Daisymus

Københavner træf (sjælland)

367 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:balloons:

Så ved jeg, at jeg skal holde mig på behørig afstand fra det lille hus, hvis du har været derude i længere end ½ time - og du vel og mærket ikke har taget en flaske asti under armen da du forlod os :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons:

Så ved jeg, at jeg skal holde mig på behørig afstand fra det lille hus, hvis du har været derude i længere end ½ time - og du vel og mærket ikke har taget en flaske asti under armen da du forlod os :blush:

En flaske kan jeg godt nå imens... Man kan jo lige så godt gøre sig det lidt hyggeligt :bearhug::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

ALTSÅ.........

Det skal ikke kun være Trine der skal have opmærksomhed... Er også en ret opmærksomhedskrævende ung dame.... :bearhug::bearhug::bearhug:

Knuz Mia :balloons:

det er vi vel alle... :bearhug:

Johhh...

Men nogen mere end andre... :bearhug::)

Knuz Mia :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Girls.... er virkelig ked af det, men kommer alligevel ikke med denne gang!!! God fest alligevel! :bearhug:

Naaaarjjjjjjj sådan handler vi ikke her Sanna............ Du kan ikke undværes - dermed basta ?? Er det asti vi skal garantere dig ??? Mangler der flag og balloner ude foran dit navn ??? Skal du køres til døren ???? You name it.......

:bearhug: vil ikke ha flere afbud :(

0

Del dette indlæg

Girls.... er virkelig ked af det, men kommer alligevel ikke med denne gang!!! God fest alligevel! :td:

Naaaarjjjjjjj sådan handler vi ikke her Sanna............ Du kan ikke undværes - dermed basta ?? Er det asti vi skal garantere dig ??? Mangler der flag og balloner ude foran dit navn ??? Skal du køres til døren ???? You name it.......

:( vil ikke ha flere afbud :bearhug:

Hvor er du sød Pernille, men jeg har hverken brug for flag eller balloner!!! :bearhug::bearhug: Asti ville lille nørd nok nedlægge veto imod hvis det er mere end et glas.... Sååå....

Men måske vi kan tage en revence på et tidspunkt??? :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaahhhh...... vi vil gerne have flere med!

Også meget gerne nogle af de nye, der er kommet til.... :bearhug:

Kan da lige nævne m.h.t. transporten, at der er samkørsel fra hovedbanen, hvis der er nogen der ikke tygger sig gennem alle indlæggene og kun læser de sidste :(

Stort :bearhug: fra Marianne, der glæder sig helt vildt til at møde alle de skønne piger herinde fra forumet :loveshower:

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

ÆV Æv ....... min kære veninde fylder 30 - og det har hun valgt, at holde den 7.10, så jeg må desværre også melde afbud.

Er rigtig ærgelig for øv hvor har jeg glædet mig, men jeg håber i får en rigtig god dag.

:heart: Pernille

0

Del dette indlæg

ÆV Æv ....... min kære veninde fylder 30 - og det har hun valgt, at holde den 7.10, så jeg må desværre også melde afbud.

Er rigtig ærgelig for øv hvor har jeg glædet mig, men jeg håber i får en rigtig god dag.

:heart: Pernille

Så kommer jeg heller ikke -HAHA-

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også meget gerne nogle af de nye, der er kommet til.... :heart:

Kan da lige nævne m.h.t. transporten, at der er samkørsel fra hovedbanen, hvis der er nogen der ikke tygger sig gennem alle indlæggene og kun læser de sidste -HAHA-

Stort :biggrin: fra Marianne, der glæder sig helt vildt til at møde alle de skønne piger herinde fra forumet :loveshower:

Kan du ikke sende mig en PM med de som skal med??? -HAHA-

0

Del dette indlæg

Også meget gerne nogle af de nye, der er kommet til.... :heart:

Kan da lige nævne m.h.t. transporten, at der er samkørsel fra hovedbanen, hvis der er nogen der ikke tygger sig gennem alle indlæggene og kun læser de sidste -HAHA-

Stort :biggrin: fra Marianne, der glæder sig helt vildt til at møde alle de skønne piger herinde fra forumet :loveshower:

Kan du ikke sende mig en PM med de som skal med??? -HAHA-

Der er opdateret i det allerførste indlæg...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men måske vi kan tage en revence på et tidspunkt??? :blush:

Jaaaaahhhhhh den er jeg med på. En revence fest, jeg kan jo heller ikke komme den dag, ja det er noget med vores bryllupsdag og sådan :biggrin:

Så jeg VIL med næste gang :balloons:

Go fest piger

Mie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer