Guest sraat

Pris på en brudekjole

50 indlæg i dette emne

Da jeg gik på jagt efter kjolen havde jeg ingen idé om, hvad en sådan ville koste...derfor denne tråd :blushsmiley:

Jeg lagde budget allerede inden, jeg havde købt eller bestilt noget. Jeg satte 10.000 af til min kjole med tilbehør og 7000 kroner til mandens kluns.

Jeg troede jeg havde sat mere end rigeligt af, men det viste sig, at kjole med udstyr trak 12.000 med sig -HAHA-

Mandens tøj er til gengæld endt i 3300 (og han plejer ikke at være god til at spare - hi hi)

Nu er jeg nysgerrig, hvad ligger en gennemsnitsbrudekjole på her på BK?

Min var jo så 10.000 bare for kjolen -HAHA- , hvilket er næsten 15 procent af det samlede budget.

Hvad har I måtte punge ud, og er der nogen der har gjort et guld køb?

Mvh

Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte min kjole brugt herinde fra! kjolen har kostet 12.000 fra ny, men jeg gav 1.800 kr for den!

Jeg har alt udstyr næsten, og tror samlet set at det er løbet op i 3000 for alt tøj til mig!

Kæresten køber smoking regner vi med, det kommer til at koste 1.200 da vores herrebeklædningsforhandler kører ekstrem billige priser for at irretere dem der udlejer tøj -HAHA- det er jo bare fedt for os!

Samlet set har vores tøj, sko og undetøj, samt mit udstyr kostet små 5000! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg var bare så heldig at da jeg skulle finde min kjole, var der udsalg i Debenhams....

Så min kjole kostede 500 kr. (de skulle ikke sælge brudetøj mere så alle kjoler var nedsat) Kjolen kostede oprindeligt 6.000 kr.

Indtil videre har jeg betalt 3.500 kr. for kjole, sko, slør, diadem og undertøj. Jeg skal til tilretning af kjolen i dag....

Men det har været undertøjet der har kostet mest i denne omgang.

Gommens tøj har kostet 4.000 kr. indtil videre.

M

Redigeret af macmajse
0

Del dette indlæg

Hej Stine...

Jeg har betalt 6900.- for min fantasktiske kjole som jeg glæder mig mega meget til at ha på den 26 Aug.... -HAHA-

Vores budget var ca 10000 for mit udstyr og 5000 for mandens, oveni det kommer så frisør og brudbuket og knaphulsblomst til manden... tror vors bryllup ender på ca 80000 kr men så er der osse næsten 70 gæster.

Glæder mig til at se hva gennemsnitsprisprisen er....

knus Lene -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad har I måtte punge ud, og er der nogen der har gjort et guld køb?

Mvh

Stine

Nej jeg har - desværre - ikke gjort en guldkøb. Har givet ca. 5000 kr (680 €). for kjolen og regner med ca. 800 kr (100 €). for tilretning. Jeg havde oprindeligt sagt jeg gerne ville finde en brugt kjole, men kunne ikke overskude det hernede fra (Bruxelles) og begyndte at panikke, for jeg var sikker på at jeg ALDRID ville finde en kjole jeg ville kunne lide. Jeg fandt en der kostede 1000 €, men den var lige i overkanten for dyr så jeg ledte videre og fandt så denne....Derudover har jeg købt sko for 300kr, undertøj for 600kr (500 kr for BH og 100 kr for trusser), skørt har jeg lånt og diadem, slør etc skal jeg ikke have. Perlekæde + andre smukker har jeg selv, og jo også 15 € for strømpebukser. Ingen taske. Tror jeg fik det hele med, så alt i alt omkring: 7000 kr

.....jeg havde booket aftaler i 6 forretninger til at begynde med, for ville gerne finde den rigtige kjole men også til en fornuftig pris.

Knus SIGNE

post-18861-1152519495.jpg

Redigeret af Signe Opstrup
0

Del dette indlæg

Guldkøb? Det er nok som man ser det...

Jeg havde sat 8000 kr. af til det hele, men da jeg så prøvede KJOLEN, så kostede den selvfølgelig 11.000 kr. Jeg fik den dog til 8600 inkl. et super smukt slør til en værdi af 1200, så det er da et godt køb, men havde fra starten ikke regnet med, at det ville koste spidsen af en jetjager!!! Nu mangler jeg undertøj, sko, taske osv. Så det løber godt nok op.

Min mand vil leje kjole og hvidt - ikke for at spare, men hvornår får han ellers brug for sådan et sæt? Han kunne selvfølgelig købe en lækker habit, men det går han bare i til hverdag, og han vil også gerne føle det er noget specielt.

0

Del dette indlæg

Altså guldkøb og guldkøb.........

Jeg har købt min kjole brugt for 4500, nyprisen var 11.000. Den er fra Cybeline og er købt i paris.

Jeg harfundet det perfekte slør til, købt af Toogle herinde for 450.

skoene har jeg givet 600 for.

Der kommer lidt ekstra udgifter til tilretning, en god vens datter er skrædder, så jeg regner med at få det gjort godt og billigt.

Mine døtres brudepige kjoler har jeg også købt brugt herinde. De kostede 600 samlet.

Beatles

post-16868-1152524785.jpg

post-16868-1152524868.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Min kjole kostede 8200 kr. Det er en Romantica, en ny model. Derudover kom lige skørt og sko og undertøj osv. Tilretningen var også ret pebret - 1450 kr for at få lagt den en halv cm op!!! Hvad man dog kke gør for at se godt ud den dag. Så er der jo også lige undertøj. Ja pengene får hurtigt ben at gå på i disse tider, men nøj hvor jeg glæder mig til at skulle havde det hele på.

Susanne - nu med ekstra bryllupskriller efter hendes fede polterabend i lørdags.

-HAHA-:bearhug: :banned: -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg købte min brugt fra ny koster den 8000 men jeg fik den for 600 den passer mig som om den var syret til mig og den er som ny.... rigtig flot men stort slæb og alt hvad der høre til, så det kunne jo ikke være bedre... (må hellere snart få sat et billed ind -HAHA- )

men alt i alt for slør undertøj osv har jeg nok givet 1500kr syntes selv det er meget billigt..

0

Del dette indlæg

Min kjole kostede kun 2500 fra helt ny.

post-18896-1152535143.jpg

Mit slør løb op i 800. Undertøj, sko, taske og smukker løb op i ca 2000-2300, dertil skal lægges make up ca. 600 (som jeg selv lægger) og besøg frisøren 1500 (1xklip og favning + prøveopsætning og selve dagen) Så alt i alt koster jeg ca. 7000 -HAHA--HAHA-

Mens min mands tøj (habit, skjorte, manshetter, bælte, kravat og vest) koster 3800. Han har skoene.

post-18896-1152535184.jpg

Redigeret af aftenkaffe
0

Del dette indlæg

Jeg har købt min kjole brugt for 4500, nyprisen var 11.000. Den er fra Cybeline og er købt i paris.

Der kommer lidt ekstra udgifter til tilretning, en god vens datter er skrædder, så jeg regner med at få det gjort godt og billigt.

Mine døtres brudepige kjoler har jeg også købt brugt herinde. De kostede 600 samlet.

Beatles

Hej totalt flot kjole!!!

Skal den sælges videre på et tidspkt.? :-)

Mvh Dorthe6

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA-

Beatles

Hej totalt flot kjole!!!

Mvh Dorthe6

Det skal den jo nok :bearhug: men jeg skal først giftes til maj - det er jo ikke sikkert at du kan vente så længe. Hvis du godt kan lide stilen skal du jo google mærket cymbeline - jeg synes deres kjoler er ret flotte -HAHA-

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Min brudekjole kostede 9.200 kr - fik 15% rabat på den og så er jeg kommet af med 2500 i tilretning af den. Det holder sig helt klart indenfor vores afsatte budget. Havde 10.000 kr til kjolen - uden tilbehør. Det viste sig så da jeg kom hjem, at vi havde sat 20.000 af til hvad jeg måtte bruge på kjolen, men tror ikke jeg har hørt det, da vi snakkede om det. Boris syntes i hvert fald det var billig sluppet. Skoene kostede 800 kr, diadem 300 og undertøj 500

Boris' tøj - et kjole og hvidt sæt har han givet 5.700 kr for. Skoene har han i forvejen, da vi var til bryllups sidste år og han købte et par rigtig lækre Lloyd sko. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg købte min kjole på udsalg, så jeg slap med en regning på 1000kr. Den var sat ned fra 6000kr.

Så har jeg givet 150kr hos skrædderen for at få tilpasset den til mig, så regningen er kun på 1150kr -HAHA-

Min kæreste derimod har brugt 5000kr på tøj -HAHA- Jeg ved ikke, hvad han skal have på - kun beløbet!

0

Del dette indlæg

Jeg har givet 6500 kr for kjolen, 1300 for tilretning, 600 for slør, undertøjet kostede 1000,- og sko og taske løb op i 500,¨- samlet. Det passede fint med hvad der var sat af.

Kærestens tøj har tilgengæld kostet 7500,- indtil videre (mangler sko) men så bliver han altså også rigtig fin.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole kostede 9000 minus 15% rabat. Dertil kommer slør på 1200 og tilretning på 1000. Skoene havde jeg og så mangler jeg vel nærmest kun undertøj. Men det er MEGET dyrere end jeg havde håbet. -HAHA-

Manden har jakkesæt og sko så han skal bare have skjorte, vest og slips til ca. 1500.

-HAHA- Lone

0

Del dette indlæg

-HAHA-

Beatles

Hej totalt flot kjole!!!

Mvh Dorthe6

Det skal den jo nok :bearhug: men jeg skal først giftes til maj - det er jo ikke sikkert at du kan vente så længe. Hvis du godt kan lide stilen skal du jo google mærket cymbeline - jeg synes deres kjoler er ret flotte -HAHA-

Beatles

Hej igen...

Ja har også været inde at kigge, de er rigtig flotte...

Men dyre fra ny jo!!

Og ja jeg skal giftes i juni, så det er nok noget af en satsning at tage, hvis jeg evt. skulle vente på din... Nej var også bare nysgerrig

Mvh

Dorthe6

Redigeret af Dorthe6
0

Del dette indlæg

Ja en hurtig gennemregning og heller ikke helt ens forhold (nogle medregner slør, skørt m.m andre ikke), så vi i denne tråd indtil nu købt kjoler for små 100.000 kroner :banned:

En gennemsnitskjole på BK ligger altså på ca. 4900 kroner (hvilket for mig er overraskende lidt)

Der er åbenbart mange, der køber deres kjole brugt - gad vide, om jeg vil kunne sælge min drøm af en kjole efter den store dag - hi hi -HAHA-

Nå, men lige en lille opdatering fra min side!

Mvh

Stine

0

Del dette indlæg

-HAHA-

Beatles

Hej totalt flot kjole!!!

Ja for pokker - jeg har lige været inde og tjekke - det vidste jeg ikke en gang. Jeg har fundet to cymbeline kjoler i den blå avis. Den ene kunne godt minde lidt om min i stilen. Så prøv løbende gennem den blå avis - det kan være at du er heldig.

Beatles

Mvh Dorthe6

Beatles

Hej igen...

Ja har også været inde at kigge, de er rigtig flotte...

Men dyre fra ny jo!!

Og ja jeg skal giftes i juni, så det er nok noget af en satsning at tage, hvis jeg evt. skulle vente på din... Nej var også bare nysgerrig

Mvh

Dorthe6

0

Del dette indlæg

Jeg har købt min fra ny til 3000 kr. (fik 400 kr rabat fordi det var over nettet) Den er stor nok, så behøver ikke noget skørt. Skoene er købt fra ny herinde til 200 kr. Diadem og strømpebånd købt til 250 kr. Så jeg mangler bare et slør, men det bliver først købt når jeg nærmer mig dagen lidt mere.

Så indtil nu har jeg brugt 3450 kr og det synes jeg da er meget godt gået.. :bearhug:

Mandens tøj er gratis, da han jo er officer og skal have sin uniform på, så der er lige sparet hvad sådan et jakkesæt eller lignende koster.. -HAHA-

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer