Snut14

Jeg skal til kbh i morgen på shopping tur, kan I anbefale

10 indlæg i dette emne

Hej

Jeg skal med en veninde på en spontan shopping tur i morgen til kbh.

Er på jagt efter mine brudesko, er der nogen som kan anbefale gode skobutikker, helst ikke kun med syle spidse sko, da jeg har lidt brede fødder????

Hvad med tøjbutikker?? Var der en som hed det samme som mig, bare uden H??

Andre butikker som er værd at besøge??

Er Fields et besøg værd??

Skal over og kigge lidt efter en Monsoon kjole og andet godt tilbehør. Ligger butikken vil Illum, altså lige ved siden af Lilly brudekjole butikken(som jeg ikke aner hvor ligger i forhold til Illum, er man fynbo eller ej hi hi)

Kom endelig med jeres gode shopping tips, evt også en god cafe eller andet. :thumbsupsmileyanim::bearhug:

Uh hvor jeg glæder mig, det er min første rigtige

nyde-egoist-gå lidt amok i shopping-dag-siden-emil-blev-født

:bearhug: Sarah

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja men, hvis jeg var dig ville jeg kigge forbi scarpa sko, omtrent overfor lilly. Der er ret tit nogen meget lækre - men desværre også ret dyre sko. Hvis jeg var ude efter strømper til mit bryllup ville jeg købe dem i wolford butikken overfor illums ( men ikke hos illum eller andre forhandlere - servicen er bedre hos wolford selv).

Hvis der var tid til at bevæge mig væk fra centrum ville jeg give Gardenia skobutik på gl. kongevej et besøg.

god tur :thumbsupsmileyanim:

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak for jeres tips, håber der kommer flere, men meget gerne med et lille tips om hvor det ligger, for godt nok har jeg været i kbh mange gange, men er ret uvidende om hvor bestemte butikker ligger.

he he jeg ved hvor rundetårn ligger, tivoli, og at der ligger nogle søer i nærheden af banegården, hvordan man kommer til Amager men ikke så meget om hvor butikker ligger , jeg er jo fynbo hi hi

0

Del dette indlæg

Jeg kan jo kun anbefale at I tager mig med :thumbsupsmileyanim::bearhug::bearhug:

Alt efter hvordan vejret bliver, så kan fields godt anbefales, ellers er fisketorvet også et ok shoppe sted *SS*

Ellers kan det godt betale sig at kigge ned af de små sidegader... Jeg ville f.eks. kigge hos Ilse Jacobsen... Hun har altså noge VILDT fede sko *SS*

Knuz Trine *Der slet ikke er misundelig på jeres shoppetur*

0

Del dette indlæg

Jeg kan jo kun anbefale at I tager mig med :bearhug::blush::biggrin:

Alt efter hvordan vejret bliver, så kan fields godt anbefales, ellers er fisketorvet også et ok shoppe sted *SS*

Ellers kan det godt betale sig at kigge ned af de små sidegader... Jeg ville f.eks. kigge hos Ilse Jacobsen... Hun har altså noge VILDT fede sko *SS*

Tag hende endelig med, det blir en fest :thumbsupsmileyanim::bearhug: hun skal bare fodres af med lidt hyldeblomst med jævne mellemrum :griner:-

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan jo kun anbefale at I tager mig med :bearhug::blush::biggrin:

Tag hende endelig med, det blir en fest :thumbsupsmileyanim::bearhug: hun skal bare fodres af med lidt hyldeblomst med jævne mellemrum :(

Beatles

LIdt eller lidt meget??? :griner:-:blink::)
0

Del dette indlæg

Jeg kan jo kun anbefale at I tager mig med :blush::biggrin::griner:-

Tag hende endelig med, det blir en fest :bearhug::bearhug: hun skal bare fodres af med lidt hyldeblomst med jævne mellemrum :(

Beatles

Tror doktoren anbefaler MEGET - særligt hvis det bliver varmy :thumbsupsmileyanim:

LIdt eller lidt meget??? :blink::):(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer