Monika_Lars

Hår-problemer

22 indlæg i dette emne

Jeg befinder mig i dilemma og har brug for råd med hensyn til hår.....

Lars' geniale og vidunderlige Best Man skal giftes med hans dejlige kæreste gennem noget der ligner 13 år og vi er så heldige at skulle med til deres bryllup, hvilket vi begge to glæder os sindssygt meget til...

Da jeg gerne vil være fin til deres store dag som de selv var til vores har jeg købt denne (se billeder) smukke kjole:

post-9572-1153741858.jpg

post-9572-1153741873.jpg

post-9572-1153741887.jpg

post-9572-1153741902.jpg

post-9572-1153741912.jpg

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal have disse smykker på, de samme smykker som jeg bar til vores eget bryllup og selvfølgelig min smukke vielsesring :bearhug: samt min forlovelsesring:

post-9572-1153742137.jpg

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MEN!!!!!!! Det er nu jeg har brug for Jeres hjælp.... Hvordan skal jeg have mit hår sat? Jeg er virkelig i tvivl, for jeg vil ikke overstråle bruden, men jeg vil gerne være pæn da alt andet er flot.... Jeg har fundet et par frisurer som faktisk minder ret meget om mit hår til brylluppet.... Min frisure skal dog være uden diadem og slør :bearhug:

post-9572-1153742475.jpg

post-9572-1153742494.jpg

post-9572-1153742529.jpg

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

MEN!!!!!!! Det er nu jeg har brug for Jeres hjælp.... Hvordan skal jeg have mit hår sat? Jeg er virkelig i tvivl, for jeg vil ikke overstråle bruden, men jeg vil gerne være pæn da alt andet er flot.... Jeg har fundet et par frisurer som faktisk minder ret meget om mit hår til brylluppet.... Min frisure skal dog være uden diadem og slør ()()

Jeg synes de alle er rigtig flotte, men synes helt klart nr. 2 med de fine hårnåle.

Vil helt sikkert stå flot til dine smykker.

Må også lige sige, at det er en enorm flot kjole og tilbehør du har fundet dig :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MEN!!!!!!! Det er nu jeg har brug for Jeres hjælp.... Hvordan skal jeg have mit hår sat? Jeg er virkelig i tvivl, for jeg vil ikke overstråle bruden, men jeg vil gerne være pæn da alt andet er flot.... Jeg har fundet et par frisurer som faktisk minder ret meget om mit hår til brylluppet.... Min frisure skal dog være uden diadem og slør :kiss:

Jeg synes de alle er rigtig flotte, men synes helt klart nr. 2 med de fine hårnåle.

Vil helt sikkert stå flot til dine smykker.

Må også lige sige, at det er en enorm flot kjole og tilbehør du har fundet dig :heart:

Tusind tak for dit råd - den frisure er rigtig sød og forholdsvis simpel i forhold til de andre, hvilket vel egentlig er meget smart når jeg "kun" er gæst ()()

Du skal også have tak for roserne omkring det der er købt - jeg har også en rigtig god følelse omkring det - nu skal kjolen bare komme hjem i den rigtige størrelse! Jeg var så genial at købe den for lille!

Men jeg er stadig ikke sikker - så I må gerne komme med flere meninger.....

:bearhug:

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Denne taske:

ÅRH hvad - en fed taske. Hvor er den fra og hvad har den kostet

Synes i øvrigt frisurer 2 er rigtigt flot og vil klæde dig!

Tasken har jeg desværre ikke vundet endnu, men jeg byder på den på eBay og jeg er ret stædig så jeg giver ikke op... :heart: Den står til £ 30 indtil videre... Jeg har allerede besluttet mig for at hvis jeg bliver overbudt bare én gang så vælger jeg køb nu prisen som er en del højere, men jeg VIL have den ()()

Med hensyn til håret så hælder jeg mere og mere til den - jeg håber bare at jeg kan finde en der kan sætte det... :kiss:

0

Del dette indlæg

Hej.

Sikke nogle flotte ting du har købt. ()() Jeg ville vælge frisure to, den med hårnålene.

Hvor har du købt kjolen? Kan godt forstå, du bare må eje den taske. Du må bare kæmpe :bearhug: Held og lykke

Knus Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg stemmer også på nummer to frisure. Den er smuk uden at være for overvældende. Med din flotte manke vil det ellers være nemt at overstråle bruden :heart:

:kiss: Ja det er jo lige det... Med den længde jeg har i øjeblikket appellerer mit hår til noget stort, men det går bare ikke... :hug: Jeg har fået min mutti til at hjælpe mig med håret, så nu må vi se hvordan resultatet bliver.... Jeg har sat mig fast på nummer 2 frisure, jeg håber bare at mit hår ikke er for langt :heart:

()()

0

Del dette indlæg

Hej.

Sikke nogle flotte ting du har købt. :heart: Jeg ville vælge frisure to, den med hårnålene.

Hvor har du købt kjolen? Kan godt forstå, du bare må eje den taske. Du må bare kæmpe :hug: Held og lykke

Knus Charlotte

Believe me, jeg har tænkt mig at kæmpe - den taske kalder på mig :) Den passer så godt til mine sko (sådan lige umiddelbart) og det vil være perfekt... Jeg kan godt li at vælge en farve til sko og taske som er en helt anden og så alligevel ikke.... Håber du forstår mig ()() Kjolen er købt hos Kjolekompagniet som sælger gennem QXL. Ejeren er super sød og yder en super flot serive og så er kjolerne ikke synderlige dyre så det er vidunderligt....

Jeg er fuldstændig overbevist om at det skal være noget i stil med frisure 2 - smuk og elegant uden at være for prangende :heart: Nu skal jeg bare have høbt nogle hårnåle, der matcher mine smykker :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er tasken vundet..... :boohoo: Jeg har fundet nogle hårnåle... Kan de gå til resten?

Ej hvor er de hårnåle flotte. Hvis det ikke var fordi der kun er 2 dage til jeg skal giftes kunnej jeg sagtens finde på at købe dem og bruge dem i håret.

Synes godt du kan bruge dem til resten af dit lækre outfit.

0

Del dette indlæg

Så er tasken vundet..... :blush: Jeg har fundet nogle hårnåle... Kan de gå til resten?

Ej hvor er de hårnåle flotte. Hvis det ikke var fordi der kun er 2 dage til jeg skal giftes kunnej jeg sagtens finde på at købe dem og bruge dem i håret.

Synes godt du kan bruge dem til resten af dit lækre outfit.

Nu er de hvertfald købt. Hvis jeg ikke selv skulle bruge dem på lørdag til min "prøve-opsætning" så måtte du hjertens gerne låne dem...

Jeg er blevet lidt usikker på om de måske er for voldsomme når jeg kun er gæst ved brylluppet. Jeg vil ikke risikere at jeg overståler bruden, men de passer rigtig godt til at det andet. Men nu må jeg se på lørdag og hvis de er for voldomme, så piller jeg dem bare ud.

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Denne frisure havde min brudepige, den er bare super sød syntes jeg, tror selv jeg skal have den lørdag når jeg selv skal til bryllup :bunny_4:

Hvor er din kjole bare VILDT flot :loveshower:

:boohoo: Lone

Hvor er den bare sød og flot - desværre kan jeg slet ikke klare at have mit hår nede i nakken og slet ikke i den her varme, så jeg bliver nødt til at have noget der er sat op.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Men hvis jeg kunne "klare" det, så var det også noget i den stil jeg ville have, for den er virkelig flot.

Forresten - HUSK BILLEDER fra lørdag :bearhug:

:blush:

P.S. Tak forresten med hensyn til kjolen, jeg håber bare at den når at komme hjem inden brylluppet....

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Så har jeg fået lavet en prøveopsætning.... Hvad synes I? Jeg synes personligt ikke at hårnålene er for voldsomme i håret, men jeg vil gerne høre Jeres ærlige meninger....

post-9572-1154199045.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer