Guest ninna

nytårsfortsætter.....

6 indlæg i dette emne

Selvom tråden har været oppe og vende før jul, så tænkte jeg at det da kunne være sjovt at spørge igen .... osse til de nye brugere herinde :tu:

Hvad med nytårsfortsætter ? Har I lavet nogen ? For mit eget vedkommende har jeg ikke lavet specielle fortsætter... men mere gjort mig nogen tanker om hvad der skete sidste år og hvad der kunne gøres bedre i det nye...

og så er der jo lige den der med at tabe x antal kilo... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har heller ikke rigtig nogle nytårs fortsætter andet end lige at smide et par kilo inden bryllupet men det er ikke så svært jeg er blevet gravid og skal jo helst ikke tabe mig for meget men morgen kvalmen gør jo også sit kan næsten ikke holde noget mad i mig så det går meget nemt med det...

hilsen Tina Murphy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit nytårsforsæt er at jeg skal til at løbetræne. Jeg har skinnebens-betændelse, og vil prøve at træne det væk. Jeg har haft det i over 10 år, og har været meget besværet af det.

Derudover skal vi spare, da vi holdt bryllup i november hvor pengepungen blev tømt. Det næste projekt er at vi skal have overetage på vores hus.

Venlig hilsen

Dorte

0

Del dette indlæg

Hej Dorte.

STORT tillykke med brylluppet i november.

Måske kan jeg lokke dig til at skrive i Gode råd og Erfarringer i Læsernes Historier?! :) Fedte fedte http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Har du lagt nogle billeder ind?

Håber din løbetræning, kan få dit betændelse til at gå væk- ti år er altså rigtig lang tid.......

Held og lykke med det.

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer