dreamer2

Kunstige negle eller ej?

11 indlæg i dette emne

Nu er det sådan at jeg i kraft af mit arb som sygeplejerske ikke har lange negle og det har jeg heller aldrig haft :kiss: men alle de billeder jeg har set herinde af gifte kvinders hænder (med ring på) er der lange negle. Er der nogle der ikke skal have lavet negle til deres bryllup og hvad gør i så ? ()() putter i gennemsigtig neglelak på eller farvet?? :heart: eller noget helt andet?

Hilsen Dreamer :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kommende svigerinde, der skal giftes her d. 12. august har heller ikke lange negle, da hun arbejder i en slagterforretning. Men dagen før brylluppet sætter jeg kunstige negle på hende - dem man køber i matas og limer på. De koster 130 kr, og kan tages af inden hun skal på arbejde igen.

Er i hvert fald en mulighed.

Ellers kan du file dine negle flot til, lave en oliemanicure og bruge klar lak til sidst - farvet hvis det mere er dig..

Oliemanicure: varmt vand hældes i en skål, olie (oliven, mandel eller andet) hældes i en mindre skål og sættes i skålen med vand, så olien forsigtig varmes. Dup en lille tot vat i olien (brug evt. pincet) og læg vattet på neglebåndet, og pak derefter fingeren ind i sølvpapir. Ta én hånd af gangen og lad det sidde i 5 - 10 min. Skub derefter forsigtigt neglebåndene op. Vent med at lakere neglene til olien er helt væk fra neglen (så holder det bedre).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej jeg arbejder på plejehjem og har normal heller ikke lange negle, men skal have sat kunstige negle på om fredagen før brylluppet og det er en god veninde som arbejder i matas hvor jeg også har købt neglene, der kommer og sætter dem på. Neglene koster 130 kr.

så du kan sagtens få lavet det og de er så til at tage af igen dagen efter hvis man vil det. held og lykke med det.

:bearhug: Birthe

0

Del dette indlæg

Jeg har faktisk købt nogle kunstige negle (faktisk 2 pakker vis en gik i stykker) ()() men kom så i tvivl, da jeg jo aldrig har lange negle, vil det så ikke være akævet at få det denne dag, jeg er jo ikke vant til det. Er der ingen som bare skal være naturel :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har aldrig kunnet finde ud af det der med lange negle, så jeg skal bare ordne mine negle dagen før - og det eneste, der skal på er en næsten gennemsigtig - lidt lyserød - neglelak. Personligt synes jeg, det er fint - jeg har dem jo aldrig kunstige negle til hverdag - og så skal jeg jo alligevel gå med en buket i hænderne hele dagen! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har faktisk købt nogle kunstige negle (faktisk 2 pakker vis en gik i stykker) :bearhug: men kom så i tvivl, da jeg jo aldrig har lange negle, vil det så ikke være akævet at få det denne dag, jeg er jo ikke vant til det. Er der ingen som bare skal være naturel :balloons:

Hejsa

Forstækninger af egne negle koster mellem 300-600 kroner alt efter hvor du bor og hvem der skal lave det :hug:

Jeg vil anbefale dig at du får dem lavet 3-4 dage før dit bryllup, så du lige kan vende dig til at have noget på dine negle.

Og du kan nå at få repareret dem hvis der skulle ske noget inden :kiss:

:loveboard: Christina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer