Guest hjul

Er der nogen der ejer øreringe der passer til denne halskæde?

6 indlæg i dette emne

Hejsa...

Jeg har arvet dette smykkesæt fra min mor, og jeg har lige siden 5 års alderen vidst, at jeg ville have det på, når jeg engang skulle giftes... Og den tid er nu ved at være tæt på (30.september) men jeg har ingen øreringe der passer til...

Er der nogen af jer derude, som også har disse smykker, med øreringene til? Og er der nogen der er villig til at leje dem ud til mig, så jeg kan have matchende øreringe på til brylluppet...? Så ville jeg være yderst taknemmelig!!! :bearhug:

Jeg er nede på mine knæ..... ()()

hjul

post-18189-1153749973.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Det er lidt skægt, jeg har før ville skrive et indlæg til dig, da min kærestes moster har præcis samme halskæde, men jeg kan selvfølgelig ikke huske om der er øreringe med til, for jeg kan huske at jeg studsede over at du havde et armbånd.

Har lige forsøgt at ringe til hende, tror nok ikke at hun vil låne det ud,men det du kunne gøre hvis nogen har øreringe til halskæden, så kunne man jo enten få taget nogle rigtig nærbilleder, så du kunne tage dem med til en sølvsmed og få lavet nogle kopier.

Eller feks tage kæden med og få lavet nogle øreringe, hvor man bruger et af leddene fra halskæden som inspiration.

Jeg skal nok prøve at hører om hun ved om der hører øreringe med til kæden.

feks til min var der ikke øreringe med til, men fik så lavet nogen ud fra kædens sten.

held og lykke

:bearhug: Sarah, som synes dine smykker er meget smukke

0

Del dette indlæg

Hejsa Snut14/Sarah

Jeg har allerede været inde i en smykkeforretning med mine smykker, for at høre om de kunne lave øreringe der ville passe til, men de sten der er i smykkerne laves ikke mere, og er ikke blevet lavet siden mine smykker blev lavet.

De brugte en speciel teknik dengang, med at lægge en slags sølvpapir bagpå stenen, så den får mange farver, alt efter hvordan lyser rammer dem...

Så de ville ikke kunne sætte en sten i øreringene som ligner dem fra mine smykker... øv!

Jeg kan også rende rundt på alle markeder for at lede efter dem, for jeg ved at de findes, men det er bare heller ikke sjovt at gå på marked og lede efter noget helt specielt, og så ikke finde det...

Knus, Helene

0

Del dette indlæg

nej, desværre jeg bliver nødt til at skuffe dig, hun har halskæden og en broche til.

Istedet for markeder, måske gå ind i en antikvitets butik, som jo har stor viden i hvordanman feks leder eller måske kan de hjælpe dig med at lede?

Du kunne måske få lavet nogle øreringe bare i sølv som efterligner formen som er i halskæden??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer