pbhurra

På skrump

244 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg må nok også hellere se at komme igang! Har dog vældig svært ved at tabe mig (synes jeg) da stort set al motion er forbundet med smerte pga. meget dårligt knæ og piskesmæld!

Gode motions øvelser der ikke kræver så meget, modtages gerne!

Navn: Katharina

Alder: 21

Vægt: 71 (ca vejer mig ikke)

Mål: 64

Største last: At købe mad når man er ude! Og Lakrids!

Bedste råd: Drikke masser af vand!

Bedste opskrift: Krydder frikadeller og fedtfattig kartoffelsalat, eller pastasalat med tun

og grovboller

Hvad er sværest: At finde motionsmetoder der ikke gør ondt, og når man ikke kan så

man let op!

Slankemetode: Moderen min er igang med at lave et kalorieskema! Går simpelthen efter

reglen om at forbrænde mere end man indtager! Går langsomt, men er

effektivt, og man taber sig selvom man sidder stille hele dagen! :blush:

0

Del dette indlæg

Slankemetode: Moderen min er igang med at lave et kalorieskema! Går simpelthen efter

reglen om at forbrænde mere end man indtager! Går langsomt, men er

effektivt, og man taber sig selvom man sidder stille hele dagen!

Det skema kunne jeg vældigt godt tænke mig en kopi af når det bliver færdig!!!!

PLEEEEEEEAAAAASE........... :blush:

:hug: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Det må du meget gerne få! Men man skal udregne det for sig selv! Min mor har formlen kan bede hende om at sende den!

Det det drejer sig om er man udregner ens kaloriebehov pr. dag udregnet på baggrund af alder, højde, nuværende vægt, ønskevægt, og hvor meget motion man dyrker!

Min mor tabte sig 7 kilo sidste år over nogle få måneder, hun drak vin hver dag, fik sovs til kartoflerne! Til gengæld løbetrænede hun!

Men skal nok lige lægge den ind når jeg får den!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Navn: Rebekka

Alder: 23

Startvægt: 117

Nuværende vægt: 113,2

Mål: I første omgang 80kg

Største last: Det må være smør på brødet og chokolade :kiss:

Yndlingsopskrift: Citrondrik.. 1hel øko citron, lidt ingefær (2cm) samt 1 liter vand. Citronen blendes(det hele skal bruges) sammen med ingefæren, hæld vandet i bland det godt sammen og hæld det i en si. Serveres kold gerne med isterninger og sugerør :hug:

Hvad er sværest: Det sværeste må være at min kæreste er så kræsen at han har svært ved at hjælpe mig :blush:

Slankemetode: Er begyndt til gymnastik samt body-bike ved aof og følger Lene Hanssons kost vejledning med syre/base balance

Glæder mig til at følge med herinde :carrot:

See you soon :kiss:

Redigeret af halliepigen
0

Del dette indlæg

Navn: Rebekka

Alder: 23

Startvægt: 117

Nuværende vægt: 115

Mål: I første omgang 80kg

Største last: Det må være hvidt brød, pasta og kartofler.

Yndlingsopskrift: Citrondrik.. 1hel øko citron, lidt ingefær (2cm) samt 1 liter vand. Citronen blendes(det hele skal bruges) sammen med ingefæren, hæld vandet i bland det godt sammen og hæld det i en si. Serveres kold gerne med isterninger og sugerør :hug:

Hvad er sværest: Det sværeste må være at min kæreste er så kræsen at han har svært ved at hjælpe mig :blush:

Slankemetode: Stille og roligt, frugt om morgenen, vand hele dagen, og helst ingen hvidt brød, pasta eller kartofler.

Glæder mig til at følge med herinde :carrot:

See you soon :kiss:

Hejsa du skal ikke være så bange for pasta og kartofler ved vægtvogterne er vores mad jo udregnet i point og jeg har fx 23 point om dagen og kartofler koster 2 point i valgfri mængde til at hoved måltid og pasta koster 4 point så hvis jeg spiser alle de kartofler jeg vil er det 2point et kyllinge bryst er 2 point, lidt grønsager 0 point, lidt sovs fra knorr kun tilsat skummemælk 1 point så er der et godt måltid som man bliver mæt af i lang tid til 5 point... hhm det lyder vist mere indviklet end det er men min pointe var bare at det ikke er nogen last at spise pasta og kartofler :yay:

0

Del dette indlæg

:hug: Vil i høre en hemmelighed.... :kiss: hvem tror jeg at jeg snakker til selvfølgelig vil i høre en hemmlighed :blush: jeg har faktisk tabt mig alle de mange kilo uden at dyrke den mindste smule motion... Det skal så lige siges at jeg har et utroligt aktivt job... og det er heller ikke fordi jeg mener at man ikke skal dyrke motion for godt og sundt det er det jo jeg vill bare lige sige at man ikke skal fortvivle hvis ikke lige man har gejsten til motion :carrot: :carrot:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skrev i et tidligere indlæg at jeg før har været på vægtvogterne, og tabte mig ved det, og jeg vil meget gerne igang igen, men tidspunktet for deres klasse i Næstved passer mig bare så dårligt. Så kan man jo sige det er en prioriteringssag om jeg vil gå til WW eller om jeg vil træne håndbold, men jeg vil gerne begge dele, så derfor har jeg nu fundet addressen til WW og vil skrive og spørge om der er mulighed og belæg for at lave et hold mere i Næstved men på et andet tidspunkt eller måske et hold i en anden by.

Jeg er måske ikke den eneste med det problem.

Mie

0

Del dette indlæg

Hov forresten glemte helt at fortælle at jeg havde en veninde på besøg igår og hun var startet på noget der er magen til bailine hvor man får nogle elektroder på kroppen og så får strøm gennem dem. Og det har sgu godt nok hjulpet hun havde tabt sig ret mange cm. så jeg overvejer om det var noget man skulle prøve.

Er der nogle af jer andre der har prøvet det eller kender en der har prøvet det???

:blush:

Mie

0

Del dette indlæg

Det går jeg faktisk og overvejer at prøve lige for tiden.....

Men efter at have læset en masse både for og imod Bailine på nettet bruger jeg lige lidt ekstra tid i tænkeboksen inden jeg hiver pungen op af lommen. Det det skulle jo helst ikke kun være den der blev slank, men også mig! :hug:

Den eneste jeg kender, der har prøvet, er min chefs kone. Hun har ikke tabt sig alverden, men er til gengæld sluppet for en masse muskelspændinger og -smerter i nakke, skulder og ryg.

:blush: fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Hej Piger,

:kiss: :carrot: :blush::hug::kiss: :carrot: :kiss:

Jeg hejser :kiss: har tabt 1 kg og har faktisk ikke gjort andet indtil nu end at opsætte min daglige indtagelse af vand.

Har lovet mig selv, at der mindst skal drikkes 4 liter om dagen - godt nok skal der tisses noget men ved fra tidligere at det hjælper - og nu er humøret højt, hvor der er røget 1 kg

:kiss:daisysom bare lige skulle rose sig selv

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger,

:bearhug: :carrot: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif -HAHA--HAHA- :carrot: :kiss:

Jeg hejser -HAHA- har tabt 1 kg og har faktisk ikke gjort andet indtil nu end at opsætte min daglige indtagelse af vand.

Har lovet mig selv, at der mindst skal drikkes 4 liter om dagen - godt nok skal der tisses noget men ved fra tidligere at det hjælper - og nu er humøret højt, hvor der er røget 1 kg

()()daisysom bare lige skulle rose sig selv

Tillykke med vægttabet. Jeg gjorde det samme på et tidspunkt, jeg drak enormt meget vand, og på den måde satte jeg mit madforbrug ned.

Mie

0

Del dette indlæg

Til Daisymus

Stort tillykke med det tabte kilo http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif Jeg har et lidt halv anstrengt forhold til vand - det ophober sig nemlig i lang tid i mig synes jeg, så nogle gange tager jeg 2½ kg på i flere dage - nix sjovt op til en ww vejning -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Piger,

:kiss: :carrot: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif -HAHA--HAHA- :carrot: ()()

Jeg hejser -HAHA- har tabt 1 kg og har faktisk ikke gjort andet indtil nu end at opsætte min daglige indtagelse af vand.

:bearhug:daisysom bare lige skulle rose sig selv

:bearhug: Et kæmpe tillykke til dig.. det er bare så dejligt når det går ned ad.... Men du skal passe lidt på med at drikke så meget vand... Her i denne varme tid er det kun godt men når temperaturen falder så vil der ophobe sig væske i din krop når du drikker så meget vi bliver rådet til ikke at drikke mere end 3 liter ved WW... det er ikke for at tage modet fra dig bare så du er opmærksom på det når det bliver køligere men det kommer nok også af sig selv... Men endnu engang et kæmpe tillykke :lol: det er skønt :carrot: :carrot:

Jeg har selv tabt 700gr siden i fredags JUBIII

Redigeret af blomst78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger

Jeg er glad for mit tabte kilo og for jeres rosende ord.

Jeg er med på, at når det bliver køligt igen skal vandindtaget lidt ned, for ikke at ophobe sig, men kan mærke at lige nu er det en god måde at komme igang med vægttabet...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif Ja jeg venter stadigvæk på at kuren kommer ind i mailboxen! Min mor er som sagt ved at lave et program til mig hvor man indtager mindre end man forbruger! Altså man er mæt men man forbrænder fere kalorier end man indtager! -HAHA-

Tillykke med det ene kilo daisy!

Jeg tror jeg vil i matas i morgen og købe drain biodrain og så kickstarte processen ved at rense ud i kroppen! -HAHA-

0

Del dette indlæg

-HAHA- Jeg venter også spændt på at programmet dumper ind i din mailbox :kiss:

Jeg glæder mig godt nok meget til at se det og få prøvet det af!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif -HAHA--HAHA-

Har i øvrigt fået besked fra lægen om at der er noget helt galt med mit stofskifte, så nu har jeg fået en tid på hospitalet d. 21. september. Den der med stofskiftet har jeg ellers altid synes var en for letkøbt undskyldning for ikke at tabe sig, så det huer mig absolut ikke! ()()

:bearhug: og et lille æv fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Hej Piger

Jeg er glad for mit tabte kilo og for jeres rosende ord.

Jeg er med på, at når det bliver køligt igen skal vandindtaget lidt ned, for ikke at ophobe sig, men kan mærke at lige nu er det en god måde at komme igang med vægttabet...

-HAHA-

Hej du skal også med god grund være glad og slolt over dit kilo... Jeg måtte bare lige sige det for hvis man nu går i den tror om at jo mere jo bedre ja så er det ikke så sjovt i den sidste ende (har selv prøvet det )..... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA- Jeg venter også spændt på at programmet dumper ind i din mailbox :bearhug:

Jeg glæder mig godt nok meget til at se det og få prøvet det af!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif -HAHA--HAHA-

Har i øvrigt fået besked fra lægen om at der er noget helt galt med mit stofskifte, så nu har jeg fået en tid på hospitalet d. 21. september. Den der med stofskiftet har jeg ellers altid synes var en for letkøbt undskyldning for ikke at tabe sig, så det huer mig absolut ikke! :lol:

:kiss: og et lille æv fra Marianne

Det er måske en letkøbt undskyldning for dem der mener de har det men ikke har konstateret det! Uden tvivl så burde denne her kur hjælpe! Det gjorde den i hvert fald for min mor, på trods af brun sovs og rødvin! :bearhug:

Håber de har en løsning på dit stofskifte problem! ()()

0

Del dette indlæg

Jeg er så stolt af mig selv, for jeg får stadig taget mig sammen til at komme ud og løbe. Jeg plejer at starte med at løbe og efter et par gange bliver det ikke rigtigt til mere, men denne gang skal det være! :thumbsupsmileyanim:

Nu glæder jeg mig til jeg kan begynde at se det på vægten.

Mie

0

Del dette indlæg

Jeg vil også være med her

Navn: Anja

Alder: 28 (Meget snart 29...)

Vægt: 77

Mål: 70

Største last: Chokolade, Chokolade og chokolade!!!!!

Bedste råd: Husk at du forbrænder mere fedt ved at gå ture end af løbe, ved løb danner du muskler!

Bedste opskrift: Suppe :-) Ellers, så er det pastasalat med Laks, kylling ell. tun

Hvad er sværest: At være standhaftig

Slankemetode: Har tabt en del med DDV, men er kørt træt i det. Så nu prøver jeg suppekuren, for at sætte lidt skub i vægt tabet igen.

Super tråd her. Jeg er kørt lidt træt i diverse slanke kure og trænger til lidt supprt her. Er dags dato startet på suppe kuren, så må vi se om det fungerer og om jeg kan holde det. Jeg bliver i hvert fald ved med at sige til mig selv at det er bare er en uge (i første omgang) og i den tid må jeg vel kunne holde mig fra chokolade!

Knus Anja

0

Del dette indlæg

Hej Lisen. :blush:

Jeg vil da godt høre lidt mere om dit løb, jeg er selv begyndt at løbetræne, puuuhhhhaaaa det er hårdt og varmt syns jeg, men jeg kan heletiden mærke en fremgang :thumbsupsmileyanim:

Mie

Hej Lisen

Jeg vil også gerne høre mere om det løbeprogram.

Jeg er dog altid blevet frarådet at man skal løbe når man er stor, men jeg tror det giver godt i denne varme...

:griner:-

Undskyld kære tøser, men jeg har holdt en uges ferie i det jyske hos mine forældre :bearhug: uha det var hyggeligt.

Jeg følger Berlingskes friløbet, prøv at se her:

Friløbet

og jeg er selvfølgelig begynder :blushsmiley:

Jeg skal lige have rettet min ticker til, for selvom jeg har været i Jylland, og min moar har lavet rigtig lækker mad :blink: så har jeg faktisk tabt mig alligevel. Det kan godt være at løberiet giver muskler istedet for at forbrænde fedt, men det tror jeg altså ikke på at det gør længere hos mig.

Tror jeg har tabt 2 kg den sidste uge :bearhug:

:biggrin: Lisen (som er i slutningen af uge 7 på løbeprogrammet)

Redigeret af Lisen
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer