KarinaT

Karina og Christian d 24 juni

205 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hooooooooooov..... så blev i gift, og hvad så mere? Altså jeg havde lige placeret mig godt i kontorstolen og var klar til den helt store læsning :bearhug: men slut....

Iiiiiiiiiiiiih en skøn beretning - og for pokker tøsebarn hvor er du bare en hamrende smuk brud.

Glæder mig til at se mange flere billeder

:biggrin: Tillykke med den nye titel som frue!

:) lisen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi var blevet viet gik min mor og søster ned til orgelet. Da de rejste sig og gik sad folk og kiggede som om der var noget galt. Mange troede at Lisbeth var blevet syg. Ja selv Christian havde i forvirringen glemt hvad der skulle foregå.

Lisbeth havde fået lov til at spille et vers af ”I skovens dybe stille ro” og ”Nu er jord og himmel stille” på trompet for os. Det er bare helt fantastisk i en kirke da det giver en helt speciel klang. Men sine kun 11 år var hun rigtig nervøs. Ud over et par enkelte fejl gjorde hun det rigtig godt og hun fik stor ros bagefter.

post-11386-1153122427.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Derefter sang vi ”Nu titte til hinanden” lige inden kollekten og velsignelsen, hvorefter vi sluttede af med ”Det er så yndigt”. Da vi var færdige skulle præsten komme ned og sige tillykke, men vi vidste ikke om vi skulle rejse os op eller om vi skulle blive siddende. Så vi valgte det nemmeste – at blive siddende. Præsten fik sagt tillykke og så skulle vi rejse os og gøre klar til udmarch. Musikken startede og vi begyndte at gå ud. Det var helt fantastisk at gå der og bare kigge på alle de smilende ansigter der mødte os. En glædens dag kan man vist rolig sige.

post-11386-1153122733.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi kom ud i våbenhuset lå der en hestesko på gulvet. Jeg hviskede til Christian at han skulle huske at samle den op inden vi gik ud. Udenfor var der det skønneste vejr og alle mine bekymringer om dårligt vejr var helt unødvendige. Solen skinnede fra en (næsten) skyfri himmel og det var bare perfekt.

post-11386-1153123142.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi stillede os over til den ene side og folk kom skiftevis og sagde tillykke. Da vi var ved at være færdige, hviskede Christian: ”Er det ikke bare nu vi ska videre?” og joh det var det. Folk havde endnu ikke kastet noget ris, men vi kunne godt se at de fik rimelig travlt med at rode i tasker og poser da vi begyndte at gå ned mod limousinen. Og så kom det! Et hav af ris og rosenblade væltede ned over os og nu gjaldt det bare om at komme ind i limo’en i en fart...

post-11386-1153124291.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Da vi havde sat os godt til rette i den lækre vogn kom chaufføren og spurgte om vi ville have champagne…JA TAK! Derefter trillede vi ligeså stille af sted ud mod Tambourgs Have. Det var en mærkelig følelse at sidde der og se ud på alle de folk der stod og vinkede til brudeparret, og vide at det faktisk var efter os...

post-11386-1153126817.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores forældre og brudebørn skulle også ud og have taget billeder sammen med os så de ankom til stedet lidt efter. Vi valgte at tage fællesbillederne først så vores forældre kunne komme hjem og snakke med gæsterne. Min niece på 3 år var lidt vrøvlet og gad ikke være med. (Så de billeder hun kom med på står hun og surmuler på...)

post-11386-1153127633.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tog billederne på en plæne men græsset var så blødt at mine hæle på skoen sank i, så det var svært at holde balancen. Da vi var færdige kørte forældrene og vi fortsatte rundt i haven. Da der er så tæt derinde var det som en sauna at gå rundt derinde – og så i sådan et stort skrud.

Fællesbillede med brudebørnene...

post-11386-1153127737.jpg

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer