blomst78

Blomst78 skal giftes d.23-08-2008

245 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:loveflag: Jeg havde da helt glemt at fortælle menuen for den er jo på plads.... den er måske lidt gammeldags men det var det der passede bedst til alle´s smags løg og allergier :shopping:

Den lyder sådan her:

Forret: Stjerneskud

Hovedret: Gammeldags oksesteg med glasered perleløg, friske grønsager og sky sauce

Dessert: Hjemmelavet is med nødder, chokolade og karamelslør

Kaffe: med en baily el. ligende og kransekage

Natmad: Biksemad

Uhhh det lyder super lækkert

:shopping:MILE PÆL 40 dage tilbage og jeg fatter det slet ikke :griner:-

æskerne til vores bordkort er lige kommet hjem idag :griner:-

Tillykke med milepælen igår. Nu går det da hurtigt :shopping::shopping:

0

Del dette indlæg

Ja jeg er sku mega trist for tirsdag havde jeg fødselsdag og fyldte 30 år det er så ikke lige derfor at jeg er trist men nærmere fordi at jeg igår onsdag blev fyret fra mit elskede job.... Det er en meget lang historie hvorfor men det korte af det lange er at det er pga. nedskæring (vi er to der røg) men jeg er bare så trist og ked over at skulle væk fra mine kollegaer vi har det bare så godt sammen alle sammen :thumbsupsmileyanim: jeg havde bare brug for at pive lidt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg er sku mega trist for tirsdag havde jeg fødselsdag og fyldte 30 år det er så ikke lige derfor at jeg er trist men nærmere fordi at jeg igår onsdag blev fyret fra mit elskede job.... Det er en meget lang historie hvorfor men det korte af det lange er at det er pga. nedskæring (vi er to der røg) men jeg er bare så trist og ked over at skulle væk fra mine kollegaer vi har det bare så godt sammen alle sammen :cheerleader3: jeg havde bare brug for at pive lidt

Jeg har aldrig selv prøvet det selv, men gennem årene har der været flere kolleger eller folk man kender som er blevet fyret. Enten på grund af nedskæringer, mangl. behov, mangl. kompetencer eller nogle andre ting som ikke har spillet sammen. Jeg har endnu ikke hørt om én eneste som ikke efterfølgende har fundet et job som enten var bedre/mere udfordrende, gav mere i løn eller som de bare havde det bedre med. Så fat mod. Måske du finder noget som viser sig at være meget bedre. Når det så er sagt så er det selvfølgelig surt, at blive fyret umiddelbart efter man er fyldt 30, og lige inden man skal giftes, men måske er der en dybere mening med galskaben. :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg er sku mega trist for tirsdag havde jeg fødselsdag og fyldte 30 år det er så ikke lige derfor at jeg er trist men nærmere fordi at jeg igår onsdag blev fyret fra mit elskede job.... Det er en meget lang historie hvorfor men det korte af det lange er at det er pga. nedskæring (vi er to der røg) men jeg er bare så trist og ked over at skulle væk fra mine kollegaer vi har det bare så godt sammen alle sammen :thumbsupsmileyanim: jeg havde bare brug for at pive lidt

Det må man meget gerne pive over :cheerleader3: Men måske har diskobil ret? At der venter et endnu federe job til dig derude? Håber det bedste for dig!

0

Del dette indlæg

Ja jeg er sku mega trist for tirsdag havde jeg fødselsdag og fyldte 30 år det er så ikke lige derfor at jeg er trist men nærmere fordi at jeg igår onsdag blev fyret fra mit elskede job.... Det er en meget lang historie hvorfor men det korte af det lange er at det er pga. nedskæring (vi er to der røg) men jeg er bare så trist og ked over at skulle væk fra mine kollegaer vi har det bare så godt sammen alle sammen :cheerleader3: jeg havde bare brug for at pive lidt

Nej noget øv.. Hvor er jeg trist på dine vegne...

Du får et kæmpe :thumbsupsmileyanim: fra mig...

0

Del dette indlæg

Hej og tak for alle jeres søde svar og krammere det var dejligt med lidt opmuntring og ganske som diskobil skriver så er der nu nok noget godt i vente har nok allerede noget på hånden hvor jeg går ned i tid, ingen weekend el. hellig dage også bliver ved med at have det samme udbetalt.... Men pga sommerferie så kan jeg ikke få noget afklaring på det endnu og kan derfor heller ikke fortælle hvad det er :bearhug: men jeg er blevet glad igen :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og tak for alle jeres søde svar og krammere det var dejligt med lidt opmuntring og ganske som diskobil skriver så er der nu nok noget godt i vente har nok allerede noget på hånden hvor jeg går ned i tid, ingen weekend el. hellig dage også bliver ved med at have det samme udbetalt.... Men pga sommerferie så kan jeg ikke få noget afklaring på det endnu og kan derfor heller ikke fortælle hvad det er :bearhug: men jeg er blevet glad igen :biggrin:

Det er jeg super glad for at høre og jeg glæder mig til at høre mere endnu. :unsure::bearhug::blink::)

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Alle har nu svaret der er inviteret 46 og der er kun 1 der har meldt fra :loveboard: det syntes jeg er rigtig rigtig dejligt så vi bliver alt i alt 49 med os selv ()() så nu skal bord planen bare laves og kors det er svært jeg har lige siddet og lavet udkast til py der er mange der ikke kender hinanden så det er lidt svært at alle kommer til at sidde sammen med nogen de kender
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Ja det er bare så skønt men jeg havde ved gud ikke forventet at det ville være så bøvlet men når der er amerikanere med så skal de sidde sammen med nogen vi ved de kan tale med og nogle venner vil ikke sidde for tæt for de er eks´er py siger jeg bare :cheerleader3:

Forresten så har jeg fået en dato for job samtale og det er den 12/8 kl 10 så der skal lige krydses nogle fingre :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:lol: Mange tak for det.... jeg har simpelthen haft så travlt de sidste par dage så jeg har slet ikke haft tid til BK :cheerleader3: men tilgengæld er vi helt super klar til i morgen og sidder lige nu med kriller i maven og kigger på at de laver æresport men vi skal helt sikker nok få en super dag i morgen :cheerleader3:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer