Guest sorte.ulv

sorte ulvs bryllupstråd før under og efter

62 indlæg i dette emne

hej alle samme

så må jeg nok heller få lavet en trå om vores bryllup. :iloveyou:

vi skal giste den 07.07.2007 det er vores 3 årsdag.

her er en lille fortæling om hvordan jeg møtte min udkårne

vi startede med og snakke over jubii debatten, og gik over til msn, på det tidspunkt havde jeg en kæreste, men det var ikke noget seriøst. fik endelig afsluttet forholdet og sagde til min nabo at jeg var færdig med forhold. men sådan gik det ikke sad jo og skrev med den her sød og sjove fyr.

tænkte slet ikke på ham som andet end en ven, men han havde da fået mine øjne op for at jeg skulle ud af mit forhold. d. 07-07-04 sad jeg så igen og skrev med ham, men skulle logge af for og tage en opvask jeg, selvom jeg heller ville snakke med ham. han skrive at han gerne ville komme og tage den for mig og kun ne være der om en 40 min eller der omkring. navi som jeg er, kunne jeg kun sige du kommer bare så laver jeg lidt mad til dig. det skal lige sige at jeg havde en veninde på besøg.

manden kom som lovet og tog min opvaske. resten af aften gik med og snakke ombla,hvor underligt det kunne være og score og blev lidt enige om at vi lige så godt kunen prøve, da vi jo havde det meget hyggeligt. ind til det blev mørkt og kom i tanke om at han ikke havde lygter med så så måtte han jo blive natten over. og har været sammen med ham lige siden. kom helt til og glemme veninden den aften.

vi er ikke kommer så langt med planlægningen andet jeg vi ved hvordan vores invitationer skal se ud og så har vi nogen øsnker.

vi skal have en bryllupes uge her i næste uge hvor vi skal se lidt på hvor vi skal spise, vi snakke om restaurant vi spiste på første gang vi var ude sammen og har været på et par gannge siden. der skal også snakke om hvilken krike vi skal i, bryllupet skal holldes i århus, da vi ikke ved hviklen by vi kommer til og bo i om et år, det er også byen jeg er vokse op i og vi møttes. :denmarkflag:

det var vist alt for denne gang tak fordi du læste med

sorte ulv

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hej igen

så er der bestiltt krike (åbyhøj kirke- se foto nede under :heart: ) og vi har lagt billet ind på spisestedet som bliver Brazil i århus, vi skal bare have snakket med det rigtige person og han er på ferien i denne uge, men hende vi snakkede mente det ikke var et problem.

min kæreste havde lavet et hjerte i brødkrummer på vores skærebrædt til og starte vores bryllupesuge op med :iloveyou:

vi har også lagt et foreløbigt buget

bruden

kjole .....................5000

sko .......................800

slør .......................500

skørt .....................500

hår og make up .....1500

brudebukte ............1000

gommen

jakkesæt ..................2000

slips .........................500

sko´..........................600

skjorte ......................400

knaphulsblomst ..........50

fælles

ringe .............................3600

hotel værelse ..................750

udsmykning af kirken .......800

festen

maden per. Pers.(65) ............500

bryllupskagen .................800

i alt ca 50000 :bearhug: det er mere end det vi først snakkede om men vil så gerne på brazil begge to :denmarkflag:

post-17685-1153134746.jpg

Redigeret af sorte.ulv
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

så er det tid til en opdate, efter en dejligt smut tur til det varme flordia.

dagen før jeg skulle til flordia ringede de fra brazil og sagde vi ikke kunne være der fordi der kun var plads til 30 og at festen skulle slutte kl 12.00 så nu leder vi efter et nyt sted har fundet en masse hjemme sider så er det bare om og skrive til dem alle.

sorte ulv

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er det kommer en masse ting på plads

vi har fastsæt dato og tidspunkt for vielsen - d. 07.07.2007 kl 16.00

kriken - åbyhøjkrike i århus

bryllupsbudget - der er lavet i men det holder ikke mere

gæsteliste - der står 58 person indtilvidre

reserver resturamt - Helnan Marselis Hotels http://www.marselis.dk/mdk_sels.asp

book forograt- det bliver min far der står for det

arranger transportmiddel - taler om en taxi

bestiltid hos frisør/ make up - ikke gjordt endnu

brude kjloen - er ikke købt

book brudesuiren - vi for et væresle af holtellet

der kommer ikke live muski og igen bryllups rejse

sorte ulv :balloons:

0

Del dette indlæg

:balloons: Hejsa Ja jeg ville da bare lige sige hej og at jeg syntes det er nogle flotte indbydelser i har... Jeg har så mange ideer til indbydelseer så jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte eller ende... Nå men jeg har jo også tiden til det.... glæder mig til at læse mere :bearhug:
0

Del dette indlæg

:bearhug: Hejsa Ja jeg ville da bare lige sige hej og at jeg syntes det er nogle flotte indbydelser i har... Jeg har så mange ideer til indbydelseer så jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte eller ende... Nå men jeg har jo også tiden til det.... glæder mig til at læse mere :blush:

tak skal du have kan ikke vente med og få dem lavet. jeg glæder mig til og se dine forslag og se hvad du ellers for lavet

sorte ulv

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kommer der ikke snart noget nyt fra dig?

ja det gør der nu ()()

har lige fået en mail af min kæreste der fortalte at vi får 10000 + hans tøj og en gave af mine kommende svigerforældre. :bearhug::bearhug::bearhug::bearhug:

en anden ting er jeg prøver og komme ud og købe ringene men det går ikke så godt men er blevet aftalt at vi går det i januar, vi har en meget god i de om hvad det skal være for nogen.

kjolen skal jeg ud ig finde i januar eller febuar da min mor skal med og vi ved ikke om hun har fri til det i januar da de skal til cuba (min far og hende)

tænker meget på og lave en tale til min mand med er bare ikke god til og formulerer mig, håber det bliver til noget.

nu har jeg været alene i hele 5 dage og kan med glæde vente min lærste hjem i morgen, det glæder jeg mig til :balloon:

en sidste ting inden jeg slutter har fået printer vores invitationer og de bliver sendt til så om en 2 uger. så i efterårsferien skal der skæres i dem.

sorte ulv

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til!! Og tillykke med det kommende bryllup...

Du har godt nok styr på meget- det må være skønt!!!

Og sikke en flot gave fra svigerfamilen, sikke en stor hjælp!!!

GLÆDER MIG TIL AT SE HVAD I ELLERS FINDER PÅ!!!

()()

0

Del dette indlæg

kriken - åbyhøjkrike i århus

Iiih, den kirke er så skøn! Er cyklet forbi mange gange mens jeg boede i Gellerup, og når solen skinner på den ser den bare helt fantastisk ud. Det er perfekt til at træde ud i verden som mand og kone for første gang. ()()

Redigeret af Ghettognu
0

Del dette indlæg

Hejsa.. :cheerleader3:

Og velkommen til BK. Det virker som om du har styr på ret meget!... :cheerleader3: SKØNT!!

Tillykke med det forstående bryllup, i er jo ikke alene om den dato, kan man jo sige :boohoo:

Mange kram til dig

:bearhug:

tak, jeg er godt med bruger huskelisterne her fra så jeg mangler bare og finde en frisør, men der vil jeg gerne have min mor med vis hun skal så det venter vi med.

sorte ulv :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer