Guest pjevs

Kjolen er hentet

8 indlæg i dette emne

Jeg har lige hentet min kjole.

Jeg er Så glad for at have den hjemme, men også bekymret.

Den hænger på en reol inde i kontoret. Den SKAL være ude så slæbet er nede. Ergo kan Johnny til hver en tid gå ind og studere den. Det gør han ikke, men jeg er MEGET nervøs for at Frejsen går derind.

Sevlfølgelig er døren lukket osv. Men hun er jo lynhurtig :balloons:

Jeg kan slet ikke lade være med at kigge på den.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh det lyder nu dejligt *ss* Og mon ikke nok Johnny blir ude han ved vel at det er traditon at han ikke må se :balloons: Og ja det med Freja, tjaa det kender jeg godt de er hurtige sådan nogle men så må du bare være meget obs på hende de næste dage *hihi* ved sq godt det er svært... Har selv en datter på 3år og det er ikke altid helt nemt...

Stort knus til jer fra os

0

Del dette indlæg

Hejsa... :cheerleader3:

Nej, hvor må det være en fed fornemmelse!!! :butterfly: -jeg ville have vildt mange sommerfugle i maven. I må have en vildt dejlig dag på lørdag :balloons:

:super: , AnnaBritta

Redigeret af annabritta
0

Del dette indlæg

uhhh hvor må det være svært.

Jeg er godt nok glad for at min kjole hang hos mine forældre så jeg ikke gik og pillede ved den hele tiden... imens :butterfly: :butterfly: :butterfly: bare voksede i ugen op til

Kan du ikke låse, så freja ikke kan gå derind?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige hentet min kjole.

Jeg er Så glad for at have den hjemme, men også bekymret.

Den hænger på en reol inde i kontoret. Den SKAL være ude så slæbet er nede. Ergo kan Johnny til hver en tid gå ind og studere den. Det gør han ikke, men jeg er MEGET nervøs for at Frejsen går derind.

Sevlfølgelig er døren lukket osv. Men hun er jo lynhurtig :griner:-

Jeg kan slet ikke lade være med at kigge på den.

Dejligt den er vel hjemme, jeg går også i disse dage og venter og håber på at min snart kommer hjem i butikken. Jeg har planer om at hænge min kjole over ved mine forældre, både så mand men især min datter ikke skulle blive fristet :super: Kunne det være en løsning for dig?

0

Del dette indlæg

Jeg kan desværre ikke hænge den hos min mor, da hun bor for langt væk. Jeg vil heller ikke transportere den mere end højst nødvændig. Jeg spurgte Johnny i går om han ville se kjolen. Jeg sagde bare at han kunne jo sagtens se den, for det er jo noget HELT andet når jeg har den på. Han var standhaftig og sagde blankt NEJ :bearhug: Han kan end ikke lokkes, så jeg er RET sikker på, at han ikke lurer.

Frejsen derimod :super: hun er en pilfinger. Vi kiggede på den sammen i går og sagde NEJ, FIN, osv. men også BAB BAB. Hun har ikke været derinde :griner:-

0

Del dette indlæg

Hvor er du heldig!!!!! :griner:-

Jeg skal hente min på fredag og jeg glæder mig bare så meget!!!!!!

Den skal hænge mine forældre, ellers tror jeg bare at jeg ville gå rundt i den som hjemme-suit indtil brylluppet... :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer