270805

Babyklar!

84 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

hmm... jeg skulle ellers lige se noget ang. den gule allomin... Øhm, nogen af Jer der ved om man kun må give to flasker i døgnet af den...? Eller er den ligesom den blå bare mere mættende? Jeg fatter hat (for engangs skyld) og så kan jeg ikke engang komme på BK og spørge... eller bare glo... eller bare et eller andet :biggrin:

0

Del dette indlæg

hmm... jeg skulle ellers lige se noget ang. den gule allomin... Øhm, nogen af Jer der ved om man kun må give to flasker i døgnet af den...? Eller er den ligesom den blå bare mere mættende? Jeg fatter hat (for engangs skyld) og så kan jeg ikke engang komme på BK og spørge... eller bare glo... eller bare et eller andet :biggrin:

Den skulle være lige som den blå, bare mere mættende...

0

Del dette indlæg

hmm... jeg skulle ellers lige se noget ang. den gule allomin... Øhm, nogen af Jer der ved om man kun må give to flasker i døgnet af den...? Eller er den ligesom den blå bare mere mættende? Jeg fatter hat (for engangs skyld) og så kan jeg ikke engang komme på BK og spørge... eller bare glo... eller bare et eller andet :hug:

Kan desværre ikke hjælpe dig Stina, da Sara jo kun vil have (hmm mangler altså den smiley med de hoppende babser :biggrin: ) og aldrig har ville tage sutteflaske

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmm... jeg skulle ellers lige se noget ang. den gule allomin... Øhm, nogen af Jer der ved om man kun må give to flasker i døgnet af den...? Eller er den ligesom den blå bare mere mættende? Jeg fatter hat (for engangs skyld) og så kan jeg ikke engang komme på BK og spørge... eller bare glo... eller bare et eller andet :)

mange tak Christina :hug: Betyder det at Cilly godt må flere flasker af den i døgnet??? (ja ja, jeg er ikke så hurtig :biggrin: )

Frk. Himmeblå! Jeg vidste vi ikke slap for dig! Velkommen til BryllupsKlar :lol2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmm... jeg skulle ellers lige se noget ang. den gule allomin... Øhm, nogen af Jer der ved om man kun må give to flasker i døgnet af den...? Eller er den ligesom den blå bare mere mættende? Jeg fatter hat (for engangs skyld) og så kan jeg ikke engang komme på BK og spørge... eller bare glo... eller bare et eller andet ()()

Frk. Himmeblå! Jeg vidste vi ikke slap for dig! Velkommen til BryllupsKlar :lol2:

HEHEH Så kan i lære det, :biggrin::hug::)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op hvor kører 123hjemmeside da dårligt i øjeblikket :) det er jo klart når man endelig lige skal opdatere lidt

Vores hjemmeside kører fint... :hug:

Det er selve den der opdateringsdims når jeg skal lægge nye billeder ind, den er baaaaaaare langsom

okay, prøvede lige at ligge et billede ind på vores hjemmeside, det gik fint :biggrin: Men hvor er det da også bare øv at det kører skidt for dig lige i dag hvor der var tid til at ligge ind ()()

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor kører 123hjemmeside da dårligt i øjeblikket ()() det er jo klart når man endelig lige skal opdatere lidt

Vores hjemmeside kører fint... :)

Det er selve den der opdateringsdims når jeg skal lægge nye billeder ind, den er baaaaaaare langsom

okay, prøvede lige at ligge et billede ind på vores hjemmeside, det gik fint :biggrin: Men hvor er det da også bare øv at det kører skidt for dig lige i dag hvor der var tid til at ligge ind :boohoo:

hehe ja det er da belastende, men det går lidt bedre nu, så projektet skrider fremad :hug:

0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer