270805

Babyklar!

84 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Dåmme, dåmme dig!

Det er kun sjovt, når det går ud over andre... Jeg hævner mig en dag!

Husk nu, at jeg på Bk har rettigheder til at ændre dine indlæg! ;) Det skal nok blive SJÅW! :hug:

Ha, ha, jeg kunne da ikke vide at det var DIG, når du tar' sådan et undercover navn!! :blush::)

meget svært at gætte! ()()

kna du så gætte hvem jeg er??? Et lille hint... det er noget med ballon og giraf ;) :boohoo:

Eij, trætheden overmander mig vist... sengen kalder.. og gerne inden jeg bliver dummere at høre på! Kan I sove godt allesammen, Vi ses på BK i morgen tidelig :biggrin:

Sov pænt, hvem du så end er! :(:)

:angry:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

V E L K O M M E N til Bryllupsklar! Det er da dejligt at I kan finde ud af at komme herind, når Babyklar ikke rigtig lige vil som den skal...

Dejligt at se jer herinde - se jer lidt omkring! Der er meget at læse. I kunne jo starte med min gamle, gamle planlægningstråd!!

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dåmme, dåmme dig!

Husk nu, at jeg på Bk har rettigheder til at ændre dine indlæg! ;) Det skal nok blive SJÅW! :biggrin:

Ha, ha, jeg kunne da ikke vide at det var DIG, når du tar' sådan et undercover navn!! :):hug:

Tænk "Pigen" var allerede optaget! :bask:

Men personen har ikke været online siden 2004, så mon ikke jeg kan hapse navnet engang... Jeg skal jo nødig forvirre folk alt for meget med disse 2 MEGET forskellige brugernavne.

0

Del dette indlæg

Dåmme, dåmme dig!

Husk nu, at jeg på Bk har rettigheder til at ændre dine indlæg! ;) Det skal nok blive SJÅW! :biggrin:

Måske du bare skulle hedde "kvinden" nu

Ha, ha, jeg kunne da ikke vide at det var DIG, når du tar' sådan et undercover navn!! :):hug:

Tænk "Pigen" var allerede optaget! :bask:

Men personen har ikke været online siden 2004, så mon ikke jeg kan hapse navnet engang... Jeg skal jo nødig forvirre folk alt for meget med disse 2 MEGET forskellige brugernavne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

V E L K O M M E N til Bryllupsklar! Det er da dejligt at I kan finde ud af at komme herind, når Babyklar ikke rigtig lige vil som den skal...

Dejligt at se jer herinde - se jer lidt omkring! Der er meget at læse. I kunne jo starte med min gamle, gamle planlægningstråd!!

:hug:

ALTSÅ, Fru :biggrin: - :) - Hvis DU nu kiggede ind til OS en gang imellem, så ville du opdage vores søde lykønskninger til dig... Men, naaaiii-naaai... Postet billede

Redigeret af Khio
0

Del dette indlæg

Jeg skal sgu have ny signatur når BK er åbent igen :hug:

Den er jo fra de gode gamle dage den her :D

Ja, jeg blev også helt salig, da jeg så den! :loveshower:

Ja ikkeogså...

Ej jeg synes bare den er SÅ god... Man kan godt se at dengang vi startede der var alle tickerne ikke IN som på samme måde som idag :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADER når BK er nede ()() - hvor f**** er Martin når man har allermest brug for ham? - Typisk mænd :hug: !

Nu har han vist været på ferie længe nok :) !

HØRT!!!!! :lol2:

ENIG! Det er virkelig dårlig opdragelse :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg skal sgu have ny signatur når BK er åbent igen ()()

Ja ikkeogså...

Ej jeg synes bare den er SÅ god... Man kan godt se at dengang vi startede der var alle tickerne ikke IN som på samme måde som idag :)

Jeg synes nu den er super FLÅT!!!! :biggrin::hug: total oldschool

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal sgu have ny signatur når BK er åbent igen ()()

Ja ikkeogså...

Ej jeg synes bare den er SÅ god... Man kan godt se at dengang vi startede der var alle tickerne ikke IN som på samme måde som idag :)

Jeg synes nu den er super FLÅT!!!! :biggrin::hug: total oldschool

hehe - believe me - min ticker på babyklar bliver skiftet ud nu...

Jeg ville ellers skrive til dig fordi jeg var SÅ træt af min men nu ved jeg da hvilken en jeg skal have :D

0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer