blomst78

Blomst78 skal giftes d.23-08-2008

245 indlæg i dette emne

Hejsa

¨Det nye feststed ser også fint ud, men hvorfor har i skiftet mening ang. feststed?

Jeg søgte lige på google og fandt jeres feststed - Hannerup Skov - der. Hvor ser det bare godt ud! Er også ret overbevist om, at jeg har hørt det positivt omtalt flere gange tidligere, muligvis herinde. Det ser ud til at være et rigtig godt valg! Men, men, men... Jeg er da også nysgerrig efter at høre, hvorfor I skiftede mening?

:iloveyou: Camilla.

Jamen der er flere grunde til at vi har skiftet mening dels har vores bryllups økonomi ændret sig til det bedre :loveflag: vi arvede lige en god sum penge som blev sat på bryllups kontoen alle sammen :loveboard: 2 grund der er mere atmosfære for de sidste penge :loveflag: 3 grund det er et sted som jeg altid har fantaseret om når jeg kørte forbi for at besøge min mormor (lille pige drømmen ;) ) 4 grund er at mine svigerforældre holdt bryllup der og min kæreste´s mormor holdt bryllup der.... Så derfor men mest pga. det med pengene for ellers var det blevet det første sted som også er rigtig fint og laver super mad -HAHA-:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

¨Det nye feststed ser også fint ud, men hvorfor har i skiftet mening ang. feststed?

Jeg søgte lige på google og fandt jeres feststed - Hannerup Skov - der. Hvor ser det bare godt ud! Er også ret overbevist om, at jeg har hørt det positivt omtalt flere gange tidligere, muligvis herinde. Det ser ud til at være et rigtig godt valg! Men, men, men... Jeg er da også nysgerrig efter at høre, hvorfor I skiftede mening?

:iloveyou: Camilla.

Jamen der er flere grunde til at vi har skiftet mening dels har vores bryllups økonomi ændret sig til det bedre :loveflag: vi arvede lige en god sum penge som blev sat på bryllups kontoen alle sammen :loveboard: 2 grund der er mere atmosfære for de sidste penge :loveflag: 3 grund det er et sted som jeg altid har fantaseret om når jeg kørte forbi for at besøge min mormor (lille pige drømmen ;) ) 4 grund er at mine svigerforældre holdt bryllup der og min kæreste´s mormor holdt bryllup der.... Så derfor men mest pga. det med pengene for ellers var det blevet det første sted som også er rigtig fint og laver super mad -HAHA-:heart:

Det lyder altså vildt romantisk, at der er så mange i familien, der har holdt bryllup samme sted. Kan godt forstå, at I vælger det, når nu økonomien er blevet bedre - det ville jeg bestemt også have brugt til at få mit drømmebryllup! Uh, jeg begynder at få lidt kilden i maven, fordi vi snart runder dagen, hvor der er under 1 år til...

:bearhug: Camilla.

0

Del dette indlæg

Okay, kan godt forstå at i ændrede mening, synes at det er herligt at i nu er trejde generation der holder bryllup der...........det i sig selv burde give rabat :cheerleader3:

;) Av det havde jeg slet ikke overvejet :rolleyes: Det må da forsøges når vi skal snakke med dem :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bestwishes: Hejsa nå så er jeg tilbage igen efter en lang og hård sommer hvor alt der kunne gå skævt det gik skævt og vi var lige ved at gå fra hinanden men det er en meget lang og dum historie som jeg ikke har lyst til at komme ind på men nu er alt godt igen og vi er som nu forelsket igen og det er en dejlig fornemmelse og vi har lige sendt "save the date# kort ud dem for jeg lige lagt billeder ind af en af de kommende dage men grundet alt den pulimik og usikkerhed er vi gået tilbage til det oprindelige sted vi har booket for det nåede vi aldrig at afmelde og vi nåede aldrig at underskrive parpier med det nye sted og det har jeg en rigtig god fornemmelse i min mave med så nu er jeg begyndt at lave invitationer som der også snart kan komme billeder af.... :fløjt: Tak til dem der gad læse til enden ;)
0

Del dette indlæg

Nå men nu vil jeg lige fortælle lidt om hvordan jeg friede::: :fløjt: Vi var i sommerhus ved Henne strand og jeg havde lavet en dejlig middag :bestwishes: .... Vi skulle sidde ude og jeg ville gerne har at ungerne skulle være der så jeg havde min kamp for at få dem sat...Der var lige 1000 ting -HAHA- de lige skulle inden de syntes at vi skulle spise.... Nå men sat blev de og vi begyndte at spise.... Nå sage jeg... Jeg vil lige har en lille trøje på også gik jeg ind og fandt det billede jeg havde malet til ham og pakket det ind og da jeg kom ud igen sage jeg at jeg lige havde en lille ting til ham... Nå hvad er nu det sage han og da han lige var ved at få papiret af lage jeg mig ned på knæ... Men det så han slet ikke han stenede bare på billedet mens han fik tåre i øjene... Også var jeg færdig så det eneste jeg kunne få fremstammet var bare "jamen vil du".... Ja for pokker det ville han også sad vi der og små hylede lidt begge to.... og drengene ja de var fuldstændig uanfægtet af det... Typisk ikke... men kors hvor er man bare lykkelig :butterfly: .. Når det er gjort :bearhug:

Nej hvor en rørende fortælling.. suk, kan lige se det for mig..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en tid du har været igennem, men ligesom på film sejre kærligheden til sidst. :thumbsupsmileyanim:

Rigtig søde STD kort du har fået lavet. Kan rigtig godt lide det der spindelvævs papir, det giver sådan en flot effekt og super flot farve du har valgt til selve kortet.

Glæder mig til at følge dig det sidste stykke af vejen. Skal selv giftes weekenden efter dig!! :ilovebryllupsklar:

Anne

0

Del dette indlæg

Sikke en tid du har været igennem, men ligesom på film sejre kærligheden til sidst. :cheerleader3:

Rigtig søde STD kort du har fået lavet. Kan rigtig godt lide det der spindelvævs papir, det giver sådan en flot effekt og super flot farve du har valgt til selve kortet.

Glæder mig til at følge dig det sidste stykke af vejen. Skal selv giftes weekenden efter dig!! :cheerleader3:

Anne

Hejsa

ja det har været mega hårdt men jeg er så glad for at vi kom det igennem og at vi kæmpede videre da det var aller værst for nu bliver jeg fyldt med varme og glæde når jeg kigger på ham :balloon: og mange tak for dine roser om mit STD kort jeg er snart færdig med invitationerne og glæder mig til at få dem vist frem også må jeg vist hellere få taget mig tid til at kigge forbi en masse planlægnings tråde der er kommet en del til siden jeg var aktiv sidst :boohoo:

0

Del dette indlæg

Yes :loveboard:så er musikken endelig på plads jeg var da lige ved at gå i panik.... Det er en der hedder Phil Nice der kommer og spiller og ud fra hans demo på nettet så ved jeg bare at det lige er os http://www.philnice.dk/solomusiker.htm så kan i lytte lidt hvis i har lyst :biggrin:

0

Del dette indlæg

Yes :loveboard: så er musikken endelig på plads jeg var da lige ved at gå i panik.... Det er en der hedder Phil Nice der kommer og spiller og ud fra hans demo på nettet så ved jeg bare at det lige er os http://www.philnice.dk/solomusiker.htm så kan i lytte lidt hvis i har lyst :biggrin:

Ham går I heller ikke galt i byen med. Jeg har kun hørt om super tilfredse brudepar i forbindelse med ham.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) også var jeg lige i Lidl og handle lidt igår og der havde de forskellige hår pynt også var jeg lige så heldig at finde nogle hårskruer jeg vil bruge på den store dag :blink: også kun til 13kr pr. pakke

post-17920-1193054585.jpg

Redigeret af blomst78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da et super godt køb. De bliver flotte i håret på den store dag :)

Og dine invitationer bærer ikke præg af at være lavet i en travl hverdag. De er rigtig fine

Mange mange tak alle de fine ord.... både save the date kort og invitationerne er holdt såadan rimelig simple for selvom jeg godt kan li alverdens dims og dut så har jeg bare slet ikke overskuddet til det så hellere lave nogle rimelige simple og pæne end nogle med dims og dut også at de ikke bliver ordenlige :blink:

iiih nogle fine invitationer og total nice blærerække - eeelsker de varme farver I har brugt :)

og sikke et køb med hårskruerne eeelsker alt hvad der er billigt til bryllup :rolleyes:

Ih mange tak for de søde ord... Jeg blev også helt overrasket over en fed fornemmelse man får i maven når de ligger der alle sammen.... også er der jo ikke noget bedre end at man går fra butikken med den fornemmelse i maven af at man har gjort et rigtig scoop.... Jeg eeeeeeelsker at gøre gode scoop´s

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer