Guest sorte.ulv

sorte ulvs bryllupstråd før under og efter

62 indlæg i dette emne

det er så yndtigt at følges ad mener min kærste, som er kirke sanger er en salme man synger til sølv bryllupper, så den for jeg ikke lov til at vælge.

det var min mor der syndes det skulle være den og min mand var også mest til den, havde ellers fundet en nyere en der mindre meget om som jeg var vild med.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

har glemt og fortælle at frisør er fundet og bestilt tid til og det er også dem der skal lave min make up. men mor skal ind og have lagt makeup der også på samme tid. så det skal nok bliver hyggeligt.

mine og min mands forældre har også mødt hinanden, det gid rigtigt godt, det eneste der ikek var så godt var at igen af færdrene ikke ville være tostmaster så ham ved vi ikke hvem skal være. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er så yndtigt at følges ad mener min kærste, som er kirke sanger er en salme man synger til sølv bryllupper, så den for jeg ikke lov til at vælge.

det var min mor der syndes det skulle være den og min mand var også mest til den, havde ellers fundet en nyere en der mindre meget om som jeg var vild med.
Hvad er det for en du hellere ville have sunget?

Det er Stig der er nysgerrig.

Vi har for øvrigt også lige siddet og valgt salmer. De kan ses i vores tråd.

0

Del dette indlæg

Hvad er det for en du hellere ville have sunget?

Det er Stig der er nysgerrig.

Vi har for øvrigt også lige siddet og valgt salmer. De kan ses i vores tråd.

i blev skabt som mand og kvinde (i den nye )
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer