: og ja så var lykken gjort (Ih jeg bliver helt varm i kinderne bare ved tanken) og jeg blev helt blød i knæene også har vi været sammen lige siden og har 15 års jubi dag d. 24/8 i år....

Redigeret af blomst78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå men nu vil jeg lige fortælle lidt om hvordan jeg friede::: :bearhug: Vi var i sommerhus ved Henne strand og jeg havde lavet en dejlig middag :thumbsupsmileyanim: .... Vi skulle sidde ude og jeg ville gerne har at ungerne skulle være der så jeg havde min kamp for at få dem sat...Der var lige 1000 ting :bearhug: de lige skulle inden de syntes at vi skulle spise.... Nå men sat blev de og vi begyndte at spise.... Nå sage jeg... Jeg vil lige har en lille trøje på også gik jeg ind og fandt det billede jeg havde malet til ham og pakket det ind og da jeg kom ud igen sage jeg at jeg lige havde en lille ting til ham... Nå hvad er nu det sage han og da han lige var ved at få papiret af lage jeg mig ned på knæ... Men det så han slet ikke han stenede bare på billedet mens han fik tåre i øjene... Også var jeg færdig så det eneste jeg kunne få fremstammet var bare "jamen vil du".... Ja for pokker det ville han også sad vi der og små hylede lidt begge to.... og drengene ja de var fuldstændig uanfægtet af det... Typisk ikke... men kors hvor er man bare lykkelig :butterfly: .. Når det er gjort :blush:

0

Del dette indlæg

Kære Blomst -HAHA-

Stort tillykke med det kommende brylllup! :blush:

:bearhug::loveboard::hug:

Jeg blev simpelthen så glad for at se, at der efterhånden dukker flere og flere 2008-brude op her på siden :hug: Jeg har i meget lang tid været den eneste... :bunny_4:

Og at du oven i købet skal giftes EFTER mig, gør det jo bare endnu bedre! :hug: Vi skal følges os to, skal vi! Og jeg skal læse din bryllupsberetning som gift kvinde :hug:

Velkommen til! :kiss:

Kærligst :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, også velkommen fra mig (en tredje 2008-brud)! Skønt at man ikke er den eneste, der er i så god tid...

:bearhug: Camilla.

:balloons: Det er bare super at vi er nogle stykker men jeg fandt også ud af at det faktisk slet ikke var så tidligt endda hvis man gerne vil ha et populært sted osv. :hug: super dejligt at vi kan "følges" lidt ad :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smuk kirke!

Hvad er det for en? :cheerleader3:

:cheerleader3:

Hov undskyld jeg ikke svarede dig havde slet ikke set at nogen havde skrevet...... :cheerleader3:

Det er kirken i Middelfart kan ikke lige huske hvad den hedder http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif Jeg tror at jeg vil ta billeder inden vendig da er den bare endnu smukkere... Det er også derfor at vi har valgt den istedet for den lokale landsby kirke :loveshower: det må jo gerne ta lidt mere end to sek. når man skal op af gulvet... Ikke.... Man er vel en Zilla

0

Del dette indlæg

Velkommen til http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Bare for du ved det, så sad jeg også med tåre i mine øjne, da jeg læste om dit frieri, uh det ville jeg slet ikke have nerver til, da det ville bare have blevet til et stort vræleri. :cheerleader3:

Glæder mig til at se flere billeder, og he he jeg sad faktisk og tænkte på om det var en kirke nede i svenborg, men det var da her fra øen :cheerleader3:

:cheerleader3: Sarah

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer