Guest TM

farvevalg

25 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg mangler lidt inspiration til hvilke(n) farve® der skal være gennemgående til brylluppet - især med hensyn til borddækningen, da jeg er helt blank http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif . Det er til et sommerbryllup. Selv er jeg helt vild med hør-, sand-, creme-og råhvidagtige farver, men er bange for at det er alt for farveløst.

Alle forslag er velkomne :)

Mvh.

TM

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes du skal holde fast i dine ønsker. Ville selv til at foreslå dig ovennævnte farver. Skal selv giftes til sommer, og skal bruge denne farvekombination. Synes ikke det bliver for tamt, det er derimod enkelt, romantisk og stilrent (hvis du spørger mig) :wub:

held og lykke med det. Skriv endelig tilbage når du har besluttet dig.

Kh Linse :hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej.

Jeg syntes bestemt heller ikke at der er noget i vejen for de farver ( er selv vilde med dem du omtaler)

Til at starte med ville jeg KUN have det skulle være borbeaux, og sådan bliver vøres indbydelser så.

Men alt andet skal være i lyse farver.

Men mht bordene så skal de pyntetes i råhvide og sandfarverne, dog skal vores menukort også være råhvis/bordeaux men jeg syntes ikke at det gør noget at det kun er dem der skiller sig lidt ud så er der da også lidt med farve.

Kh Laila

Redigeret af Laila
0

Del dette indlæg

Hej TM

Som de andre siger, er det vigtigst, at I finder nogle farver, I kan lide.

Men hvis du føler det skal piftes lidt op, hvad så med enten guld eller sølv?

Eller hvad med helt lyse farver/pastel farver?

Du kan også tage en sommergrøn, så den passer ind i de andre natur farver.

Jeg er helt vild med de brude buketter man ser i alle bladene, hvor der er sarte lyserøde (IKKE baby lyserød) farver i, sammen med creme/hvide.

Så den farve vælger vi at tage, og lade være gennemgående i alt fra invitationer til takkekort.

Den skal ikke være dominerende, men bare give lidt romantisk kulør.

Har du fx set Karina-Slagelse´s - jeg er helt vild med hendes rose?! ;)

Hvis du kigger på de forskellige invitationer både herinde, på bryllupnu.dk, bryllupshuset og jøkafestartikler, kan du måske finde noget du kan lide, som kan give dig inspiration til en farve, som ikke er for voldsom http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Du kan måske nøjes med at sætte den udvalgte farve som sløjfe på risposerne, et par enkelte blomster i bordekorationen, eller som et "hjørne" på bordkortene.

Jeg håber, du finder en løsning, du bliver glad for - jeg ved selv hvor svært det kan være...... ;)

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes d. 3. april. :in love: Og lige der omkring, synes vi ikke rigtig, at der er kommet så meget gang i naturen og dens farvespil. Så vi har også valgt at det skal være i "strand og vand" farver. Så kan man jo liste lidt hav-blå med ind.

Kærlig hilsen

Suser

Pladespiller

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øhm ja. Men hav lige lidt tålmodighed - jeg tror nemlig ikke jeg har nogle digitale billeder af bordpynten.

Mvh Mim

Det er jo også altid rart, at have noget, at glæde sig til ;)

Er der egentlig et billede, af din brudebuket herinde?

Jeg har "kun" set Jeres flotte bryllupsbillede :wub:

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej Mokka!

Hvad er dog det for en flot blomst eller lign. som ligger på tallerkenen på billedet? Er det servietten? I så fald, ved du hvordan den er lavet? Det ser rigtig godt ud!!

Hej Linse..

Jeg mener det kalldes en risserviett, den er meget tynd og findes i alle mulige mønstre og farver..

Jeg mener den er foldet ind i den anden serviett...

Knus fra Mokka :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif Jeg skal giftes den 29. maj, og vores farvevalg er creme, svag rosa, varm bourgone.

Vi vil primært bruge creme og rosa og så med enkelte strejf af den varme bourgone.

Min kjole er ikke helt hvid, og der er broderet små blomster i en meget svag mocca farve med klare perler og en tynd sølvtråd om.

Så de nævte farver passer bare rigtig godt til kjolen.

Jane :)

0

Del dette indlæg

Vores farver bliver: Elfenben - hvid - mørkegrøn

Elfenben bliver den gennemgående, da det er farven på selve kortet. Så er der et hvidt bånd - et hvidt hjerte og derpå 2 små mørkegrønne hjerter for at bryde lidt.

Jeg har fået klippet det hele ud, så nu skal jeg bare igang med limstiften!! Jeg tror de bliver flotte, så vi bruger dem også som menukort og takkekort!! "Den røde tråd"!!!

Knus Majbarn

0

Del dette indlæg

Vores farver bliver: Elfenben - hvid - mørkegrøn

Elfenben bliver den gennemgående, da det er farven på selve kortet. Så er der et hvidt bånd - et hvidt hjerte og derpå 2 små mørkegrønne hjerter for at bryde lidt.

Jeg har fået klippet det hele ud, så nu skal jeg bare igang med limstiften!! Jeg tror de bliver flotte, så vi bruger dem også som menukort og takkekort!! "Den røde tråd"!!!

Knus Majbarn

Hej! Spørgsmålet måtte komme: får vi nogle billeder at se? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej! Spørgsmålet måtte komme: får vi nogle billeder at se? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

Det tænkte jeg nok!!! :)

Men jeg har kun internet her på arb. Dog varer det ikke længe inden vi bliver koblet på derhjemme, og så har vi fået et digitalkamera i julegave, så mon ikke der er håb!!! :tu:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej lykke,

Så langt så godt.... her er et billede af brudebuketten! Billeder af bordpynten er ikke klar endnu.

Min buket er bundet af min mand. Han påstod at 'det kunne han da godt finde ud af' - og så fik han lidt hjælp af min veninde som er blomsterbinder... Men det er da et meget godt resultat, ikk'? Jeg tror vi har brugt for max 200 kr i materialer inkl. alt.

Mvh Mim

0

Del dette indlæg

Lykke, jeg har et billede, men det er for stort, så jeg skal vist liiiige have Thay til at hjælpe mig... Kommer tilbage.... ;)

Mim

er det meningen at du vil have billedet du sendte til mig under denne tråd.

det er billedet med ris regnen.

jeg har ikke modtaget nogen billeder af buket eller bordpynt, så dem bliver du nød til at sende igen.

knus thay

0

Del dette indlæg

Jeg har altid drømt om en stor frodig brudebuket med røde roser og hvide liljer. Meeen, jeg ombestemte mig, for hvis det skal være de gennemgående farver, så bliver det lidt for fødselsdagsagtigt tror jeg......så den gennemgående farve bliver bordeaux. Den farve har invitationen i hvert fald fået. :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer