KarinaT

Karina og Christian d 24 juni

205 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kort efter slog min bedste veninde på glasset og holdt en smuk smuk tale...den ramte bare lige hvor den skulle og jeg var bare så rørt...Hun sluttede talen af med at sige at hun gerne lige ville spille en sang for mig...og så kunne jeg ikke holde på tårerne mere...

Musikeren spillede "You've got a friend"

Jeg sad bare og tudede helt vildt og kunne slet ikke stoppe igen, da min veninde kom op og gav mig et kæmpe knus...

Det ramte bare lige i hjertet...og sangen betyder utrolig meget for os begge da det har været vores "uofficielle" venindesang i næsten 14 år...

post-11386-1153387792.jpg

0

Del dette indlæg

Kort tid efter Gittes tale kom min sang til Christian ind...Jeg kunne godt se på ham at han blev noget overrasket over at se sine sko på den måde, og så sendte han mig det der "tossede-tøs" blik som han gør hver gang jeg overrasker ham...

Lige inden sangen gik i gang hviskede min mor til Christians mor:

"Så kan du godt finde lommetørklæderne frem, Birthe!" :biggrin:

Efter sangen rejste jeg mig og sagde få ord jeg havde fået skrevet ned... (det skal lige siges at papiret stadig lå i tasken og jeg havde ikke øvet)

Christian havde i sin tale påpeget at da jeg flyttede ind som hans nabo i sin tid, kunne han godt se at han ikke havde en jordisk chance, for jeg var virkelig en snob! Og hvad skulle jeg med en nørd i alt for stor jakke og gulerodsbukser???

Jeg kunne så lige afslutte den med at sige:

Ja som du selv sagde var du en nørd med for stor jakke og gulerodsbukser...OG GRIMME BRUNE SKO!!! De var så slidte at der var en viekelig effektiv aircondition i dem for tærerne var begyndt at stikke ud :biggrin:(og bla bla bla...)

Og derefter fik han ud over turen i Ferrarien, 2. del af sin morgengave - nemlig det maleri som jeg lavede til ham...

post-11386-1153388585.jpg

0

Del dette indlæg

Så var ordet frit...og inden længe kom desserten ind :biggrin:

Efter maden hvor vi skulle fra bordet skulle det gå lidt tjept da klokken var ved at være mange, så musikeren spillede op til Boogie Woogie og så dansede vi alle rundt i salen og ind i kaffestuen...

Kagen var blevet serveret og den skulle jo skæres for og smages på...

post-11386-1153389189.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige da vi skulle tage stykket over på tallerkenen var der en der sagde "Årh det er et lille stykke de skal have!"

Men hva han ikke vidste var at han stod lige ved siden af Kasper som filmede, så det er rimelig tydelig på dvd'en :biggrin:

post-11386-1153389482.jpg

0

Del dette indlæg

Så var det til til brudevalsen :yay:

Den gik bare kanon godt og vi svævede bare derud af...(folk lagde bare mærke til Christians mund bevægede dig med 1-2-3, 1-2-3, 1-2-3...) :biggrin:

Har en masse billeder fra valsen så her kommer der lige en hel stribe...

post-11386-1153390719.jpg

post-11386-1153390828.jpg

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Klokken havde nu nærmet sig de 2 og vores taxa var kommet...

Vi har jo godt klar over at så betød det ris igen...hmm hva gør man så???? Tja jeg kom løbende ud af forsamlingshuset mens jeg råbte "Af banen" og "Pas påååå" og hoppede let og elefant ind i taxaen...de der stod udenfor havde ikke rigtig nået at opfatte hva der var sket og nu var det jo for sent, for ris i taxa'en...nej vel :biggrin:

post-11386-1153393341.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer