19 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg kan ligeså godt sige det med det samme. Jeg er typen, der ofte har svært ved at bestemme mig..... ()()

MEN... Nu er jeg virkelig kommet i tvivl. Jeg har set så mange smukke kjoler herinde, og har selv kun prøvet kjoler i én butik, nemlig Panayotis.

Jeg har desværre ikke billeder af mig selv i kjolen, da jeg ikke har nogen scanner, ´mnen I får lige et billede fra deres hjemmeside.

post-19832-1152471287.jpg

post-19832-1152471301.jpg

Er det bare mig der er fjollet eller er der andre der som mig godt kan komme lidt i tvivl ind i mellem? (y)

Jeg har ikke fået den rettet til endnu. Tror I at man kan få den byttet og pengene tilbage, hvis jeg fortryder?

Knus fra en forvirret bridezilla....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For det første...

WOOOOOW en flot kjole ()()

For det andet, så er jeg ret sikker på at der er mange som kommer i tvivl med hensyn til kjole når der er SÅ mange at vælge imellem.

Jeg ville da gerne have alle sammen på, på en gang men det kan jo ikke lige lade sig gøre.

Jeg har købt min kjole (selvom jeg først skal giftes maj næste år) og jeg er da i tvivl om det nu er den rigtige jeg har købt.

Jeg har købt den over nettet og har aldrig været inde i en brudebutik for at prøve kjoler, så det sus i adre får når i er derinde og skal prøve kjoler og til tilretning og alt det.. Det får jeg ikke og det er jeg da enorm ærgerlig over.

Men nu tør jeg ikke gå ind i en butk, for har jo købt kjolen og hvad nu hvis jeg kommer til at prøve en som jeg hellere vil have..???

Men jeg håber da, at du beholder din kjole, for den er altså fantastisk smuk.. :thanks:

(y)

0

Del dette indlæg

Alle vil komme i tvivl på et eller andet tidspunkt... Jeg har det sådan at der er jo en grund til at man netop at valgt netop "den" kjole. Jeg ville ikke vælge en anden fordi min er jo også specelt på en måde lige som din den er... Vi ser jo med forskellige øjne men en ting er helt sikkeret og det er at din kjole er virkelig og jeg mener virkelig FLOT!! Glæder mig til at se et billede med dig i den...

Knus

Elisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for de søde ord. Ja det er fuldstændig rigtigt. Da jeg havde den på, føltes det bare helt rigtigt. Måske skal jeg bare lade være med at blive ved med at kigge på andre brudekjoler.

Jeg må jo heller ikke sådan blive ved med at være min kjole utro..... :bask:

Ligeså snart jeg har fundet ud af at få mine billeder lagt på computeren, skal jeg nok lige ligge et par stykker ind...

()()

0

Del dette indlæg

Ja, jeg kan også tilskrive mig den type som konstant tænker på om det nu er det rigtige valg... :bearhug: Netop fordi der er alle de andre smukke kjoler.

Jeg har også kun været et sted, men jeg faldt for min kjole med det samme, som du sikkert også gjorde med din og det må være det man skal gå ud fra. Jeg tror man altid vil være i tvivl uanset hvilken kjole og hvor mange man har prøvet..

Jeg vil også tilslutte mig de andre og skrive at de kjole ser virkelig smuk ud og kan slet ikke være i tvivl om at det lige er den rigtige for dig! -HAHA-

Glæder os til at se dig i kjolen

Hej fra Nuller -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg havde så mange betænkligheder, inden jeg skulle ud og prøve kjole...er en stor pige (læs str. 48) så jeg var sikker på, jeg ikke ville kunne få en smuk kjole -HAHA- heldigvis er det modsatte bevist, og jeg føler mig virkelig som en prinsesse i kjolen!!! Er slet ikke i tvivl om det er det rigtige, for jeg havde forestillet mig det stikmodsatte....og se hvad jeg er endt ud med!!!

Svale

post-7716-1152602233.jpg

post-7716-1152602249.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej;

Så lige denne kjole til salg i "køb og salg" - var det mon noget for dig?

knus SIGNE

var dette noget?

:blink::iloveyou::balloons:

Hvor sjovt... :bearhug:-HAHA-:blink:

Ej spøg til side. Jeg har faktisk besluttet mig for, at nu vil jeg ikke længere spekulere over det. Jeg faldt nemlig for den lige med det samme jeg fik den på, så det må også være den rigtigt.....

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg havde så mange betænkligheder, inden jeg skulle ud og prøve kjole...er en stor pige (læs str. 48) så jeg var sikker på, jeg ikke ville kunne få en smuk kjole :blink: heldigvis er det modsatte bevist, og jeg føler mig virkelig som en prinsesse i kjolen!!! Er slet ikke i tvivl om det er det rigtige, for jeg havde forestillet mig det stikmodsatte....og se hvad jeg er endt ud med!!!

Svale

Hej Svale

Det er faktisk nogenlunde de samme betænkeligheder jeg har, da jeg er en str. 44-46, og derfor heller ikke nogen badenymfe, men da jeg fik den på, følte jeg mig bare både slank og virkelig pæn. Man kommer bare sommetider i tvivl bagefter. Sad den nu så pænt osv., men det har jeg nu besluttet at stoppe med at tænke på.

OG.... hvor ser du godt ud. Du stråler ligefrem i den kjole. Den klæder dig ufatteligt godt. Tillykke med den. -HAHA-:bearhug:-HAHA- :carrot:

:blink:

0

Del dette indlæg

Sådan er det med det her forum: man ser alle de andre flotte kjoler, og blive i tvivl. Sådan havde jeg de også, og jeg drøftede også min tvivl med Jer herinde... men på selve dagen følte jeg mig som den SMUKKESTE kvinde ... og jeg syntes at jeg havde den flotteste af alle kjoler... så bare rolig tvivlen forsvinder!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har selv købt min kjole hos Panayotis........den minder faktisk lidt om din, så jeg synes selvfølgelig at den er SMUUUUUUKKKKK :) ........tihi.

Det er vist helt normalt at komme i tvivl.......men som du selv siger, så skal man nok bare lade være med at være alt for utro og kigge ALT for meget efter andre kjoler :biggrin:

Du kommer til at ligne en drøm i dén kjole!!!

Knus Jeanne

0

Del dette indlæg

Da jeg var på kjolejagt var jeg mange forskellige steder. Jeg tænkte hele tiden: måske er der en flottere kjole et andet sted.

Men til sidst må man jo tage en beslutning og jeg valgte en kjole (faktisk ligesom Svales længere oppe :bearhug: ) og har ikke kigget på kjoler siden, undtagen jeres herinde.

Ind imellem kommer jeg stadig i tvivl men når jeg så kommer i min egen kjole igen, så forsvinder al tvivlen som dug for solen. Den er lige mig (og Svale) og jeg er vild med den. :biggrin:

:) Lone

0

Del dette indlæg

Kære allesammen

Nu har jeg været til tilretning af kjolen, og er ikke længere et sekund i tvivl. Den sidder bare perfekt, og er ligeså flot som jeg huskede...

Tak fordi i gad at ligge ører og skuldre til... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej

Nu må jeg hellere lige, som lovet tidligere, få lagt et par billeder ind af mig selv i kjolen. De er godt nok ikke de skarpeste, da det er billeder jeg har taget med vores digitalkamera af billeder i papirform..... :super:

post-19832-1155056488.jpg

post-19832-1155056509.jpg

post-19832-1155056543.jpg

Tak fordi I endnu en gang gad læse med....

STORT :griner:- til jer alle

0

Del dette indlæg

Uuuuuh ;) Selv gennem slørede tåger kan jeg genkende en babe når jeg ser én!! :griner:-

:blink:

Birgit

Mange tak... Kan du også se mine rødmende kinder gennem skærmen? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif :blink:

Hvor er dette et dejligt forum, hvor alle roser alle og tonen er så varm og hjertelig... :bearhug:

:super:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer