Maria Viola

Hvor mange skal med????

6 indlæg i dette emne

Hej herinde....

Ville høre hvor mange I har tænkt jer skulle deltage til jeres polterabend.

Jeg er blevet bedt om at lave en liste - og den er ved at blive RET lang. 17 er på og 7 på måske siden…..

Er det ikke ret mange.

Det skal siges at vi bliver ca. 75 personer til brylluppet. Jeg vil jo gerne have at folk også lærer hinanden at kende så brylluppet bliver en rigtig sjovt dag, hvor folk har noget at tale om (evt. min polterabend) - der er nemlig nogle som ingen kender og nogle kender hinanden ret godt…...

Så tænkte jeg at hvis de fleste kom med, så ville de måske føle sig bedre tilpas til brylluppet????

Knus fra mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skriv alle dem på som du gerne vil dele dagen med, og så kan dem som planlægger dagen jo selv finde frem til hvem som kan/vil, osv.

I sidste ende er det jo kun en "vejledende liste", så de har noget at gå ud fra - altså så de har tlf numrene på folk osv.

Så vidt jeg husker var vi en del til min polterabend - omkring 20 stk. Det var ikke for mange, men super hyggeligt med alle de dejlige mennesker. Og jeg havde ikke engang lavet en liste...

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes da bare du skal være glad for at du har så mange mennesker du gerne vil have med på din polter. Man ved jo aldrig hvor mange af dem der faktisk har mulighed for at komme med, så hvis du har en lang liste er der jo større sansynlighed for at der er mere end tre der kan. Og netop hvis der er mange er der også større sansynlighed for at nogle der ellers ville være nød til at melde fra pga. økonomi kan komme med, da udgifterne til aktiviteter ofte også falder når man er flere. Så skriv du med god samvittighed alle dem på du har lyst til at se, og overlad det så til dem at finde ud af det praktiske.

Og så vil jeg lige sige at både små intime poltere og store poltere med mange mennesker, har deres fordele og ulemper. Det der er vigtigst er at man overlader ansvaret for polteren til en man stoler på, vil sørge for at det bliver den bedste dag og rent faktisk får arrangeret noget. Og en god ide er også at melde ud til andre at man har valgt en polterkoordinator, der ved hvad man absolut ikke ønsker at blive udsat for, for det burde kunne afværge de værste interne stridigheder i planlægningen, så det ikke kommer til at gå ud over din dag. (Synes jeg har læst for mange beretninger her inde om hvordan polter/bryllup er blevet ødelagt lidt af ting der er sket mellem ens venner/familie i forbindelse med planlægning og afholdelse af polter)

Bare min mening, håber du kan bruge den til noget.

:griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer