Miska

Tidsplan

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal giftes kl 15,30 og jeg skal være til frisør kl 10 og hun regner med at være færdig kl ca 12...

Tror i ikke det passer meget godt når man så skal hjem og måske ha lidt at spise og skifte tøj og såen..

Eller hva....... hva er jeres tidsplan

Hejsa

Det kommer jo lidt an på hvor langt du har til kirke...

Jeg skal til frisør kl. 10 - 12 også og jeg skal giftes kl. 14.00 (transport ca. ½ time)

Så jeg ville umiddelbart sige du har god tid. Det håber jeg da for ellers er jeg presset..

Hilsen

M

0

Del dette indlæg

Jeg ville ikke lave det om, så stresser du bare. Nu har du god tid, det er dejligt. Jeg regner med at skulle være ved frisøren ca. kl. 9-12 (ved ikke hvor lang tid hun skal bruge endnu), spise lidt mad (hvis jeg kan, nok en banan så skal man heller ikke tisse -HAHA- ) og i kjolen ved. 13.15-tiden og i kirken 13.50 og ind kl. 14.00

Uha, får helt gys i maven ved tanken, det bliver så godt, glæder mig vildt

knus SIGNE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal også giftes kl 15:30. Jeg skal til frisøren kl 11. Jeg regner med at have goood tid. Det kan umuligt tage mere end to timer hos frisøren og så er jeg stadig hjemme kl 13 og det tager mig altså ikke 1,5 time at få min kjole på....nok nærmere et kvarter.

Men hvis du har det fint med kl 10 synes jeg du skal beholde din tid. For mit vedkommende synes jeg at det er dejligt at jeg kan sove længe og ikke skal stresse om morgenen inden frisøren. Nu kan jeg sove til jeg vågner (det er selvfølgelig ikke sikkert jeg kan sove så længe lige den dag), spise morgenmad i fred og ro og så tage til frisøren.

Min veninde, som blev gift i maj også kl 15:30 var også ved frisøren kl 11 og hun stressede på intet tidspunkt, selv om hendes kjole havde en masse knapper bagi, så det tog lang tid at få den på (det tog hende en halv time)

Så du skal bestemt ikke være nervøs for ikke at kunne nå det

0

Del dette indlæg

Vi skal også giftes kl 15:30. Jeg skal til frisøren kl 11. Jeg regner med at have goood tid. Det kan umuligt tage mere end to timer hos frisøren og så er jeg stadig hjemme kl 13 og det tager mig altså ikke 1,5 time at få min kjole på....nok nærmere et kvarter.

Men hvis du har det fint med kl 10 synes jeg du skal beholde din tid. For mit vedkommende synes jeg at det er dejligt at jeg kan sove længe og ikke skal stresse om morgenen inden frisøren. Nu kan jeg sove til jeg vågner (det er selvfølgelig ikke sikkert jeg kan sove så længe lige den dag), spise morgenmad i fred og ro og så tage til frisøren.

Min veninde, som blev gift i maj også kl 15:30 var også ved frisøren kl 11 og hun stressede på intet tidspunkt, selv om hendes kjole havde en masse knapper bagi, så det tog lang tid at få den på (det tog hende en halv time)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer