Guest September06

Tøj til børnene

9 indlæg i dette emne

Vi vil gerne have vores 3 drenge til at være ens - gerne i lyst tøj med vest i stedet for jakke. Den lille skal kun med i kirken, så vi vil ikke give flere tusind kroner for hans tøj - har tænkt på at leje det til dem alle 3.

Men HVOR???

Kom endelig med nogle gode forslag - jeg bor tæt på både Silkeborg, Århus, Randers og Viborg.

:biggrin:

Jeanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du får lige nogle eksempler... først et med vest og buks... det koster fra 109 kr pr sær, så skal man lige give 100 kr ekstra for en skjorte eller lignende, men det er da ikke galt som total pris

post-16460-1153325772.jpg

Det næste sæt er det vi købte, det første sæt med vesten fås også i den farve det koster fra 179 pr sæt, men er rigtig sødt

post-16460-1153325835.jpg

Det sidste er også et med jakke hvis man er det, det koster fra 119 pr sæt

post-16460-1153325899.jpg

Måske kan det bruges?? *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Nej hvor er det sødt!! Og billigt!

Jeg havde slet ikke tænkt på, at det kunne være andet end lange bukser, men det er rigtig pænt - og passer godt til små drenge.

Jeg skal bruge str. 2 år, str. 5 og str. 6-7 år.

Tusind tak for jeres gode forslag - jeg modtager gerne flere :biggrin:

KH Jeanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det er bare super sødt der inde... vi købte til alle tre drenge der igennem og det blev under 700 kr for dem alle og det er da ikke galt... og så ser de bare søde ud i det... Vi valgte emd vilje at bukserne ikke skulle være for varme, for det første fordi det er varmt og for det andet så er det bare mere dem i forhold til bevægelses frihed og sådan noget..

Har da et billede af min egen store dreng i det *SS*

post-16460-1153380770.jpg

Tag dig ikke af det fjogede look, men han kan bare ikke se almindelig ud på billeder den lille abe *GG*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Hvor ser han sød ud :biggrin:

Jeg kender godt dét med at se fjoget ud på billeder.......jeg tror ikke, vi har et billede med normalt ansigtsudtryk fra vores de to store, og den lille er også ved at "lære" det :biggrin:

Tak igen - jeg synes det er nogle vildt søde sæt! Jeg troede, vi skulle bruge det beløb pr. stk. - men så er der råd til nogle fine sommersko i stedet for!

-HAHA-

Knus Jeanne

0

Del dette indlæg

Hvor ser han sød ud :biggrin:

Jeg kender godt dét med at se fjoget ud på billeder.......jeg tror ikke, vi har et billede med normalt ansigtsudtryk fra vores de to store, og den lille er også ved at "lære" det :biggrin:

Tak igen - jeg synes det er nogle vildt søde sæt! Jeg troede, vi skulle bruge det beløb pr. stk. - men så er der råd til nogle fine sommersko i stedet for!

-HAHA-

Knus Jeanne

NEmlig... vi havde råd til at give tøj til alle tre drenge, istedet for kun vores egen, men fandt sådan nogle convers lignende sko for 40 kr i NEtto i en army grøn, der passer perfekt til... så synes det er meget billigt sluppet
0

Del dette indlæg

Du kan for eksempel leje tøjet til drengene i Svale Hale butikken. Den ligger på Smougenvej lige uden for Rønde ved Århus. Det er billigt!

Vi lejer selv til Tonnys to drenge, og det bliver kjole og hvidt. Det koster 576 pr barn at leje, og det synes vi ikke er galt. Men hun lukker til oktober, og holder ophørs udsalg i september måned..

Hjemmeside er: www.svale-hale.dk.

:biggrin: Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil anbefale dig at se på jocko.dk hjemmeside, da de har både flotte og billige "jakkesæt" osv. De har en liste over forhandlere. Jeg fandt en butik i Vejle der hedder Prinsen og Prinsessen, hvor de forhandler dette mærke, og jeg fik et jakkesæt med bukser, jakke, vest og kravat/plastron til omkring 300,-..... Billigt ikke...

()() :carrot: :biggrin::hug::):loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer