pbhurra

På skrump

244 indlæg i dette emne

Åh Marianne hvem der dog bare havde en støtte som den du der har fået...

Jeg har for første gang i 1 år haft cyklen ude af cykelskuret i dag og har kørt 3 km

:super::balloons: :carrot: -HAHA- :carrot: :cheerleader3::bearhug:

Jeg er rigtig stolt af mig selv. Nu vil jeg så se om ikke jeg kunne tage mig sammen og tage cyklen på arbejde - selvom firmabilen står og smiler nede på gaden...

-HAHA-

Velkommen til de nye -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj hvor er det godt at du er kommet ud på cyklen, Daisy!!! Det er SÅ godt gået, især når du har en bil stående til rådighed til lige at hoppe ind i. :bearhug::balloons:-HAHA-

Fortsæt sådan, så skal du bare se hvordan din ticker begynder at drøne nedad! :cheerleader3:

Og så selvfølgelig også et stort velkommen til de nye i denne tråd herfra! -HAHA-

:super: fra Marianne

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: AAAArrggh sukker krisen kradser.... Jeg har væddet med mig selv... :yay: ja det lyder lidt fjollet men det er simpelthen fordi at jeg ikke kan la de søde sager være.... Nå også er vi jo igang med den helt store opsparing til vores BRYLLUP og jeg lægger 1000kr til side hver mån. :balloons: Nå men mit vædde mål er så at hvis jeg lader være med at spise slik og søde sager i en uge så må jeg lægge 100kr ekstra til side så kan det jo blive til 1400kr på en mån. istedet......... JEG HÅBER BARE AT DET HOLDER :super: i nogle uger men pyh man har lyst RIGTIG meget LYST
0

Del dette indlæg

Hej Blomst

Find på noget andet du kan spise i stedet...

Jeg har haft en ustyrlig trang de sidste par dage, da jeg har det rigtig elendigt mentalt. Derfor købte jeg i går den største vandmelon jeg kunne opdrive og skar den hele i stykker der passer med mundfulde. Har så taget en skål med mig foran comp. eller tv og så spist den med gaffel. Det hjælper for mig. Det kunne også være andet frugt eller grønt. Gør det ofte med gulerødder i stave også

Du skal nok klare den, husk hvor der er vilje er der vej :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: AAAArrggh sukker krisen kradser.... Jeg har væddet med mig selv... :yay: ja det lyder lidt fjollet men det er simpelthen fordi at jeg ikke kan la de søde sager være.... Nå også er vi jo igang med den helt store opsparing til vores BRYLLUP og jeg lægger 1000kr til side hver mån. :balloons: Nå men mit vædde mål er så at hvis jeg lader være med at spise slik og søde sager i en uge så må jeg lægge 100kr ekstra til side så kan det jo blive til 1400kr på en mån. istedet......... JEG HÅBER BARE AT DET HOLDER -HAHA- i nogle uger men pyh man har lyst RIGTIG meget LYST

Ihhhhh, hvor jeg kender det der med trangen til søde sager, det kan simpelthen være et helt spærrefilter så man overhovedet ikke kan tænke! -HAHA-

Jeg er nemlig inde i en periode hvor lagkage og matadormix trækker gevaldigt meget. Men jeg har holdt mig på måtten..... :cheerleader3:

Når trangen til det søde kommer over dig, så drøn ud i køkkenet og blend dig en smoothie. Det er det trick jeg bruger i øjeblikket og det virker ret godt. Har jo allerede smidt opskriften herinde.... -HAHA-

Stort :super: og masser af tanker fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Hola siger jeg bare! :super: Vi holder ferie, og har lige været en uge på Mallorca - og både Jesper og jeg havde sagt at vi ikke ville være på kur når vi var dernede.

Jeg er liiiiiiiiiiidt spændt på at se hvad vægten siger, men mit eget gæt er at der er røget 2 kg på i ferien :blink: men hva pokker, det har været en dejlig uge http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bunny_4.gif sol på maven, gode bøger i hånden og masser af skønne badeture med tøsebarnet og min dejlige kommende mand!

Har lige været ude at løbe i ½ times tid, og det er min plan at gøre det en lille uges tid hver dag.... :griner:-

:bearhug: Lisen som stadig er her!

0

Del dette indlæg

Hola siger jeg bare! :bearhug: Vi holder ferie, og har lige været en uge på Mallorca - og både Jesper og jeg havde sagt at vi ikke ville være på kur når vi var dernede.

Jeg er liiiiiiiiiiidt spændt på at se hvad vægten siger, men mit eget gæt er at der er røget 2 kg på i ferien :blink: men hva pokker, det har været en dejlig uge :blink: sol på maven, gode bøger i hånden og masser af skønne badeture med tøsebarnet og min dejlige kommende mand!

Har lige været ude at løbe i ½ times tid, og det er min plan at gøre det en lille uges tid hver dag.... :griner:-

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Lisen som stadig er her!

Velkommen hjem, og uha om 2 dage tager vi 19 dage til Thailand på ferie og mon det kommer til at gøre noget godt for figuren :blink:

Nå men den tid den sorg, glæder mi gbare til ferien.

:super:

Mie

0

Del dette indlæg

Hej Blomst

Find på noget andet du kan spise i stedet...

Jeg har haft en ustyrlig trang de sidste par dage, da jeg har det rigtig elendigt mentalt. Derfor købte jeg i går den største vandmelon jeg kunne opdrive og skar den hele i stykker der passer med mundfulde. Har så taget en skål med mig foran comp. eller tv og så spist den med gaffel. Det hjælper for mig. Det kunne også være andet frugt eller grønt. Gør det ofte med gulerødder i stave også

Du skal nok klare den, husk hvor der er vilje er der vej :bearhug:

:shooter: AAAArrggh sukker krisen kradser.... Jeg har væddet med mig selv... :yay: ja det lyder lidt fjollet men det er simpelthen fordi at jeg ikke kan la de søde sager være.... Nå også er vi jo igang med den helt store opsparing til vores BRYLLUP og jeg lægger 1000kr til side hver mån. :denmarkflag: Nå men mit vædde mål er så at hvis jeg lader være med at spise slik og søde sager i en uge så må jeg lægge 100kr ekstra til side så kan det jo blive til 1400kr på en mån. istedet......... JEG HÅBER BARE AT DET HOLDER :boohoo: i nogle uger men pyh man har lyst RIGTIG meget LYST

Ihhhhh, hvor jeg kender det der med trangen til søde sager, det kan simpelthen være et helt spærrefilter så man overhovedet ikke kan tænke! :o

Jeg er nemlig inde i en periode hvor lagkage og matadormix trækker gevaldigt meget. Men jeg har holdt mig på måtten..... :balloon:

Når trangen til det søde kommer over dig, så drøn ud i køkkenet og blend dig en smoothie. Det er det trick jeg bruger i øjeblikket og det virker ret godt. Har jo allerede smidt opskriften herinde.... :biggrin:

Stort :bearhug: og masser af tanker fra Marianne

:bearhug:

Hvor er i bare søde jamen en smoothie er vejen frem.... :) Da du skrev din opskrift for jeg ud i køleren for at se hvad jeg havde jeg havde ikke lige :huh: kærnemælk og honning men så havde jeg vanilie yoghurt fra cheasy også med nogle frosne jordbær i :lol: og mums det har jeg spist hver aften for det er der det er værst eller frisk frugt med vanilie yoghurt på så minder det lidt op frugt salat.... :bearhug: men det er dejligt altid lige at vide at der er nogle dejlige tøser her man kan jamre sig lidt til et kæmpe :bearhug: til alle der bruger denne tråd

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hola siger jeg bare! :balloon: Vi holder ferie, og har lige været en uge på Mallorca - og både Jesper og jeg havde sagt at vi ikke ville være på kur når vi var dernede.

Jeg er liiiiiiiiiiidt spændt på at se hvad vægten siger, men mit eget gæt er at der er røget 2 kg på i ferien :shooter: men hva pokker, det har været en dejlig uge :bearhug: sol på maven, gode bøger i hånden og masser af skønne badeture med tøsebarnet og min dejlige kommende mand!

Har lige været ude at løbe i ½ times tid, og det er min plan at gøre det en lille uges tid hver dag.... :bearhug:

:bearhug: Lisen som stadig er her!

Velkommen hjem, og uha om 2 dage tager vi 19 dage til Thailand på ferie og mon det kommer til at gøre noget godt for figuren :biggrin:

Nå men den tid den sorg, glæder mi gbare til ferien.

:)

Mie

Hej Mie,

uha 19 dage til Thailand :bearhug: bommelum det ville lige give mig et par kilo ekstra at kæmpe med - men det er jo ens eget valg.

Jeg ville helt klart bare nyde ferien, og så tage sorgerne når man kom hjem.

Har været på vægten hertil morgen, og det har kostet mig 1 kg at være 1 uge på ferie. Og tro mig, jeg har altså nix tænkt over hvad jeg puttet i munden, der er røget chips, chokolade, slik, is m.m. indenbords :bearhug:

Men jeg har dog også være fornuftig, har kun drukket cola light, spist vandmelon og andet frugt.

:denmarkflag:

Lise

0

Del dette indlæg

Hej piger.. så er jeg på banen igen - puh hvor synes jeg bare der er meget jeg "lige" skal for tiden. I dag er skolen startet op igen og jeg får nu en masse motion (har I nogensinde prøvet at have 24 børn til hjemkundskab :bearhug: ). Lige nu er jeg inde i en totalt sukker krise - jeg er sulten efter slik HELE tiden - er ved at blive rar. Det er SÅ svært for mig at ignorere det. Men ww har da brændt sig lidt fast for når så jeg synder så er det måske "kun" en lille håndfuld slik i stedet for en stor pose.. det hjælper da lidt (I kan nok høre at jeg prøver at overbevise mig selv om det ikke). Min veninde og jeg er blevet spurgt om vi vil hjælpe til når der er ww møder :bearhug: Det er da i hvert fald motiverende og så bliver det også gratis at komme afsted ti møderne :denmarkflag: Jeg ville bare sådan ønske at jeg kunne glemme alt om slik og søde sager og så knokle røven ud af bukserne for at tabe mig, men jeg aner ikke hvor overskudet skal findes henne.. men jeg ser det som en positiv ting at jeg ikke har lagt det på hylden og tænker f*** det - kan godt være at jeg er inde i en synde periode, men det er dog med mådehold. Må hjem og lave nogle smoothies :)

Held og lykke til jer og send så gerne et lille spark i min retning - har vist brug for det :balloon:

0

Del dette indlæg

[

Hej Mie,

uha 19 dage til Thailand :balloon: bommelum det ville lige give mig et par kilo ekstra at kæmpe med - men det er jo ens eget valg.

Har været på vægten hertil morgen, og det har kostet mig 1 kg at være 1 uge på ferie. Og tro mig, jeg har altså nix tænkt over hvad jeg puttet i munden, der er røget chips, chokolade, slik, is m.m. indenbords :bearhug:

Men jeg har dog også være fornuftig, har kun drukket cola light, spist vandmelon og andet frugt.

:)

Lise

Hvor er det flot at der kun er røget 1 kg på under ferien.... det må da være dit løbeprogram før ferien der er årsag til det, du har simpelthen fået sat din forbrænding op! :bearhug:

Og så mener jeg at man skal have lov til at gå til den når man er på ferie, det er jo ikke det der er årsagen til at man bliver overvægtig. Ellers bliver det simpelthen bare for surt at lægge sin kost om hvis der ikke er plads til den slags!

Mie: Nyd din ferie i fulde drag. Der er ikke det du spiser mens du er på ferie, der giver balladen, det er det du spiser mens du ikke er på ferie!

:denmarkflag: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Hvor er i bare søde jamen en smoothie er vejen frem.... :) Da du skrev din opskrift for jeg ud i køleren for at se hvad jeg havde jeg havde ikke lige :bearhug: kærnemælk og honning men så havde jeg vanilie yoghurt fra cheasy også med nogle frosne jordbær i :bearhug: og mums det har jeg spist hver aften for det er der det er værst eller frisk frugt med vanilie yoghurt på så minder det lidt op frugt salat.... :bearhug: men det er dejligt altid lige at vide at der er nogle dejlige tøser her man kan jamre sig lidt til et kæmpe :balloon: til alle der bruger denne tråd

UHMMMM!!!! :carrot: :carrot: :carrot: Vanillie-yoghurt og jordbær lyder drøn-lækkert, den skal da prøves af! :bearhug:

:bearhug: fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger.. så er jeg på banen igen - puh hvor synes jeg bare der er meget jeg "lige" skal for tiden. I dag er skolen startet op igen og jeg får nu en masse motion (har I nogensinde prøvet at have 24 børn til hjemkundskab :bearhug: ). Lige nu er jeg inde i en totalt sukker krise - jeg er sulten efter slik HELE tiden - er ved at blive rar. Det er SÅ svært for mig at ignorere det. Men ww har da brændt sig lidt fast for når så jeg synder så er det måske "kun" en lille håndfuld slik i stedet for en stor pose.. det hjælper da lidt (I kan nok høre at jeg prøver at overbevise mig selv om det ikke). Min veninde og jeg er blevet spurgt om vi vil hjælpe til når der er ww møder :bearhug: Det er da i hvert fald motiverende og så bliver det også gratis at komme afsted ti møderne :bearhug: Jeg ville bare sådan ønske at jeg kunne glemme alt om slik og søde sager og så knokle røven ud af bukserne for at tabe mig, men jeg aner ikke hvor overskudet skal findes henne.. men jeg ser det som en positiv ting at jeg ikke har lagt det på hylden og tænker f*** det - kan godt være at jeg er inde i en synde periode, men det er dog med mådehold. Må hjem og lave nogle smoothies :)

Held og lykke til jer og send så gerne et lille spark i min retning - har vist brug for det :bearhug:

Hæng endelig i hos ww, du har da fået en helt fantastisk mulighed for at klø på nu hvor du er blevet medhjælper. :carrot: :carrot: :carrot:

Og så hop på smoothie-vognen som Blomst78 og jeg... det hjælper altså virkelig. Det mætter og giver ikke de der blodsukker-rutsjeture hvor trangen til slik og søde sager kommer buldrende ind over en..... De tapper nemlig også ens energi og så kører den onde cirkel.

Stort :balloon: og et kærligt :denmarkflag: lille spark fra Marianne

0

Del dette indlæg

[

Hej Mie,

uha 19 dage til Thailand :bearhug: bommelum det ville lige give mig et par kilo ekstra at kæmpe med - men det er jo ens eget valg.

Lise

Hvor er det flot at der kun er røget 1 kg på under ferien.... det må da være dit løbeprogram før ferien der er årsag til det, du har simpelthen fået sat din forbrænding op! :bearhug:

Og så mener jeg at man skal have lov til at gå til den når man er på ferie, det er jo ikke det der er årsagen til at man bliver overvægtig. Ellers bliver det simpelthen bare for surt at lægge sin kost om hvis der ikke er plads til den slags!

Mie: Nyd din ferie i fulde drag. Der er ikke det du spiser mens du er på ferie, der giver balladen, det er det du spiser mens du ikke er på ferie!

:balloon: fra Marianne

Det er da ret godt at du kun har taget 1 kilo på i ferien Lisen. :)

Jeg har bestemt også tænkt mig at holde ferie og nyde den, men har også sagt til mig selv at der ikke er grund til at have taget 5 kilo på når jeg kommer hjem. :biggrin: Vi skal ud på noget trekking og river rafting på ferien så lidt motion får jeg da :shooter:

Det er selvfølgelig rigtigt at det er alt det skidt jeg spiser til daglig der er skyld i de ekstra kilo jeg slås med, så hvis jeg nu bare lader være med at spise usundt til dagligt skal det nok gå :bearhug: Det bliver slet slet ikke noget problem :bearhug:

:boohoo:

Mie

0

Del dette indlæg

Hej piger.. så er jeg på banen igen - puh hvor synes jeg bare der er meget jeg "lige" skal for tiden. I dag er skolen startet op igen og jeg får nu en masse motion (har I nogensinde prøvet at have 24 børn til hjemkundskab :bearhug: ). Lige nu er jeg inde i en totalt sukker krise - jeg er sulten efter slik HELE tiden - er ved at blive rar. Det er SÅ svært for mig at ignorere det. Men ww har da brændt sig lidt fast for når så jeg synder så er det måske "kun" en lille håndfuld slik i stedet for en stor pose.. det hjælper da lidt (I kan nok høre at jeg prøver at overbevise mig selv om det ikke). Min veninde og jeg er blevet spurgt om vi vil hjælpe til når der er ww møder :bearhug: Det er da i hvert fald motiverende og så bliver det også gratis at komme afsted ti møderne :bearhug: Jeg ville bare sådan ønske at jeg kunne glemme alt om slik og søde sager og så knokle røven ud af bukserne for at tabe mig, men jeg aner ikke hvor overskudet skal findes henne.. men jeg ser det som en positiv ting at jeg ikke har lagt det på hylden og tænker f*** det - kan godt være at jeg er inde i en synde periode, men det er dog med mådehold. Må hjem og lave nogle smoothies :)

Held og lykke til jer og send så gerne et lille spark i min retning - har vist brug for det :bearhug:

Orv er du skolelære :balloon: jeg har en "bonusdatter" som i år skal starte på hjemkundskab, hun GLÆDER sig! :bearhug:

Skønt for dig, at du kan være hjælper til WW møderne.

Det kommer helt bagpå mig at læse hvordan så mange har problemer med de søde sager, gad vide hvordan det er lykkes mig næsten at tage en kold tyrker? Fra min biopat har jeg fået zink, men det mener jeg ikke var derfor. Hmmmm mon jeg lige skal høre hende, for jeg mener hun har fortalt at når kroppen skriger efter noget bestemt, så skyldes det mangel på et vitamin/mineral.

:denmarkflag: et bittelille spark, og en masse gode tanker i din retning fra Lisen

0

Del dette indlæg

Hej piger.. så er jeg på banen igen - puh hvor synes jeg bare der er meget jeg "lige" skal for tiden. I dag er skolen startet op igen og jeg får nu en masse motion (har I nogensinde prøvet at have 24 børn til hjemkundskab :heart: ). Lige nu er jeg inde i en totalt sukker krise - jeg er sulten efter slik HELE tiden - er ved at blive rar. Det er SÅ svært for mig at ignorere det. Men ww har da brændt sig lidt fast for når så jeg synder så er det måske "kun" en lille håndfuld slik i stedet for en stor pose.. det hjælper da lidt (I kan nok høre at jeg prøver at overbevise mig selv om det ikke). Min veninde og jeg er blevet spurgt om vi vil hjælpe til når der er ww møder :cheerleader3: Det er da i hvert fald motiverende og så bliver det også gratis at komme afsted ti møderne http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bunny_4.gif Jeg ville bare sådan ønske at jeg kunne glemme alt om slik og søde sager og så knokle røven ud af bukserne for at tabe mig, men jeg aner ikke hvor overskudet skal findes henne.. men jeg ser det som en positiv ting at jeg ikke har lagt det på hylden og tænker f*** det - kan godt være at jeg er inde i en synde periode, men det er dog med mådehold. Må hjem og lave nogle smoothies :cheerleader3:

Held og lykke til jer og send så gerne et lille spark i min retning - har vist brug for det -HAHA-

Hvad vil du helst et :bask: eller et :heart:

Der var ingen spark :cheerleader3:

Nå spøg til side :heart: Hjælp endelig til ved ww det har jeg selv gjort :carrot: det holdte jeg bare op med fordi jeg fik job i butik igen :yay: også det der med slik gufferriet bare det at du tænker over det er en god ting selvom det selvfælgelig er bedre at lade være.... Men spring du bare på en smoothie det er nok det bedste råd jeg har fået... jeg har brugt det her i den seneste tid jeg vædder jo med mig selv for hver uge jeg lader være med at spise slik må jeg lægge 100 kr ekstra til side til vores bryllup :heart: det er motivation der batter for mig har ikke spist slik siden i mandags og nu er abstinenserne efterhånden ved at være væk http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif til dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de kærlige spark mv. :cheerleader3: Ja, jeg glæder mig også til at kunne hjælpe til ww. Er simpelthen så spændt. Med hensyn til trangen til søde ting har jeg også hørt at det KAN være mangel på chrom.. jeg har købt tabletterne men jeg glemmer simpelthen at spise dem. Det samme sker med kalktabletterne og jeg ved at de virker.. så.. nu er de sat midt på bordet foran min plads så mon ikke det kan hjælpe.. håber jeg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej! :biggrin:

Håber at jeg må være med!

Navn: Marianne

Alder: 26

Startvægt: 140

Nuværende vægt: 132

Mål: 99 kg

Største last: Is

Bedste råd: Hmmm...

Hvad er sværest: Motivationen og alle de daglige fristelser

Slankemetode: Sund fornuft og jeg har lige meldt mig ind hos Fitnessdk

Redigeret af Marianne K
0

Del dette indlæg

Hejsa alle I standhaftige og smækre tøser,

Håber jeg også lige må komme med her...

Jeg har stadig nogle åndssvage kilo, som bliver ved med at være der, efter fødslen for snart 2 år siden!!!...

En rigtig god idé at heppe på hinanden! :biggrin:

Navn: Louise

Alder: 27

Startvægt: 77

Nuværende vægt: 69

Mål: 62kg (højst)

Højde: 168

Største last: En eller to portioner for meget af maden (især aftensmad)

Bedste råd: Motion gør alt den dårlige samvittighed til skamme! Man har sjældent lyst til søde/fede sager efter en god omgang motion!

Hvad er sværest: At stoppe med at spise når jeg egentlig ER mæt!

Slankemetode: Cykle til og fra arbejde, 24km hver vej og altid have en ordentlig portion frugt ved siden af mig på jobbet, så jeg ikke fristes af alt muligt andet.

Det har virklig hjulpet at cykle. Det er blevet en sport for mig, at tjekke hvor hurtigt jeg cykler, at overhale de andre på vejen og at jeg ikke bliver overhalet.

Udover det giver det mig også en enorm energi! Det er 2 timers motion om dagen, hvilket ikke mærkes på samme måde, som hvis jeg skulle i motionscenter, løbe eller cykletræne når først jeg er kommet hjem...

Så det kan jeg klart anbefale.

Håber snart at kunne rette i mine data....

:blush: tak for en god idé

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

Rigtigt hjerteligt velkommen til de to nyeste i denne tråd! :blush::angry:HUUG

Og så ville jeg ellers bare fortælle at jeg er begyndt at få "hakker og buler" de underligste steder på kroppen :angry:

Stod i dag efter genoptræningen og var ved at tørre mig.... synes ærligt talt at det venstre ridebukse-lår var blevet temmeligt stort og bulede meget ud. Indtil jeg opdagede at årsagen var, at jeg havde fået ligesom et "hak" i låret lige nedenunder..... :blush:

Ved nærmere eftersyn viste det sig at der var flere af samme slags rundt omkring.

Mon ikke det er fordi at jeg stille og roligt er begyndt at at tabe mig? :biggrin:

Jeg skal lige sige, at jeg ikke aner hvad vægten siger, jeg har nemlig ikke nogen.... :blush:

:) fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har jeg gjort ved ren kostomlægning efter "tallerken-modellen". (Halvdelen af tallerkenen med grøntsager, en kvart med kartofler, pasta eller ris og den sidste kvarte med magert kød eller fisk. - ingen sauce undtagen juleaften og nytårsaften). Til frokost får jeg en stor skål frisk grønt iblandet lidt salat samt et stykke grovbrød. Og til morgen havregryn med minimælk og frisk frugt.

Når den søde tand begynder at røre på sig bruger jeg dette trick til at få den til at tie stille: Smoothie :biggrin:

Det var Anne Larsen, der i sin tid gav mig et ordentligt velplaceret los i r*ven og lærte mig det som diætisterne ikke kunne, nemlig hvordan man i praksis laver god mad på fedtfattig maner.

Det tog et års tid at slippe af med de første 40 kg, men jeg har desværre stået stille i et par år nu.... men jeg har til gengæld heller ikke taget på! ;) :angry:

Stort :blush: fra Marianne

0

Del dette indlæg

:biggrin: Til Marianne og de 40 tabte kilo!

Men faktisk syns jeg lidt at vi alle her i denne tråd skal have lidt :blush: for vi har taget tyrene ved hornene, og gør nu noget ved det. Vi har indrømmet at vi har nogle problemer, og skal de løses, skal vi ski have lidt opbakning nu og da!

:angry: til alle fra Lisen, som er glad for denne tråd!

0

Del dette indlæg

Du har helt ret, Lisen..... :angry:

Alle her inde fortjener et stort skulderklap og masser af :biggrin: og HUUG

Det jeg synes er specielt fedt i denne tråd er at alle er åbne og ærlige ligesom der ikke er nogle, der kommer med dødsyge undskyldninger for at ligge på sofaen og proppe sig med fast-food. Det kan jeg simpelthen ikke fordrage (altså det med undskyldningerne ;) )..... det er jo kun os selv, der kan gøre noget ved problemet. MEN man kan ikke klare det uden støtte og det kan man altid finde herinde.

For mit vedkommende er det alle jer dejlige piger :blush: herinde, der gør at jeg stadig hænger i med kostomlægningen selvom jeg er meget frustreret over at der ikke sker ret meget.

TAK tøser!!!! :angry::blush:

Stort :) og :blush: til alle fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Hvordan er denne tråd gået forbi min næse.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif

Jeg vil da også være med..

Navn: Bettina

Alder: 26

Startvægt: 107,1

Nuværende vægt: 95,1

Mål: 87 kg inden brylluppet - 70 kg inden min maveoperation

Højde: 170

Største last: Hvidt brød - elsker det virkeligt

Bedste råd: at spise 5-6 små måltider om dagen og drik rigelig med vand.

Hvad er sværest: Det er svært når ens kommende mand kan æde alt - uden det kan ses!! + ikke at stå på vægten hver dag - jeg har meget svært ved at holde mig fra vægten.. :griner:-

Slankemetode: ingen rigtig, men at spise mindre potioner og mere grønt.

Redigeret af Bettina.J
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer