Sessi

Vores fantastiske bryllup d. 5 august 2006

260 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:biggrin: Et eksempel på de parbilleder, som fotografen tog i haven. Her er det min veninde Nanna og hendes kæreste Tim.

:balloons: Når vi sender takkekort ud, så får hvert par et billede af os og et af dem selv!

post-10628-1157721909.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:yllove: Her er et billede af vores god venner Søs og Mikkel. Jeg bliver nødt til at fortælle at stemningen var så cool!!! Jeg har aldrig i mit liv oplevet at folk hyggede sig så meget! Det var intet stift over det og man rejste sig som det passede sig. Maden klappede bare (vi havde jo buffet) og vores toastmaster var alletiders!

Alle jeg har snakket med siden, siger at det var bare så hyggeligt. Ingen pinlige stilheder -bare råhygge!

post-10628-1157726979.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer