Sign in to follow this  
Followers 0
drømmepigen

computer haj hvor er du

8 posts in this topic

Hej med jer

er der ikke en computerhaj i blandt os alle.

jeg vil meget gerne have hjælp til hvordan man laver sit word dokument ( f.eks. bordplan) lavet om til en pdf fil eller jpg fil. Hvis i forstår mig .... :bearhug:

Når jeg sidder og klipper rundt i et dokment så ville jeg gerne kunne klippe hele dokumenet ud lige som når det er billeder eller pdf filer.

Håber i forstår

på forhånd tak

hilsen Camilla :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Kan du ikke tage en kopi af skærmen og gemme det som en jpg? Det ville jeg gøre.

Kh Bettina

0

Ja... det ville jeg også gøre... Sørg for man kan se alt du skal bruge på skærmen og tryk derefter på tasten "Print Screen" (den er oftest forkortet "PrtSc" og sidder lige omkring F12 for det meste).. Her efter sker der intet... Så åbner du bare Paint eller hvad du nu lige har liggende af billedprogrammer og så højre-klikker du med muset og vælger "Sæt ind" (eller vælger Rediger i menu linien og derefter vælger "Sæt ind")... så sættes det skærmbilede ind du havde før... så klipper du bare det fra du ike skal bruge og så husk at vælge at gemme det som JPG-fil og ikke en Paint-fil... det er nemmere at arbejde med og ligge ind på BK osv...

0

Jeg ved, at jeg er i mindretal, men på en mac kan lave en pdf-fil udfra et word-dokument ved at trykke print og så gem som pdf, jeg kunne måske gøre det for dig????

MVH Omzig

0

Annonce ♥

At lave et worddokument om til PDF er noget af det nememste, man kan foretage sig... når man altså ved, hvordan man gør :balloons:

Du går ind på Cutepdf.com og henter det lille program, der hedder CutePDF-writer (det fås i en gratisversion).

CutePDF simulerer en printer, så når dit worddokument skal laves til PDF trykker du på "udskriv" - og i stedet for din normale printer vælger du så cutepdf-printeren. VOILA - dit worddoument kan nu gemmes som PDF-fil.

Det kan ikke være nemmere :cheerleader3:

0

At lave et worddokument om til PDF er noget af det nememste, man kan foretage sig... når man altså ved, hvordan man gør :balloons:

Du går ind på Cutepdf.com og henter det lille program, der hedder CutePDF-writer (det fås i en gratisversion).

CutePDF simulerer en printer, så når dit worddokument skal laves til PDF trykker du på "udskriv" - og i stedet for din normale printer vælger du så cutepdf-printeren. VOILA - dit worddoument kan nu gemmes som PDF-fil.

Det kan ikke være nemmere :cheerleader3:

Ja men hvis man har en mac findes det allerede i puteren fra starten, men det er på samme måde jeg fremtryller pdf-filen.

En anden bonus ved mac er at man så let som ingenting kan fremtrylle en prof. dvd af bryllupper og andre fester. Udfra video og billeder. Har gjort det flere gange, og brudeparret har haft et dejligt minde.

0

Hej! Jeg troede, det var en sværere opgave, men jeg tror, jeg kan hjælpe dig! Hvis du har et ønske-gå til siden https://fortegrp.com/the-importance-of-unit-testing for at forstå alting grundigt. Vi behandler generelt prøver og fordele ved fordele ved enhedsundersøgelser , men vi kan også overveje deres spørgsmål.

0

On ‎03‎-‎09‎-‎2020 at 1:36 PM, Hamannche said:

Kom nu ind i kampen Ki og få renset ud :) 

0

Annonce ♥