270805

Babyklar!

84 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Snøft, jeg kan heller ik komme ind. Jeg får også den der to many connections. Mon det er et tegn :biggrin:

Men Så hygger jeg mig bare her i dag. Jeg har vist også forsømt bryllupsklar og min planlægningstråd lidt de sidste uger, det har været lidt for intenst på babyklar.

Hejsa Pia, detg er dejligt at se dig på dit avatar, og læse om hele bryllups planlægningen...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Saras hjemmeside blevet opdateret med lidt nye billeder, så i er velkomne til at smutte forbi hvis i keder jer meget :biggrin::hug:

Fåååårk hun er smækker lækker at se på! Kan slet ikke stå for det billede i hendes fastelavns kostume :) Har lagt en besked i gæstebogen :carrot:

0

Del dette indlæg

Snøft, jeg kan heller ik komme ind. Jeg får også den der to many connections. Mon det er et tegn :biggrin:

Men Så hygger jeg mig bare her i dag. Jeg har vist også forsømt bryllupsklar og min planlægningstråd lidt de sidste uger, det har været lidt for intenst på babyklar.

Hejsa Pia, detg er dejligt at se dig på dit avatar, og læse om hele bryllups planlægningen...

Hej hej. Jow det er mig, sååååån ser jeg ud.

Ja der er da læsestof nok til et par timer i min planlægningstråd, både godt og skidt.

Savner nu babyklar, men jeg må skynde mig at bruge ham her mens jeg kan, for han findes jo kun her :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Lige et hurtigt spørgsmål... Hvor lang tid tager det at komme fra Aalborg til Randers?? Jeg har lige googlet lidt rundt (et eller andet skal man lave, når Babyklar er nede :hug: ) og fandt noget, der hedder glaspuzzleriet! Der vil jeg jo meget gerne ned :biggrin: :butterfly:

EDIT - har fundet ud af det :-)

Redigeret af kamekazee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Postet billedePostet billedePostet billede

I falder for den HVER gang!!

Dåmme, dåmme dig! :hug::)()()

Det er kun sjovt, når det går ud over andre... Jeg hævner mig en dag!

Husk nu, at jeg på Bk har rettigheder til at ændre dine indlæg! ;) Det skal nok blive SJÅW! :biggrin:

GO ANN GO ANN :carrot:

0

Del dette indlæg

Sikke da nogle gode gæt! :hug: Jeps, det er mig, Pigen! ()() Den var ret svær, ikk... :baa:

Øjh, nu er jeg endelig alene hjemme og har tid til BK, så er siden f..... nede... ALTSÅ! :)

meget svært at gætte! :boohoo:

kna du så gætte hvem jeg er??? Et lille hint... det er noget med ballon og giraf ;) :angry:

Eij, trætheden overmander mig vist... sengen kalder.. og gerne inden jeg bliver dummere at høre på! Kan I sove godt allesammen, Vi ses på BK i morgen tidelig :biggrin:

0

Del dette indlæg

Sikke da nogle gode gæt! :hug: Jeps, det er mig, Pigen! :boohoo: Den var ret svær, ikk... :baa:

Øjh, nu er jeg endelig alene hjemme og har tid til BK, så er siden f..... nede... ALTSÅ! ()()

meget svært at gætte! :angry:

kna du så gætte hvem jeg er??? Et lille hint... det er noget med ballon og giraf ;) :)

Eij, trætheden overmander mig vist... sengen kalder.. og gerne inden jeg bliver dummere at høre på! Kan I sove godt allesammen, Vi ses på BK i morgen tidelig :biggrin:

Sov pænt, hvem du så end er! :(:)

0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer