Guest ninna

Julegaver

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Ninna. xmas xmas xmas

Jeg har for første gang i mit liv, købt alle julegaverne inden 1. dec.

Ud over dette, lavede jeg pakkekalender til alle tre unger og min kommende mand skulle ikke snydes, så også en til ham.

Alt blev pakket ind med det samme, så det er også gjort. :)

Det er helt vildt at være så hurtig og jeg vil da prøve at gøre det samme fremover.

I løbet af året kommer der nogle gode ting på tilbud, også er det med at slå til.

Vi holder juleaften på lørdag, for vi har ikke ungerne juleaften. ( Sådan er det hvert andet år ) Ungerne har bestemt menuen, så vi spiser : Stegt flæsk m. persillesovs og is til dessert. Postet billedePostet billede

Jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår. Postet billede

Mega julehilsner fra MSH

0

Del dette indlæg

PUHA!! Jeg plejer altid at være i rigtig go' tid med mine julegaveindkøb, men jeg mangler stadigvæk tre, og tager afsted til juleferie-land i morgen!! Så jeg har lidt travlt i dag...

Normalt plejer jeg at købe de julegaver der skal købes i løbet af året. Som tidligere skrevet er der en masse go'e tilbud i løbet af året, og hvorfor så vente til i sidste øjeblik?! Men denne gang hænger jeg håbløst bagefter - har ikke engang pyntet ordentligt op til jul; det er en omgang klat-julepyntning der hænger rundt omkring ;o) Men jeg overlever jo nok. Humøret og tiden har ikke lige været der!

/arno fool :juhule:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Go'morn !!!

Så mangler jeg kun at købe 1 julegave, og den regner jeg med at få købt i dag, jeg har taget det meget stille og roligt i år og har købt mine gaver sån lidt hen af vejen... Hvad med jer ? Hvor langt er I nået ? :juhule:

Jeg blev færdig den 11. december...

Tanker

fra

Nethe*Der nyder at hun snart har juleferie i en måned* :mellow:

0

Del dette indlæg

Er bare lidt nysgerrig: Hvis man køber julegaverne i løbet af året, kan de vel ikke byttes når modtageren får dem ved juletid, eller?

Det er ellers smart at gøre det på dén måde...

Mim

Nej det kan de ikke....

Men butikkerne er jo i meget god tid(man kan købe julegaver i oktober, så man kan sagtens nå det)

Tanker

fra

Nethe*der skal sin ene julegave i morgen*

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg mangler kun 1 gave og det er til min mormor ( øvrigt har I nogle ideer til hvad jeg kan give hende, hun er 78 og har "jo alt")

Jeg begyndt først at købe gaver i dec, så det er da ok nået!

Jubii...... i morgen får jeg juleferie og skal først starte d 5/1 jubii...... jeg trænger virkelig til at holde ferie :specool:

hvis jeg ikke får skrevet det andre steder, så GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE, glæder mig meget til 2004, især d 21 august :wub:

mange hilsner p.nille xmas

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at give hende en oplevelse? Det er fjollet at give hende flere ting, hvis hun ikke ønsker sig noget.. Du kunne jo fx tage hende med ud og spise frokost på en restaurant og så evt. tage hende med på museum, i biffen, teatret, eller hvad hun nu interesserer sig for. På den måde får I også noget 'kvalitetstid' sammen.

Jeg tror de fleste bedsteforældre vil blive rigtig glade for sådan en gave.

Mim

0

Del dette indlæg

Tak for ideen Mim, det tror jeg jeg gør. Hun er ret så frisk så det er bare så perfekt. Min mormor er den sidste af mine bedste forældre jeg har (mistede min farfar i foråret) så det er helt perfekt med "kvalitetstid" jeg invitere hende på frokost i Nyhavn, der elsker hun at komme, men gør det ikke alene!

:specool: knuzz p.nille

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg

Jeg købte alle julegaverne, hver og én, d. 5. december på et monsterraid i Ålborg Storcenter sammen med min kæreste. Det tog to (!) timer, men forud var også gået nøje planlægning af, hvad der skulle købes, og hvilken rute, vi skulle gå. Sidenhen har jeg så tullet lidt rundt inde i byen, købt mandelgave og et par småting og frydet mig over, at jeg ikke skal stå i de lange køer ved de traditionelle gavesalgssteder :)

0

Del dette indlæg

mandelgaver...... taz du sir' noget. Det skal jeg da huske at få købt.

Pinligt hvis vi havde siddet juleaften uden...... :)

p.nille

(min undskyldning må være at det er første gang at vi er dem der skal holde og stå for juleaften, og der er godt nok mange ting man skal huske!!!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

mandelgaver...... taz du sir' noget. Det skal jeg da huske at få købt.

Pinligt hvis vi havde siddet juleaften uden...... :)

p.nille

(min undskyldning må være at det er første gang at vi er dem der skal holde og stå for juleaften, og der er godt nok mange ting man skal huske!!!)

Og jeg er så til gengæld ud af en familie, der eeeelsker at købe mandelgaver. Resultatet er, at vi ofte må proppe en 4-5 mandler i skålen, fordi alle har købt uden at rådføre sig med hinanden - men hey, så bliver oddsene for gevinst jo også bare bedre ()()
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer