Annett

Efter vielsen

27 indlæg i dette emne

1000 tak for alle jeres svar. Det er et fantastisk forum det her og i skal alle ha' et ordentlig :balloons::cheerleader3:

Jeg kan godt se, at langt de fleste hælder til, at der skal være kaffe. Vi har også vendt den med vores familie og venner, og de fleste holder med min kæreste :bearhug: Så kaffen er vist besluttet - og så må jeg se bort om alle mine tanker vedr. 60-års fødselsdagen.

Ja, tænk engang, hvis det var mændene der ene og alene stod for bryllups-plænlægningen :super: Jeg er sikker på, at det ikke ville blive et dårligere bryllup - men måske en del mere improviseret og impulsivt. Vi kvinder tænker bare for meget -HAHA-

Nok engang mange tak for endnu nogen dejlige råd.... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ALT og jeg mener ALT skal vendes og drejes i kvindeverden :super: - også kaffen skal lige have en tur - sådan er det bare :cheerleader3:

Beatles

Javel så -HAHA-

No offence, men så forstår jeg altså pludselig lidt bedre, hvorfor kvinder ofte virker mere stressede... der er jo mange ting, man kan nå at vende i hverdagen, hvis ALT skal have en tur :bearhug:

jepper....... det er også derfor kvinders telefonregning i reglen er en del større end mænds :balloons:

beatles

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer